SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dat vind je leuk? Bijzonderquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Dat ik op zo'n manier iedereen op de kast krijg![]()
Hoax, ik hoefde gisteren sowieso niet te werken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja heb ik gisteren ook gedaan en vond het toch niet zo'n goede ruil
Denken dat dít op de kast krijgen is. Sweet summer child...quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Dat ik op zo'n manier iedereen op de kast krijg![]()
*gaat weer van de kast afquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denken dat dít op de kast krijgen is. Sweet summer child...
Dan is terug in bed kruipen de enige oplossingquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, ik heb nog geen moment het gevoel gehad dat ik wakker was vandaag. Koffie deed niks, buitenlucht deed niks.
Helaasch, ik moet toch echt wachten tot vanavond.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan is terug in bed kruipen de enige oplossing
Ik heb slecht geslapen en ik voel me tot nu toe verdacht wakker.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, ik heb nog geen moment het gevoel gehad dat ik wakker was vandaag. Koffie deed niks, buitenlucht deed niks.
Vanavond in bed.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb slecht geslapen en ik voel me tot nu toe verdacht wakker.
Benieuwd wanneer dat kaartenhuis instort vandaag.
[ afbeelding ]
Hehehe.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb slecht geslapen en ik voel me tot nu toe verdacht wakker.
Benieuwd wanneer dat kaartenhuis instort vandaag.
[ afbeelding ]
Terwijl het best een mooie dag isquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
dat zou goed kunnenquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe.
Ik vraag me af of het een teken is dat m'n lijf doorheeft dat de constante stressperiode voorbij is.
dit heb ik ook en dan denk ik altijd, maar ben ik nu dan niet écht moe?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meestal eerder dan dat, en tegen de tijd dat ik dan naar bed ga ben ik weer klaarwakker.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
Precies op tijd om dan weer een paar uur te liggen piekeren.
Jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Even een check, buiten het genoemde tijdstip mag je toch gewoon in deze straat parkeren?
Ik kijk dit niet, want ik vermoed dat Nederlandse Amazonhumor zo tenenkrommend is dat ik de rest van de maand met krukken loop.quote:
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Even een check, buiten het genoemde tijdstip mag je toch gewoon in deze straat parkeren?
Ik vermoed, net als een wekker die je al acht keer op snooze hebt gezet en dan maar stopt met afgaan, dat het lichaam op een gegeven moment het ook maar even opgeeft met de moeheidsimpulsen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit heb ik ook en dan denk ik altijd, maar ben ik nu dan niet écht moe?
Wekkers snoozen is echt het stomste wat je kan doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vermoed, net als een wekker die je al acht keer op snooze hebt gezet en dan maar stopt met afgaan, dat het lichaam op een gegeven moment het ook maar even opgeeft met de moeheidsimpulsen.
Ja, want dat heb je eerder deze week aangekondigd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
Zet uw geld nu in. Heb ik vandaag een therapieafspraak of niet?
Niet kinkshamen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wekkers snoozen is echt het stomste wat je kan doen.
Jepquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die preventie is niet goed gelukt inderdaadquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Maar de whatsapp buurtpreventie werkt niet denk ik, want dit ziet er toch nog uit als een buurt.
Hij is al een keer eerder niet doorgegaan toen ik in de wachtkamer zat. Wel opletten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, want dat heb je eerder deze week aangekondigd.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Maar de whatsapp buurtpreventie werkt niet denk ik, want dit ziet er toch nog uit als een buurt.
Vind ik een prima deal, wanneer begint dit?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vermoed, net als een wekker die je al acht keer op snooze hebt gezet en dan maar stopt met afgaan, dat het lichaam op een gegeven moment het ook maar even opgeeft met de moeheidsimpulsen.
Bij mij meestal een uur voor ik naar bed wil.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Vind ik een prima deal, wanneer begint dit?
Zijn digitale afspraken niks voor jou?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is al een keer eerder niet doorgegaan toen ik in de wachtkamer zat. Wel opletten.
dat was de deal nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij mij meestal een uur voor ik naar bed wil.
Zou wel fijn zijn omdat ik dan niet zo vroeg weg hoef van werk. Maar ik zie al zo weinig mensen irl. Eigenlijk alleen m'n moeder en collega's. Dus misschien is het toch beter zo.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn digitale afspraken niks voor jou?
Ik let op, maar ik heb ook vertrouwen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is al een keer eerder niet doorgegaan toen ik in de wachtkamer zat. Wel opletten.
Duidelijk een planningprobleem. Dit is te verhelpen!quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meestal eerder dan dat, en tegen de tijd dat ik dan naar bed ga ben ik weer klaarwakker.
Ik zag deze caaf op Marktplaats en ben geneigd haar op te halen, maar is beter van niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouw stuurt een foto van een konijn met de vraag of ik het wil hebben.
Wel een schattige pluizenbal, maar hebben er niet een goede plek voor.
Hopelijk vindt hij een ander huisje om te wonen.
Ze heeft mooi geposeerd voor de foto.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag deze caaf op Marktplaats en ben geneigd haar op te halen, maar is beter van niet.
https://www.marktplaats.n(...)avia-zeugje-met-kooi
Tüterenquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan ook wel even regelmatig toeteren zodat je niet in slaap valt.
hebben jullie er al een?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouw stuurt een foto van een konijn met de vraag of ik het wil hebben.
Wel een schattige pluizenbal, maar hebben er niet een goede plek voor.
Hopelijk vindt hij een ander huisje om te wonen.
Nee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Hebben jullie allemaal een noodpakket voor 72 uur?
Ik volg dit nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan ook wel even regelmatig toeteren zodat je niet in slaap valt.
Grote Blijquote:
ik zal wel het een en ander al hebben, maar dit soort dingen vind ik wel zo overdreven.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Nee maar wil het wel gaan doen.. Maar mezelf kennende kan het ook wel even duur voordat ik het dan daadwerkelijk heb. Jij?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Moet altijd lachen om het woord "zeug" of hier "zeugje".quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag deze caaf op Marktplaats en ben geneigd haar op te halen, maar is beter van niet.
https://www.marktplaats.n(...)avia-zeugje-met-kooi
Nee, dus of Poetin nog even wil wachten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Het ging over moe zijn en ineens niet meer moe zijn als je wil gaan slapen, of tenminste bij mij/dat dacht ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het ging over niet in slaap vallen toch?
Ja tegen de moeheid helpt het dan weer niet.
Dat wel, maar die nagels zijn in anderhalf jaar tijd nooit geknipt geloof ik.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze heeft mooi geposeerd voor de foto.
2quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet altijd lachen om het woord "zeug" of hier "zeugje".
Hoeveel caafs heb je nu?
Ik wil nog even de tijd hebben om Fles-levels pleepapierstapels aan te leggen ja.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dus of Poetin nog even wil wachten.
Nee. Mijn zusje en ik hebben er vroeger een stel gehad. Wil ook graag mijn dochter over een tijdje iets van een huisdier geven, maar ze is nu nog te klein.quote:
oh om wc papier maak ik me dan weer geen zorgen. Daarbij heb ik echt zoiets 'als dat mn grooste zorg is, dan gaat het nog oke'quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil nog even de tijd hebben om Fles-levels pleepapierstapels aan te leggen ja.
Ja. Klopt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het ging over moe zijn en ineens niet meer moe zijn als je wil gaan slapen, of tenminste bij mij/dat dacht ik![]()
Enige leuke huisdier voor kinderen is een kat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Mijn zusje en ik hebben er vroeger een stel gehad. Wil ook graag mijn dochter over een tijdje iets van een huisdier geven, maar ze is nu nog te klein.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Klopt.
Toeteren helpt niet maar vond het idee wel grappig.
Toet toet.
Waarom vind je dat?quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Enige leuke huisdier voor kinderen is een kat.
of hontquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb wel genoeg snacks voor de komende 72 uur als het moet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Die kun je dan weer verkopen voor etenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil nog even de tijd hebben om Fles-levels pleepapierstapels aan te leggen ja.
Ik heb hetzelfde. Toen ik ziek was, was ik helemaal afhankelijk van iemand die voor mij wat boodschappen deed. Ik had niets in huis los van wat macaroni in de vriezer dat m'n maag niet kon hebben. Toen had ik mezelf al voorgenomen om de volgende keer beter voorbereid te zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar wil het wel gaan doen.. Maar mezelf kennende kan het ook wel even duur voordat ik het dan daadwerkelijk heb. Jij?
Maar zo groot is de kooi niet.quote:
Slaapt ze bijna, kom jij voorbij "TOET"quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Klopt.
Toeteren helpt niet maar vond het idee wel grappig.
Toet toet.
Er ligt een ehbo-setje in m'n auto uit 2012.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Toen ik ziek was, was ik helemaal afhankelijk van iemand die voor mij wat boodschappen deed. Ik had niets in huis los van wat macaroni in de vriezer dat m'n maag niet kon hebben. Toen had ik mezelf al voorgenomen om de volgende keer beter voorbereid te zijn.
Maar dat bericht heeft me ook doen beseffen dat ik niet eens EHBO zooi heb, daar ga ik dit weekend wel even achteraan.
een persoon met minnaars gespotquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:03 schreef Crack_ het volgende:
![]()
iemand stuurt een mail met xoxoxo, het zijn twee (mannelijke) studenten. Ik moest lachen
Realistisch gezien ga ik vooral met water een probleem hebben ja. Voedsel op zich loopt wel los, en als ik naar de rest van die lijst https://www.denkvooruit.n(...)-je-noodpakket-samen kijk hebben we het meeste sowieso wel binnen handbereik.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh om wc papier maak ik me dan weer geen zorgen. Daarbij heb ik echt zoiets 'als dat mn grooste zorg is, dan gaat het nog oke'![]()
. Misschien neem ik dit ooit terug
Hebben er al 2, en ze wil graag helpen met voeren. Ze borstelen en de poep opruimen is nog te moeilijk. En ze blijven meestal bij haar uit de buurt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kat is het hier niet perse mee eens.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom noem ik ook een katquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben er al 2, en ze wil graag helpen met voeren. Ze borstelen en de poep opruimen is nog te moeilijk. En ze blijven meestal bij haar uit de buurt.
Daaromquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De kat is het hier niet perse mee eens.
Prima, de belangrijkste dingen bederven toch niet echt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er ligt een ehbo-setje in m'n auto uit 2012.
Denk dat de paracetamol daar anders over denkt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima, de belangrijkste dingen bederven toch niet echt.
Kreeg bij deze kat ook de waarschuwing dat ze niet dol is op kleine kinderen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De kat is het hier niet perse mee eens.
Klinkt als een lekker weekend.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
72 uur. Drie dagen. Denk dat ik daar geen speciale dingen in huis voor hoef te halen.
Oh dan voel je je wel echt even kut he, als je zo ziek bent en niks kanquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Toen ik ziek was, was ik helemaal afhankelijk van iemand die voor mij wat boodschappen deed. Ik had niets in huis los van wat macaroni in de vriezer dat m'n maag niet kon hebben. Toen had ik mezelf al voorgenomen om de volgende keer beter voorbereid te zijn.
Maar dat bericht heeft me ook doen beseffen dat ik niet eens EHBO zooi heb, daar ga ik dit weekend wel even achteraan.
Ja, ik snap waar je heen wil, maar dan nog vind ik het niet eerlijk om de kat daar überhaupt aan bloot te stellen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom
Maar die kunnen nog weglopen en als die een keer blazen ofzo dan leert dat kind er wat van. Een konijn, hamster of cavia is gewoon de lul.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
een persoon met minnaars humor gespot
Zit dat standaard in een EHBO koffer ja?quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat de paracetamol daar anders over denkt.
Nee, ik heb maar 1 zak chips in huis.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Bij mij wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit dat standaard in een EHBO koffer ja?
eten lukt hier ook wel, water en radio wordt meer een dingquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Realistisch gezien ga ik vooral met water een probleem hebben ja. Voedsel op zich loopt wel los, en als ik naar de rest van die lijst https://www.denkvooruit.n(...)-je-noodpakket-samen kijk hebben we het meeste sowieso wel binnen handbereik.
Alleen flessen water dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |