abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:03:31 #76
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949327
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Hebben jullie allemaal een noodpakket voor 72 uur?
Heb wel genoeg snacks voor de komende 72 uur als het moet.
Your beauty never ever scared me.
pi_216949328
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik wil nog even de tijd hebben om Fles-levels pleepapierstapels aan te leggen ja.
Die kun je dan weer verkopen voor eten *O*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 16:03:39 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216949329
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:00 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Nee maar wil het wel gaan doen.. Maar mezelf kennende kan het ook wel even duur voordat ik het dan daadwerkelijk heb. Jij?
Ik heb hetzelfde. Toen ik ziek was, was ik helemaal afhankelijk van iemand die voor mij wat boodschappen deed. Ik had niets in huis los van wat macaroni in de vriezer dat m'n maag niet kon hebben. Toen had ik mezelf al voorgenomen om de volgende keer beter voorbereid te zijn.

Maar dat bericht heeft me ook doen beseffen dat ik niet eens EHBO zooi heb, daar ga ik dit weekend wel even achteraan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216949330
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Oh dan kan er best een bij.
Maar zo groot is de kooi niet.
En dan kost het me meer vreten en meer zaagsel en vaker schoonmaken etc
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:03:42 #80
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216949331
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Ja. Klopt.

Toeteren helpt niet maar vond het idee wel grappig.

Toet toet.
Slaapt ze bijna, kom jij voorbij "TOET"
Zit meteen rechtop in bed _O- KutZwab.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216949334
:') :'( iemand stuurt een mail met xoxoxo, het zijn twee (mannelijke) studenten. Ik moest lachen :')
Baby darling doll face honey
pi_216949338
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb hetzelfde. Toen ik ziek was, was ik helemaal afhankelijk van iemand die voor mij wat boodschappen deed. Ik had niets in huis los van wat macaroni in de vriezer dat m'n maag niet kon hebben. Toen had ik mezelf al voorgenomen om de volgende keer beter voorbereid te zijn.

Maar dat bericht heeft me ook doen beseffen dat ik niet eens EHBO zooi heb, daar ga ik dit weekend wel even achteraan.
Er ligt een ehbo-setje in m'n auto uit 2012.
Tap tap tap
pi_216949339
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:03 schreef Crack_ het volgende:
:') :'( iemand stuurt een mail met xoxoxo, het zijn twee (mannelijke) studenten. Ik moest lachen :')
een persoon met minnaars gespot *O*
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:04:45 #84
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949341
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef Crack_ het volgende:

[..]
oh om wc papier maak ik me dan weer geen zorgen. Daarbij heb ik echt zoiets 'als dat mn grooste zorg is, dan gaat het nog oke' :') :'(. Misschien neem ik dit ooit terug
Realistisch gezien ga ik vooral met water een probleem hebben ja. Voedsel op zich loopt wel los, en als ik naar de rest van die lijst https://www.denkvooruit.n(...)-je-noodpakket-samen kijk hebben we het meeste sowieso wel binnen handbereik.

Alleen flessen water dus niet. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:04:45 #85
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216949342
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Enige leuke huisdier voor kinderen is een kat.
Hebben er al 2, en ze wil graag helpen met voeren. Ze borstelen en de poep opruimen is nog te moeilijk. En ze blijven meestal bij haar uit de buurt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:05:01 #86
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949344
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Enige leuke huisdier voor kinderen is een kat.
De kat is het hier niet perse mee eens.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216949346
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Hebben er al 2, en ze wil graag helpen met voeren. Ze borstelen en de poep opruimen is nog te moeilijk. En ze blijven meestal bij haar uit de buurt.
Daarom noem ik ook een kat _O-
Tap tap tap
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 16:05:17 #88
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216949347
72 uur. Drie dagen. Denk dat ik daar geen speciale dingen in huis voor hoef te halen.
🐙
pi_216949354
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
De kat is het hier niet perse mee eens.
Daarom :D
Maar die kunnen nog weglopen en als die een keer blazen ofzo dan leert dat kind er wat van. Een konijn, hamster of cavia is gewoon de lul.
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:05:54 #90
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949357
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Er ligt een ehbo-setje in m'n auto uit 2012.
Prima, de belangrijkste dingen bederven toch niet echt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216949360
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Prima, de belangrijkste dingen bederven toch niet echt.
Denk dat de paracetamol daar anders over denkt.
Tap tap tap
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:06:16 #92
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949361
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
De kat is het hier niet perse mee eens.
Kreeg bij deze kat ook de waarschuwing dat ze niet dol is op kleine kinderen. :+ Kuroi is dat ook niet.
Your beauty never ever scared me.
pi_216949362
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
72 uur. Drie dagen. Denk dat ik daar geen speciale dingen in huis voor hoef te halen.
Klinkt als een lekker weekend.
Tap tap tap
pi_216949363
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb hetzelfde. Toen ik ziek was, was ik helemaal afhankelijk van iemand die voor mij wat boodschappen deed. Ik had niets in huis los van wat macaroni in de vriezer dat m'n maag niet kon hebben. Toen had ik mezelf al voorgenomen om de volgende keer beter voorbereid te zijn.

Maar dat bericht heeft me ook doen beseffen dat ik niet eens EHBO zooi heb, daar ga ik dit weekend wel even achteraan.
Oh dan voel je je wel echt even kut he, als je zo ziek bent en niks kan :{ .

Ik wil het vooral doen omdat ik het niet zo heel veel moeite vindt om te regelen. En het is super mens eigen om te denken 'ahahaha overkomt mij niet', en stel er gebeurt dan iets dan ga ik me zo dom voelen dat ik nooit iets heb geregeld :') dus maar even fixen
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:06:36 #95
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949366
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Daarom :D
Maar die kunnen nog weglopen en als die een keer blazen ofzo dan leert dat kind er wat van. Een konijn, hamster of cavia is gewoon de lul.
Ja, ik snap waar je heen wil, maar dan nog vind ik het niet eerlijk om de kat daar überhaupt aan bloot te stellen. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216949367
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
een persoon met minnaars humor gespot *O*
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:07:40 #97
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949371
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Denk dat de paracetamol daar anders over denkt.
Zit dat standaard in een EHBO koffer ja?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:07:57 #98
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216949374
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Hebben jullie allemaal een noodpakket voor 72 uur?
Nee, ik heb maar 1 zak chips in huis. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_216949377
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Zit dat standaard in een EHBO koffer ja?
Bij mij wel.
Tap tap tap
pi_216949382
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Realistisch gezien ga ik vooral met water een probleem hebben ja. Voedsel op zich loopt wel los, en als ik naar de rest van die lijst https://www.denkvooruit.n(...)-je-noodpakket-samen kijk hebben we het meeste sowieso wel binnen handbereik.

Alleen flessen water dus niet. :')
eten lukt hier ook wel, water en radio wordt meer een ding :{
Baby darling doll face honey
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')