Koude kidneybonenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke als ik echt bijna sterf van de honger dan eet ik het koud ook wel.
Dan heb ik dat pleepapier wel nodig.quote:
Eet je anders nooit vezels?quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan heb ik dat pleepapier wel nodig.
30.000 rollen in je berging stouwenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil nog even de tijd hebben om Fles-levels pleepapierstapels aan te leggen ja.
En het is zo simpel. Gewoon wat droge dingen en wat houdbare melk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dan voel je je wel echt even kut he, als je zo ziek bent en niks kan.
Ik wil het vooral doen omdat ik het niet zo heel veel moeite vindt om te regelen. En het is super mens eigen om te denken 'ahahaha overkomt mij niet', en stel er gebeurt dan iets dan ga ik me zo dom voelen dat ik nooit iets heb geregelddus maar even fixen
Welke berging.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
30.000 rollen in je berging stouwen
Houdbare melk is ook niet eeuwig goed ofzo.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En het is zo simpel. Gewoon wat droge dingen en wat houdbare melk.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n tulpenbollen ook nog opeten. Want die stellen toch teleur dit voorjaar.
Lol, nee, je mist KSC-lore. M'n darmen haten alle peulvruchten.quote:
https://coquinaria.nl/tulpenbollensoep/quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n tulpenbollen ook nog opeten. Want die stellen toch teleur dit voorjaar.
Teleurbollenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n tulpenbollen ook nog opeten. Want die stellen toch teleur dit voorjaar.
Een berging bouwen van pleerollen om je pleerollen in op te bergenquote:
daaromquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En het is zo simpel. Gewoon wat droge dingen en wat houdbare melk.
Pannenkoeken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik ga voor spinazie met pasta en kip.
dus als er de pleuris uitbreekt drink je gewoon geen dag koffie en dan ist klaarquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Aan de andere kant, ik val al dood neer van een dag geen koffie.
Denk een broodje met Bündnerfleisch.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik ga voor spinazie met pasta en kip.
Nee hoor. Gewoon vleesquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Dit was de week zonder vlees. Was ik even vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |