Ik woon niet in republiek Amsterdam.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Dit was de week zonder vlees. Was ik even vergeten.
Is gewoon gedroogd vlees zeg maar.quote:
Ohquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Vind het wel genieten, alles in de aanbiedingquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Straks even wat halen, blijft gelukkig altijd lang goed.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het wel genieten, alles in de aanbieding
Ditquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het wel genieten, alles in de aanbieding
En opwaren hoeft niet échtquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Straks even wat halen, blijft gelukkig altijd lang goed.
ik wil het vegan frikandelbroodje nog proberenquote:
Verstandigquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer thuis. En al even op de bank gelegenBen best kapot nu. Gauw weer in het zonnetje
![]()
Zonder bieries vandaag
Nee niet meerquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En opwaren hoeft niet échtof ging het niet meer over noodpakketten
Ik fietste net langs de Lidl en zag buiten een reclamebord dat alle vegaburgers enz 1 euro zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Straks even wat halen, blijft gelukkig altijd lang goed.
Uhh, volgens mij had die soja of erwt, dus neequote:Op donderdag 6 maart 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil het vegan frikandelbroodje nog proberenen die salade van de appie met 50% korting
![]()
Heb jij dat frikandelbroodje wel eens geprobeerd
Lagen hier in de schappen, niemand kocht ze.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik fietste net langs de Lidl en zag buiten een reclamebord dat alle vegaburgers enz 1 euro zijn.
Fuuuquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhh, volgens mij had die soja of erwt, dus nee
quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lagen hier in de schappen, niemand kocht ze.
Soms hebben ze een curry, maar dat is wel erg gewaagd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Meh, morgen uiteten en zit kaart te bekijken. Ik kan kiezen uit een vega hamburger of, je raardt het nooit!!! een salade geitenkaas![]()
Echt vleesquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik fietste net langs de Lidl en zag buiten een reclamebord dat alle vegaburgers enz 1 euro zijn.
Ik vond het bladerdeeg niet lekker. Taai of zo. Maar is inmiddels ook alweer even terug.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil het vegan frikandelbroodje nog proberenen die salade van de appie met 50% korting
![]()
Heb jij dat frikandelbroodje wel eens geprobeerd
En ook dat vind ik beetje zonde vn mn geld want gemakkelijk zelf te makenquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms hebben ze een curry, maar dat is wel erg gewaagd.
De mijne is doorgegaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Oh, mijn afspraak is afgezegd @:dezwabber maar die was niet zo boeiend.
Ach jezus. Jammer als dat soort dingen zo sloom gaan. Je wil toch gewoon verder en weten waar je aan toe bent natuurlijk.quote:Ik vind het wel echt behooooooorlijk irritant dat ik nu al sinds november aan het wachten ben op het verslag van mn onderzoeken. Uitslag is maand geleden besproken... waarom duurt dit zo lang?!!?
That's the spirit!quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ook dat vind ik beetje zonde vn mn geld want gemakkelijk zelf te maken.
Is gewoon precies wat het is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:
Anders voelt het als 'ik eet dit normaal thuis ook maar betaal er nu gewoon heel veel voor'
Ik las doodgegaanquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De mijne is doorgegaan.
[..]
Ach jezus. Jammer als dat soort dingen zo sloom gaan. Je wil toch gewoon verder en weten waar je aan toe bent natuurlijk.
Wat is er dom aan echt vlees prefereren?quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rot toch eens op met zulke domme opmerkingen (niet specifiek jij hoor)
zo eentje met een pakje met kerrie enzo?quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:24 schreef Ama het volgende:
Misschien dit weekend weer eens een preischotel maken. 🤔
Hmm, kan me ook wel voorstellen dat gebrek aan roomboter in bladerdeeg een gemis isquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het bladerdeeg niet lekker. Taai of zo. Maar is inmiddels ook alweer even terug.
ik kan ze oprecht niet goed volgen. En de opmerkingen 'al die vega mensen die zich bemoeien met vleeseters!!!'. Ik zie het eigenlijk altijd andersomquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rot toch eens op met zulke domme opmerkingen (niet specifiek jij hoor)
zolang je van de afkorting albert heijn andere termen maakt ben je in je bovenkamer enkele cellen kwijtquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
GC / Verlaten caravan RIP, geboren ??? overleden, eind 2024/begin 2025 sommige mensen hebben echt teveel tijd over.
We zijn al begonnen met therapie maar ik weet nog steeds niet precies hoe en wat, dat vind ik heel vervelendquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De mijne is doorgegaan.
[..]
Ach jezus. Jammer als dat soort dingen zo sloom gaan. Je wil toch gewoon verder en weten waar je aan toe bent natuurlijk.
ja als je er op gaat letten is het best mager.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar eigenlijk was het meer om aan te geven dat ik meestal niet zo onder de indruk ben van de vegetarische opties bij een doorsnee restaurant.
lol, achja dit is etentje met collega's. Dat heeft dan weer een ander doel dan uiteten om het uitetenquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is gewoon precies wat het is.
Niks, maar als het onderwerp over vleesvervangers gaat, zijn er altijd van die Bassies die "VLEESCHquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er dom aan echt vlees prefereren?
Oeh veel plezierquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
@:Ama
Bezig met nieuw setje
Ja, terwijl er best een grotere afname is ontstaan voor vegetarische gerechten, denk ik zo?quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als je er op gaat letten is het best mager.
Dan ben je bij de italiaan op de hoek of de lokale sjinees met bruine schrootjes aan de muur beter uit qua hoeveelheid keuzes
Ja oke, maar dat stond er niet bij, dus ik kon alleen op het gedeelte reageren wat je had getyptquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol, achja dit is etentje met collega's. Dat heeft dan weer een ander doel dan uiteten om het uiteten
Jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:29 schreef Crack_ het volgende:
zo eentje met een pakje met kerrie enzo?
https://link.marktplaats.nl/m2242542957quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, terwijl er best een grotere afname is ontstaan voor vegetarische gerechten, denk ik zo?
Dus dit zou handiger kunnen
agreequote:Op donderdag 6 maart 2025 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, terwijl er best een grotere afname is ontstaan voor vegetarische gerechten, denk ik zo?
Dus dit zou handiger kunnen
Herkenbaar. Vol is vol dan. Zou graag een samenvatting willen hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We zijn al begonnen met therapie maar ik weet nog steeds niet precies hoe en wat, dat vind ik heel vervelend. Ze hebben wel een bespreek-gesprekje gedaan hoor maarr ehhh, dat was nogal intensief en echt een shitload aan informatie. Dat wil je wel even rustig kunnen nalezen
![]()
Uhuh. Positiviteit!quote:En whoophoop dat je afspraak door ging!
das niet vegetarischquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://link.marktplaats.nl/m2242542957
Haha dat klopt, maar meer om te zeggen dat het in dit geval dus iets minder erg isquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat stond er niet bij, dus ik kon alleen op het gedeelte reageren wat je had getypt
Nou ja, dan is het maar ondergaan he
Wat een schatjequote:Op donderdag 6 maart 2025 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://link.marktplaats.nl/m2242542957
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |