abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:09:27 #101
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949384
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Bij mij wel.
Da's wat anders, maar bij EHBO doos denk ik eerder aan verband, schaar en watten enzo. Dit soort meuk: https://www.arbowinkel.nl/ehbo-koffer-a-vulling.html

Medicatie heb ik daar niet in zitten ook.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:09:28 #102
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949385
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nee, ik heb maar 1 zak chips in huis. :{
_O-
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:09:50 #103
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949388
Paracetamol enz ligt hier gewoon in de keukenla.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:10:16 #104
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949393
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:

[..]
eten lukt hier ook wel, water en radio wordt meer een ding :{
Radio moet op zich nog wel lukken, genoeg oude zooi en we laden batterijen eigenlijk altijd direct op wanneer ze leeg zijn.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216949402
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Da's wat anders, maar bij EHBO doos denk ik eerder aan verband, schaar en watten enzo. Dit soort meuk: https://www.arbowinkel.nl/ehbo-koffer-a-vulling.html

Medicatie heb ik daar niet in zitten ook.
Dat heb ik er zelf bij gestopt :P Heb er in de badkamer ook eentje liggen, die is eigenlijk voor op reis. Handig als je hem in je handbagage stopt en er zit zo'n klein schaartje in.
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:11:17 #106
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949405
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dat heb ik er zelf bij gestopt :P Heb er in de badkamer ook eentje liggen, die is eigenlijk voor op reis. Handig als je hem in je handbagage stopt en er zit zo'n klein schaartje in.
Hehehehe, lekker vliegen met je minischaar. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216949407
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Radio moet op zich nog wel lukken, genoeg oude zooi en we laden batterijen eigenlijk altijd direct op wanneer ze leeg zijn.
ik maak me nog het meest zorgen dat stel je kunt niemand bellen/emailen whatever, ik weet dan echt niet wat ik moet doen :') dan ben ik echt heel alleen _O-
Baby darling doll face honey
pi_216949411
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Hehehehe, lekker vliegen met je minischaar. :')
Was een mooie controle.
Tap tap tap
pi_216949414
3 liter water per persoon per dag, daar doe ik een week mee.
Tap tap tap
pi_216949416
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nee, ik heb maar 1 zak chips in huis. :{
haal nog 2 plus 3 flesjes water en je bent klaar :D
pi_216949421
'Eten dat lang houdbaar is.' Ja prima, maar het moet allemaal wel opgewarmd worden en ik kook elektrisch :')

'Radio op batterijen.' Heb ik niet.
Zaklamp en kaarsen. Die heb ik wel.
Dekens: check
Fluitje: Nee
Contant geld: Nee
Gereedschap: Ja
Hygiënedingen: ja
Kopieën van ID: ja in de cloud :')
Reservesleutels: Ja

Nou valt nog mee.
Tap tap tap
pi_216949427
Oh, mijn afspraak is afgezegd @DeZwabber maar die was niet zo boeiend.
Ik vind het wel echt behooooooorlijk irritant dat ik nu al sinds november aan het wachten ben op het verslag van mn onderzoeken. Uitslag is maand geleden besproken... waarom duurt dit zo lang?!!?
Baby darling doll face honey
pi_216949429
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:12 schreef CherryLips het volgende:
'Eten dat lang houdbaar is.' Ja prima, maar het moet allemaal wel opgewarmd worden en ik kook elektrisch :')
soort campinggerei staat toch ook op zulke lijstjes? dan kan je met dat soort gedoetjes koken
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:13:35 #114
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949431
Ik heb wel net een nieuwe zak waxinelichtjes gehaald.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:13:35 #115
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949432
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:12 schreef CherryLips het volgende:
'Eten dat lang houdbaar is.' Ja prima, maar het moet allemaal wel opgewarmd worden en ik kook elektrisch :')
Op zich is dat wel het voordeel van blik, het is niet lekker, maar je gaat er niet dood aan als het koud is.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:14:10 #116
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949436
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
soort campinggerei staat toch ook op zulke lijstjes? dan kan je met dat soort gedoetjes koken
OH JA

Ik heb m'n campingmeuk. Kamperen op zolder in de zombie-apocalypse.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:14:13 #117
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949437
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Op zich is dat wel het voordeel van blik, het is niet lekker, maar je gaat er niet dood aan als het koud is.
Ja oke als ik echt bijna sterf van de honger dan eet ik het koud ook wel.
Your beauty never ever scared me.
pi_216949442
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
soort campinggerei staat toch ook op zulke lijstjes? dan kan je met dat soort gedoetjes koken
Dan moet ik even naar m'n ouders fietsen. Of de Bever plunderen.
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:14:46 #119
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216949443
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel net een nieuwe zak waxinelichtjes gehaald.
Die zijn iig vegan!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:14:59 #120
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949447
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Die zijn iig vegan!
Boeiend.
Your beauty never ever scared me.
pi_216949448
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:14 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja oke als ik echt bijna sterf van de honger dan eet ik het koud ook wel.
Koude kidneybonen :9
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:19:09 #122
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949474
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Koude kidneybonen :9
Dan heb ik dat pleepapier wel nodig. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:19:52 #123
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216949481
Ik heb hier een halve apotheek in huis, dus jullie mogen wel bij me aanbellen in geval van nood hoor :Y O+
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:20:37 #124
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216949490
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dan heb ik dat pleepapier wel nodig. :')
Eet je anders nooit vezels?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:21:46 #125
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949502
Kut iets vergeten bij de winkel.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:21:55 #126
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949506
Gelukkig is het geen kutweer.
Your beauty never ever scared me.
pi_216949507
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik wil nog even de tijd hebben om Fles-levels pleepapierstapels aan te leggen ja.
30.000 rollen in je berging stouwen _O_
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 16:22:28 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216949513
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:06 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Oh dan voel je je wel echt even kut he, als je zo ziek bent en niks kan :{ .

Ik wil het vooral doen omdat ik het niet zo heel veel moeite vindt om te regelen. En het is super mens eigen om te denken 'ahahaha overkomt mij niet', en stel er gebeurt dan iets dan ga ik me zo dom voelen dat ik nooit iets heb geregeld :') dus maar even fixen
En het is zo simpel. Gewoon wat droge dingen en wat houdbare melk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:22:51 #129
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949519
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
30.000 rollen in je berging stouwen _O_
Welke berging.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:23:06 #130
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949523
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En het is zo simpel. Gewoon wat droge dingen en wat houdbare melk.
Houdbare melk is ook niet eeuwig goed ofzo.
Your beauty never ever scared me.
pi_216949532
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:22 schreef Ama het volgende:

[..]
Welke berging.
Hoekje van de woonkamer dan :Y
pi_216949534
Ik kan m'n tulpenbollen ook nog opeten. Want die stellen toch teleur dit voorjaar.
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:24:14 #133
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216949535
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n tulpenbollen ook nog opeten. Want die stellen toch teleur dit voorjaar.
_O-
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:24:38 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949538
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Hoekje van de woonkamer dan :Y
_O-
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:25:32 #135
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949550
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Eet je anders nooit vezels?
Lol, nee, je mist KSC-lore. M'n darmen haten alle peulvruchten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216949551
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n tulpenbollen ook nog opeten. Want die stellen toch teleur dit voorjaar.
https://coquinaria.nl/tulpenbollensoep/
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 16:26:01 #137
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216949556
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n tulpenbollen ook nog opeten. Want die stellen toch teleur dit voorjaar.
Teleurbollen ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:26:17 #138
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949557
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:22 schreef Ama het volgende:

[..]
Welke berging.
Een berging bouwen van pleerollen om je pleerollen in op te bergen :!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216949560
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Teleurbollen ;(
Treurbollen
Tap tap tap
pi_216949562
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En het is zo simpel. Gewoon wat droge dingen en wat houdbare melk.
daarom
Baby darling doll face honey
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:27:15 #141
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949569
Your beauty never ever scared me.
pi_216949606
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:27 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
ontspannen dieren O+ O+ O+ O+
Baby darling doll face honey
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 16:32:36 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216949625
Aan de andere kant, ik val al dood neer van een dag geen koffie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216949634
Wat eten we vanavond? Ik ga voor spinazie met pasta en kip.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 16:33:28 #145
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216949636
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik ga voor spinazie met pasta en kip.
Pannenkoeken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216949642
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Aan de andere kant, ik val al dood neer van een dag geen koffie.
dus als er de pleuris uitbreekt drink je gewoon geen dag koffie en dan ist klaar
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:33:59 #147
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216949644
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik ga voor spinazie met pasta en kip.
Denk een broodje met Bündnerfleisch.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_216949650
Dit was de week zonder vlees. Was ik even vergeten.
Tap tap tap
pi_216949660
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:33 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Denk een broodje met Bündnerfleisch.
Even opgezocht. Klinkt apart.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 16:36:09 #150
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216949667
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Dit was de week zonder vlees. Was ik even vergeten.
Nee hoor. Gewoon vlees :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216949718
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Dit was de week zonder vlees. Was ik even vergeten.
Ik woon niet in republiek Amsterdam.
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:43:47 #152
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216949756
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Even opgezocht. Klinkt apart.
Is gewoon gedroogd vlees zeg maar.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 16:47:38 #153
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216949804
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Dit was de week zonder vlees. Was ik even vergeten.
Oh
Your beauty never ever scared me.
pi_216949826
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Dit was de week zonder vlees. Was ik even vergeten.
Vind het wel genieten, alles in de aanbieding _O_
Baby darling doll face honey
pi_216949831
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Vind het wel genieten, alles in de aanbieding _O_
Straks even wat halen, blijft gelukkig altijd lang goed.
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:50:30 #156
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216949836
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Vind het wel genieten, alles in de aanbieding _O_
Dit *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216949881
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Straks even wat halen, blijft gelukkig altijd lang goed.
En opwaren hoeft niet écht :) of ging het niet meer over noodpakketten
Baby darling doll face honey
pi_216949899
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dit *O*
ik wil het vegan frikandelbroodje nog proberen *O* en die salade van de appie met 50% korting *O*

Heb jij dat frikandelbroodje wel eens geprobeerd :?
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:54:38 #159
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_216949906
Zo, weer thuis. En al even op de bank gelegen :O Ben best kapot nu. Gauw weer in het zonnetje O+

Zonder bieries vandaag :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216949929
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer thuis. En al even op de bank gelegen :O Ben best kapot nu. Gauw weer in het zonnetje O+

Zonder bieries vandaag :+
Verstandig :D
Baby darling doll face honey
pi_216949996
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:

[..]
En opwaren hoeft niet écht :) of ging het niet meer over noodpakketten
Nee niet meer :P
Tap tap tap
pi_216950023
https://www.instagram.com/p/DGwoffXuRVc/

had hem per ongeluk eerst in de oerdegelijke R&P SC geplaatst _O-
Tap tap tap
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 17:05:09 #163
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216950025
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Straks even wat halen, blijft gelukkig altijd lang goed.
Ik fietste net langs de Lidl en zag buiten een reclamebord dat alle vegaburgers enz 1 euro zijn.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 17:12:26 #164
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216950084
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:

[..]
ik wil het vegan frikandelbroodje nog proberen *O* en die salade van de appie met 50% korting *O*

Heb jij dat frikandelbroodje wel eens geprobeerd :?
Uhh, volgens mij had die soja of erwt, dus nee
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 17:18:39 #165
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216950154
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:05 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik fietste net langs de Lidl en zag buiten een reclamebord dat alle vegaburgers enz 1 euro zijn.
Lagen hier in de schappen, niemand kocht ze.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216950166
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Uhh, volgens mij had die soja of erwt, dus nee
Fuuu ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Lagen hier in de schappen, niemand kocht ze.
:') natuurlijk
Baby darling doll face honey
pi_216950210
Meh, morgen uiteten en zit kaart te bekijken. Ik kan kiezen uit een vega hamburger of, je raardt het nooit!!! een salade geitenkaas (8> _O-
Baby darling doll face honey
pi_216950214
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Meh, morgen uiteten en zit kaart te bekijken. Ik kan kiezen uit een vega hamburger of, je raardt het nooit!!! een salade geitenkaas (8> _O-
Soms hebben ze een curry, maar dat is wel erg gewaagd.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 17:24:52 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216950221
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:05 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik fietste net langs de Lidl en zag buiten een reclamebord dat alle vegaburgers enz 1 euro zijn.
Echt vlees _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 17:24:53 #170
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216950222
Misschien dit weekend weer eens een preischotel maken. 🤔
Your beauty never ever scared me.
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 17:25:09 #171
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950226
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:

[..]
ik wil het vegan frikandelbroodje nog proberen *O* en die salade van de appie met 50% korting *O*

Heb jij dat frikandelbroodje wel eens geprobeerd :?
Ik vond het bladerdeeg niet lekker. Taai of zo. Maar is inmiddels ook alweer even terug.
🐙
pi_216950256
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Echt vlees _O_
Rot toch eens op met zulke domme opmerkingen (niet specifiek jij hoor)
Tap tap tap
pi_216950261
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Soms hebben ze een curry, maar dat is wel erg gewaagd.
En ook dat vind ik beetje zonde vn mn geld want gemakkelijk zelf te maken :@. Of het moet echt een indiaas restaurant zijn :9 dat is wel echt goed maar dan heb je vaak ook de extra's.

Anders voelt het als 'ik eet dit normaal thuis ook maar betaal er nu gewoon heel veel voor' _O-
Baby darling doll face honey
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 17:27:54 #174
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950262
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Oh, mijn afspraak is afgezegd @:dezwabber maar die was niet zo boeiend.
De mijne is doorgegaan.
quote:
Ik vind het wel echt behooooooorlijk irritant dat ik nu al sinds november aan het wachten ben op het verslag van mn onderzoeken. Uitslag is maand geleden besproken... waarom duurt dit zo lang?!!?
Ach jezus. Jammer als dat soort dingen zo sloom gaan. Je wil toch gewoon verder en weten waar je aan toe bent natuurlijk. ;(
🐙
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 17:28:09 #175
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216950272
GC / Verlaten caravan RIP, geboren ??? overleden, eind 2024/begin 2025 sommige mensen hebben echt teveel tijd over.
Your beauty never ever scared me.
pi_216950277


@Ama

Bezig met nieuw setje
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 17:28:44 #177
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950286
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:

[..]
En ook dat vind ik beetje zonde vn mn geld want gemakkelijk zelf te maken :@.
That's the spirit!
🐙
pi_216950289
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:

Anders voelt het als 'ik eet dit normaal thuis ook maar betaal er nu gewoon heel veel voor' _O-
Is gewoon precies wat het is.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950290
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:27 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
De mijne is doorgegaan.
[..]
Ach jezus. Jammer als dat soort dingen zo sloom gaan. Je wil toch gewoon verder en weten waar je aan toe bent natuurlijk. ;(
Ik las doodgegaan :')
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 17:29:13 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216950293
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Rot toch eens op met zulke domme opmerkingen (niet specifiek jij hoor)
Wat is er dom aan echt vlees prefereren?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216950294
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:24 schreef Ama het volgende:
Misschien dit weekend weer eens een preischotel maken. 🤔
zo eentje met een pakje met kerrie enzo?
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:25 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Ik vond het bladerdeeg niet lekker. Taai of zo. Maar is inmiddels ook alweer even terug.
Hmm, kan me ook wel voorstellen dat gebrek aan roomboter in bladerdeeg een gemis is -O-
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Rot toch eens op met zulke domme opmerkingen (niet specifiek jij hoor)
ik kan ze oprecht niet goed volgen. En de opmerkingen 'al die vega mensen die zich bemoeien met vleeseters!!!'. Ik zie het eigenlijk altijd andersom :? _O-
Baby darling doll face honey
pi_216950298
Maar eigenlijk was het meer om aan te geven dat ik meestal niet zo onder de indruk ben van de vegetarische opties bij een doorsnee restaurant.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 17:30:17 #183
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216950307
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
GC / Verlaten caravan RIP, geboren ??? overleden, eind 2024/begin 2025 sommige mensen hebben echt teveel tijd over.
zolang je van de afkorting albert heijn andere termen maakt ben je in je bovenkamer enkele cellen kwijt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216950316
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:27 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
De mijne is doorgegaan.
[..]
Ach jezus. Jammer als dat soort dingen zo sloom gaan. Je wil toch gewoon verder en weten waar je aan toe bent natuurlijk. ;(
We zijn al begonnen met therapie maar ik weet nog steeds niet precies hoe en wat, dat vind ik heel vervelend -O- . Ze hebben wel een bespreek-gesprekje gedaan hoor maarr ehhh, dat was nogal intensief en echt een shitload aan informatie. Dat wil je wel even rustig kunnen nalezen :')

En whoophoop dat je afspraak door ging! *O*
Baby darling doll face honey
pi_216950317
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:28 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
That's the spirit!
maar we doen het niet :)
Baby darling doll face honey
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 17:31:34 #186
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216950319
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar eigenlijk was het meer om aan te geven dat ik meestal niet zo onder de indruk ben van de vegetarische opties bij een doorsnee restaurant.
ja als je er op gaat letten is het best mager.
Dan ben je bij de italiaan op de hoek of de lokale sjinees met bruine schrootjes aan de muur beter uit qua hoeveelheid keuzes
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216950324
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Is gewoon precies wat het is.
lol, achja dit is etentje met collega's. Dat heeft dan weer een ander doel dan uiteten om het uiteten (8>
Baby darling doll face honey
pi_216950326
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat is er dom aan echt vlees prefereren?
Niks, maar als het onderwerp over vleesvervangers gaat, zijn er altijd van die Bassies die "VLEESCH :9 " roepen. Waarom in godsnaam. Er word je niks gevraagd, je praat niet mee met het onderwerp, het is denigrerend bedoeld. Als een soort anti-vaxxer die het woord Pfizer leest. Schuimbekkend.
Tap tap tap
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 17:32:14 #189
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216950330
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]

@:Ama

Bezig met nieuw setje
Oeh veel plezier *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_216950343
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:31 schreef Nizno het volgende:

[..]
ja als je er op gaat letten is het best mager.
Dan ben je bij de italiaan op de hoek of de lokale sjinees met bruine schrootjes aan de muur beter uit qua hoeveelheid keuzes
Ja, terwijl er best een grotere afname is ontstaan voor vegetarische gerechten, denk ik zo?
Dus dit zou handiger kunnen :P
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 17:33:35 #191
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950351
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:

[..]
maar we doen het niet :)
Huehue.
🐙
pi_216950353
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:

[..]
lol, achja dit is etentje met collega's. Dat heeft dan weer een ander doel dan uiteten om het uiteten (8>
Ja oke, maar dat stond er niet bij, dus ik kon alleen op het gedeelte reageren wat je had getypt :P

Nou ja, dan is het maar ondergaan he :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 17:34:27 #193
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216950358
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:29 schreef Crack_ het volgende:
zo eentje met een pakje met kerrie enzo?
Ja :@ :9
Your beauty never ever scared me.
pi_216950359
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja, terwijl er best een grotere afname is ontstaan voor vegetarische gerechten, denk ik zo?
Dus dit zou handiger kunnen :P
https://link.marktplaats.nl/m2242542957


O+
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 17:34:45 #195
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216950362
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja, terwijl er best een grotere afname is ontstaan voor vegetarische gerechten, denk ik zo?
Dus dit zou handiger kunnen :P
agree
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 17:35:25 #196
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950367
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:

[..]
We zijn al begonnen met therapie maar ik weet nog steeds niet precies hoe en wat, dat vind ik heel vervelend -O- . Ze hebben wel een bespreek-gesprekje gedaan hoor maarr ehhh, dat was nogal intensief en echt een shitload aan informatie. Dat wil je wel even rustig kunnen nalezen :')
Herkenbaar. Vol is vol dan. Zou graag een samenvatting willen hebben.
quote:
En whoophoop dat je afspraak door ging! *O*
Uhuh. Positiviteit!
🐙
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 17:35:26 #197
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216950368
quote:
das niet vegetarisch
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216950375
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja oke, maar dat stond er niet bij, dus ik kon alleen op het gedeelte reageren wat je had getypt :P

Nou ja, dan is het maar ondergaan he :')
Haha dat klopt, maar meer om te zeggen dat het in dit geval dus iets minder erg is O+. Als ik echt lekker wil eten buiten de deur dan zou ik dit gewoon niet willen eigenlijk :@
Baby darling doll face honey
pi_216950377
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
das niet vegetarisch
Een vegetariër.
Tap tap tap
pi_216950382
quote:
Wat een schatje O+
Alleen eh... 45 euro ? :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')