Ze heeft mooi geposeerd voor de foto.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag deze caaf op Marktplaats en ben geneigd haar op te halen, maar is beter van niet.
https://www.marktplaats.n(...)avia-zeugje-met-kooi
Tüterenquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan ook wel even regelmatig toeteren zodat je niet in slaap valt.
hebben jullie er al een?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouw stuurt een foto van een konijn met de vraag of ik het wil hebben.
Wel een schattige pluizenbal, maar hebben er niet een goede plek voor.
Hopelijk vindt hij een ander huisje om te wonen.
Nee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Hebben jullie allemaal een noodpakket voor 72 uur?
Ik volg dit nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan ook wel even regelmatig toeteren zodat je niet in slaap valt.
Grote Blijquote:
ik zal wel het een en ander al hebben, maar dit soort dingen vind ik wel zo overdreven.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Nee maar wil het wel gaan doen.. Maar mezelf kennende kan het ook wel even duur voordat ik het dan daadwerkelijk heb. Jij?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Moet altijd lachen om het woord "zeug" of hier "zeugje".quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag deze caaf op Marktplaats en ben geneigd haar op te halen, maar is beter van niet.
https://www.marktplaats.n(...)avia-zeugje-met-kooi
Nee, dus of Poetin nog even wil wachten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Het ging over moe zijn en ineens niet meer moe zijn als je wil gaan slapen, of tenminste bij mij/dat dacht ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het ging over niet in slaap vallen toch?
Ja tegen de moeheid helpt het dan weer niet.
Dat wel, maar die nagels zijn in anderhalf jaar tijd nooit geknipt geloof ik.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze heeft mooi geposeerd voor de foto.
2quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet altijd lachen om het woord "zeug" of hier "zeugje".
Hoeveel caafs heb je nu?
Ik wil nog even de tijd hebben om Fles-levels pleepapierstapels aan te leggen ja.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dus of Poetin nog even wil wachten.
Nee. Mijn zusje en ik hebben er vroeger een stel gehad. Wil ook graag mijn dochter over een tijdje iets van een huisdier geven, maar ze is nu nog te klein.quote:
oh om wc papier maak ik me dan weer geen zorgen. Daarbij heb ik echt zoiets 'als dat mn grooste zorg is, dan gaat het nog oke'quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil nog even de tijd hebben om Fles-levels pleepapierstapels aan te leggen ja.
Ja. Klopt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het ging over moe zijn en ineens niet meer moe zijn als je wil gaan slapen, of tenminste bij mij/dat dacht ik![]()
Enige leuke huisdier voor kinderen is een kat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Mijn zusje en ik hebben er vroeger een stel gehad. Wil ook graag mijn dochter over een tijdje iets van een huisdier geven, maar ze is nu nog te klein.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Klopt.
Toeteren helpt niet maar vond het idee wel grappig.
Toet toet.
Waarom vind je dat?quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Enige leuke huisdier voor kinderen is een kat.
of hontquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Enige leuke huisdier voor kinderen is een kat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |