abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:09:27 #101
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949384
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Bij mij wel.
Da's wat anders, maar bij EHBO doos denk ik eerder aan verband, schaar en watten enzo. Dit soort meuk: https://www.arbowinkel.nl/ehbo-koffer-a-vulling.html

Medicatie heb ik daar niet in zitten ook.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:09:28 #102
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949385
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nee, ik heb maar 1 zak chips in huis. :{
_O-
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:09:50 #103
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949388
Paracetamol enz ligt hier gewoon in de keukenla.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:10:16 #104
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949393
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:

[..]
eten lukt hier ook wel, water en radio wordt meer een ding :{
Radio moet op zich nog wel lukken, genoeg oude zooi en we laden batterijen eigenlijk altijd direct op wanneer ze leeg zijn.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216949402
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Da's wat anders, maar bij EHBO doos denk ik eerder aan verband, schaar en watten enzo. Dit soort meuk: https://www.arbowinkel.nl/ehbo-koffer-a-vulling.html

Medicatie heb ik daar niet in zitten ook.
Dat heb ik er zelf bij gestopt :P Heb er in de badkamer ook eentje liggen, die is eigenlijk voor op reis. Handig als je hem in je handbagage stopt en er zit zo'n klein schaartje in.
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:11:17 #106
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949405
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dat heb ik er zelf bij gestopt :P Heb er in de badkamer ook eentje liggen, die is eigenlijk voor op reis. Handig als je hem in je handbagage stopt en er zit zo'n klein schaartje in.
Hehehehe, lekker vliegen met je minischaar. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216949407
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Radio moet op zich nog wel lukken, genoeg oude zooi en we laden batterijen eigenlijk altijd direct op wanneer ze leeg zijn.
ik maak me nog het meest zorgen dat stel je kunt niemand bellen/emailen whatever, ik weet dan echt niet wat ik moet doen :') dan ben ik echt heel alleen _O-
Baby darling doll face honey
pi_216949411
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Hehehehe, lekker vliegen met je minischaar. :')
Was een mooie controle.
Tap tap tap
pi_216949414
3 liter water per persoon per dag, daar doe ik een week mee.
Tap tap tap
pi_216949416
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nee, ik heb maar 1 zak chips in huis. :{
haal nog 2 plus 3 flesjes water en je bent klaar :D
pi_216949421
'Eten dat lang houdbaar is.' Ja prima, maar het moet allemaal wel opgewarmd worden en ik kook elektrisch :')

'Radio op batterijen.' Heb ik niet.
Zaklamp en kaarsen. Die heb ik wel.
Dekens: check
Fluitje: Nee
Contant geld: Nee
Gereedschap: Ja
Hygiënedingen: ja
Kopieën van ID: ja in de cloud :')
Reservesleutels: Ja

Nou valt nog mee.
Tap tap tap
pi_216949427
Oh, mijn afspraak is afgezegd @DeZwabber maar die was niet zo boeiend.
Ik vind het wel echt behooooooorlijk irritant dat ik nu al sinds november aan het wachten ben op het verslag van mn onderzoeken. Uitslag is maand geleden besproken... waarom duurt dit zo lang?!!?
Baby darling doll face honey
pi_216949429
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:12 schreef CherryLips het volgende:
'Eten dat lang houdbaar is.' Ja prima, maar het moet allemaal wel opgewarmd worden en ik kook elektrisch :')
soort campinggerei staat toch ook op zulke lijstjes? dan kan je met dat soort gedoetjes koken
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:13:35 #114
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949431
Ik heb wel net een nieuwe zak waxinelichtjes gehaald.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:13:35 #115
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949432
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:12 schreef CherryLips het volgende:
'Eten dat lang houdbaar is.' Ja prima, maar het moet allemaal wel opgewarmd worden en ik kook elektrisch :')
Op zich is dat wel het voordeel van blik, het is niet lekker, maar je gaat er niet dood aan als het koud is.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:14:10 #116
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949436
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
soort campinggerei staat toch ook op zulke lijstjes? dan kan je met dat soort gedoetjes koken
OH JA

Ik heb m'n campingmeuk. Kamperen op zolder in de zombie-apocalypse.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:14:13 #117
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949437
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Op zich is dat wel het voordeel van blik, het is niet lekker, maar je gaat er niet dood aan als het koud is.
Ja oke als ik echt bijna sterf van de honger dan eet ik het koud ook wel.
Your beauty never ever scared me.
pi_216949442
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
soort campinggerei staat toch ook op zulke lijstjes? dan kan je met dat soort gedoetjes koken
Dan moet ik even naar m'n ouders fietsen. Of de Bever plunderen.
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:14:46 #119
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216949443
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel net een nieuwe zak waxinelichtjes gehaald.
Die zijn iig vegan!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:14:59 #120
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949447
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Die zijn iig vegan!
Boeiend.
Your beauty never ever scared me.
pi_216949448
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:14 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja oke als ik echt bijna sterf van de honger dan eet ik het koud ook wel.
Koude kidneybonen :9
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:19:09 #122
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949474
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Koude kidneybonen :9
Dan heb ik dat pleepapier wel nodig. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:19:52 #123
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216949481
Ik heb hier een halve apotheek in huis, dus jullie mogen wel bij me aanbellen in geval van nood hoor :Y O+
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:20:37 #124
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216949490
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dan heb ik dat pleepapier wel nodig. :')
Eet je anders nooit vezels?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:21:46 #125
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949502
Kut iets vergeten bij de winkel.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:21:55 #126
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949506
Gelukkig is het geen kutweer.
Your beauty never ever scared me.
pi_216949507
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik wil nog even de tijd hebben om Fles-levels pleepapierstapels aan te leggen ja.
30.000 rollen in je berging stouwen _O_
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 16:22:28 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216949513
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:06 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Oh dan voel je je wel echt even kut he, als je zo ziek bent en niks kan :{ .

Ik wil het vooral doen omdat ik het niet zo heel veel moeite vindt om te regelen. En het is super mens eigen om te denken 'ahahaha overkomt mij niet', en stel er gebeurt dan iets dan ga ik me zo dom voelen dat ik nooit iets heb geregeld :') dus maar even fixen
En het is zo simpel. Gewoon wat droge dingen en wat houdbare melk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:22:51 #129
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949519
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
30.000 rollen in je berging stouwen _O_
Welke berging.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:23:06 #130
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949523
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En het is zo simpel. Gewoon wat droge dingen en wat houdbare melk.
Houdbare melk is ook niet eeuwig goed ofzo.
Your beauty never ever scared me.
pi_216949532
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:22 schreef Ama het volgende:

[..]
Welke berging.
Hoekje van de woonkamer dan :Y
pi_216949534
Ik kan m'n tulpenbollen ook nog opeten. Want die stellen toch teleur dit voorjaar.
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:24:14 #133
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216949535
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n tulpenbollen ook nog opeten. Want die stellen toch teleur dit voorjaar.
_O-
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:24:38 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949538
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Hoekje van de woonkamer dan :Y
_O-
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:25:32 #135
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949550
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Eet je anders nooit vezels?
Lol, nee, je mist KSC-lore. M'n darmen haten alle peulvruchten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216949551
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n tulpenbollen ook nog opeten. Want die stellen toch teleur dit voorjaar.
https://coquinaria.nl/tulpenbollensoep/
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 16:26:01 #137
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216949556
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n tulpenbollen ook nog opeten. Want die stellen toch teleur dit voorjaar.
Teleurbollen ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:26:17 #138
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949557
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:22 schreef Ama het volgende:

[..]
Welke berging.
Een berging bouwen van pleerollen om je pleerollen in op te bergen :!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216949560
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Teleurbollen ;(
Treurbollen
Tap tap tap
pi_216949562
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En het is zo simpel. Gewoon wat droge dingen en wat houdbare melk.
daarom
Baby darling doll face honey
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:27:15 #141
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949569
Your beauty never ever scared me.
pi_216949606
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:27 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
ontspannen dieren O+ O+ O+ O+
Baby darling doll face honey
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 16:32:36 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216949625
Aan de andere kant, ik val al dood neer van een dag geen koffie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216949634
Wat eten we vanavond? Ik ga voor spinazie met pasta en kip.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 16:33:28 #145
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216949636
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik ga voor spinazie met pasta en kip.
Pannenkoeken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216949642
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Aan de andere kant, ik val al dood neer van een dag geen koffie.
dus als er de pleuris uitbreekt drink je gewoon geen dag koffie en dan ist klaar
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:33:59 #147
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216949644
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik ga voor spinazie met pasta en kip.
Denk een broodje met Bündnerfleisch.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_216949650
Dit was de week zonder vlees. Was ik even vergeten.
Tap tap tap
pi_216949660
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:33 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Denk een broodje met Bündnerfleisch.
Even opgezocht. Klinkt apart.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 16:36:09 #150
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216949667
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Dit was de week zonder vlees. Was ik even vergeten.
Nee hoor. Gewoon vlees :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')