Da's wat anders, maar bij EHBO doos denk ik eerder aan verband, schaar en watten enzo. Dit soort meuk: https://www.arbowinkel.nl/ehbo-koffer-a-vulling.htmlquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb maar 1 zak chips in huis.
Radio moet op zich nog wel lukken, genoeg oude zooi en we laden batterijen eigenlijk altijd direct op wanneer ze leeg zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eten lukt hier ook wel, water en radio wordt meer een ding
Dat heb ik er zelf bij gestoptquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wat anders, maar bij EHBO doos denk ik eerder aan verband, schaar en watten enzo. Dit soort meuk: https://www.arbowinkel.nl/ehbo-koffer-a-vulling.html
Medicatie heb ik daar niet in zitten ook.
Hehehehe, lekker vliegen met je minischaar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik er zelf bij gestoptHeb er in de badkamer ook eentje liggen, die is eigenlijk voor op reis. Handig als je hem in je handbagage stopt en er zit zo'n klein schaartje in.
ik maak me nog het meest zorgen dat stel je kunt niemand bellen/emailen whatever, ik weet dan echt niet wat ik moet doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Radio moet op zich nog wel lukken, genoeg oude zooi en we laden batterijen eigenlijk altijd direct op wanneer ze leeg zijn.
Was een mooie controle.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehehe, lekker vliegen met je minischaar.
haal nog 2 plus 3 flesjes water en je bent klaarquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb maar 1 zak chips in huis.
soort campinggerei staat toch ook op zulke lijstjes? dan kan je met dat soort gedoetjes kokenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:12 schreef CherryLips het volgende:
'Eten dat lang houdbaar is.' Ja prima, maar het moet allemaal wel opgewarmd worden en ik kook elektrisch
Op zich is dat wel het voordeel van blik, het is niet lekker, maar je gaat er niet dood aan als het koud is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:12 schreef CherryLips het volgende:
'Eten dat lang houdbaar is.' Ja prima, maar het moet allemaal wel opgewarmd worden en ik kook elektrisch
OH JAquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
soort campinggerei staat toch ook op zulke lijstjes? dan kan je met dat soort gedoetjes koken
Ja oke als ik echt bijna sterf van de honger dan eet ik het koud ook wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich is dat wel het voordeel van blik, het is niet lekker, maar je gaat er niet dood aan als het koud is.
Dan moet ik even naar m'n ouders fietsen. Of de Bever plunderen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
soort campinggerei staat toch ook op zulke lijstjes? dan kan je met dat soort gedoetjes koken
Die zijn iig vegan!quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel net een nieuwe zak waxinelichtjes gehaald.
Koude kidneybonenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke als ik echt bijna sterf van de honger dan eet ik het koud ook wel.
Dan heb ik dat pleepapier wel nodig.quote:
Eet je anders nooit vezels?quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan heb ik dat pleepapier wel nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |