abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2025 @ 15:58:16 #51
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216949259
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 15:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zag deze caaf op Marktplaats en ben geneigd haar op te halen, maar is beter van niet.
https://www.marktplaats.n(...)avia-zeugje-met-kooi
Ze heeft mooi geposeerd voor de foto.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 6 maart 2025 @ 15:59:06 #52
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949268
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 15:58 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Ik kan ook wel even regelmatig toeteren zodat je niet in slaap valt.
Tüteren *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 15:59:06 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216949269
Hebben jullie allemaal een noodpakket voor 72 uur?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216949275
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouw stuurt een foto van een konijn met de vraag of ik het wil hebben.
Wel een schattige pluizenbal, maar hebben er niet een goede plek voor.
Hopelijk vindt hij een ander huisje om te wonen.
hebben jullie er al een?
  donderdag 6 maart 2025 @ 15:59:29 #55
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949277
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Hebben jullie allemaal een noodpakket voor 72 uur?
Nee.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216949279
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 15:58 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Ik kan ook wel even regelmatig toeteren zodat je niet in slaap valt.
Ik volg dit niet
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 15:59:49 #57
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216949283
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Tüteren *O*
Grote Blij *O*
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216949286
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Hebben jullie allemaal een noodpakket voor 72 uur?
ik zal wel het een en ander al hebben, maar dit soort dingen vind ik wel zo overdreven.
pi_216949288
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Hebben jullie allemaal een noodpakket voor 72 uur?
Nee maar wil het wel gaan doen.. Maar mezelf kennende kan het ook wel even duur voordat ik het dan daadwerkelijk heb. Jij?
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:00:25 #60
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216949289
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 15:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zag deze caaf op Marktplaats en ben geneigd haar op te halen, maar is beter van niet.
https://www.marktplaats.n(...)avia-zeugje-met-kooi
Moet altijd lachen om het woord "zeug" of hier "zeugje".

Hoeveel caafs heb je nu?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 16:00:45 #61
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216949291
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Ik volg dit niet
Het ging over niet in slaap vallen toch?

Ja tegen de moeheid helpt het dan weer niet.
🐙
pi_216949294
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Hebben jullie allemaal een noodpakket voor 72 uur?
Nee, dus of Poetin nog even wil wachten.
pi_216949298
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:00 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Het ging over niet in slaap vallen toch?

Ja tegen de moeheid helpt het dan weer niet.
Het ging over moe zijn en ineens niet meer moe zijn als je wil gaan slapen, of tenminste bij mij/dat dacht ik :') _O-
Baby darling doll face honey
pi_216949302
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 15:58 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ze heeft mooi geposeerd voor de foto.
Dat wel, maar die nagels zijn in anderhalf jaar tijd nooit geknipt geloof ik.
Tap tap tap
pi_216949305
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Moet altijd lachen om het woord "zeug" of hier "zeugje".

Hoeveel caafs heb je nu?
2
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:01:59 #66
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949307
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Nee, dus of Poetin nog even wil wachten.
Ik wil nog even de tijd hebben om Fles-levels pleepapierstapels aan te leggen ja.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:02:23 #67
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216949312
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
hebben jullie er al een?
Nee. Mijn zusje en ik hebben er vroeger een stel gehad. Wil ook graag mijn dochter over een tijdje iets van een huisdier geven, maar ze is nu nog te klein.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_216949314
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik wil nog even de tijd hebben om Fles-levels pleepapierstapels aan te leggen ja.
oh om wc papier maak ik me dan weer geen zorgen. Daarbij heb ik echt zoiets 'als dat mn grooste zorg is, dan gaat het nog oke' :') :'(. Misschien neem ik dit ooit terug
Baby darling doll face honey
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 16:02:32 #69
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216949316
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Het ging over moe zijn en ineens niet meer moe zijn als je wil gaan slapen, of tenminste bij mij/dat dacht ik :') _O-
Ja. Klopt.

Toeteren helpt niet maar vond het idee wel grappig.

Toet toet.
🐙
pi_216949317
Zal wel even lege flessen verzamelen en vullen met water voor die 72 uur.
Tap tap tap
pi_216949320
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Nee. Mijn zusje en ik hebben er vroeger een stel gehad. Wil ook graag mijn dochter over een tijdje iets van een huisdier geven, maar ze is nu nog te klein.
Enige leuke huisdier voor kinderen is een kat.
Tap tap tap
pi_216949321
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Ja. Klopt.

Toeteren helpt niet maar vond het idee wel grappig.

Toet toet.
_O- hehehehe
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:02:58 #73
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216949322
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]
2
Oh dan kan er best een bij.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_216949325
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Enige leuke huisdier voor kinderen is een kat.
Waarom vind je dat? :D
Baby darling doll face honey
pi_216949326
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Enige leuke huisdier voor kinderen is een kat.
of hont
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')