Ik woon niet in republiek Amsterdam.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Dit was de week zonder vlees. Was ik even vergeten.
Is gewoon gedroogd vlees zeg maar.quote:
Ohquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Dit was de week zonder vlees. Was ik even vergeten.
Vind het wel genieten, alles in de aanbiedingquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Dit was de week zonder vlees. Was ik even vergeten.
Straks even wat halen, blijft gelukkig altijd lang goed.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het wel genieten, alles in de aanbieding
Ditquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het wel genieten, alles in de aanbieding
En opwaren hoeft niet échtquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Straks even wat halen, blijft gelukkig altijd lang goed.
ik wil het vegan frikandelbroodje nog proberenquote:
Verstandigquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer thuis. En al even op de bank gelegenBen best kapot nu. Gauw weer in het zonnetje
![]()
Zonder bieries vandaag
Nee niet meerquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En opwaren hoeft niet échtof ging het niet meer over noodpakketten
Ik fietste net langs de Lidl en zag buiten een reclamebord dat alle vegaburgers enz 1 euro zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Straks even wat halen, blijft gelukkig altijd lang goed.
Uhh, volgens mij had die soja of erwt, dus neequote:Op donderdag 6 maart 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil het vegan frikandelbroodje nog proberenen die salade van de appie met 50% korting
![]()
Heb jij dat frikandelbroodje wel eens geprobeerd
Lagen hier in de schappen, niemand kocht ze.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik fietste net langs de Lidl en zag buiten een reclamebord dat alle vegaburgers enz 1 euro zijn.
Fuuuquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhh, volgens mij had die soja of erwt, dus nee
quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lagen hier in de schappen, niemand kocht ze.
Soms hebben ze een curry, maar dat is wel erg gewaagd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Meh, morgen uiteten en zit kaart te bekijken. Ik kan kiezen uit een vega hamburger of, je raardt het nooit!!! een salade geitenkaas![]()
Echt vleesquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik fietste net langs de Lidl en zag buiten een reclamebord dat alle vegaburgers enz 1 euro zijn.
Ik vond het bladerdeeg niet lekker. Taai of zo. Maar is inmiddels ook alweer even terug.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil het vegan frikandelbroodje nog proberenen die salade van de appie met 50% korting
![]()
Heb jij dat frikandelbroodje wel eens geprobeerd
En ook dat vind ik beetje zonde vn mn geld want gemakkelijk zelf te makenquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms hebben ze een curry, maar dat is wel erg gewaagd.
De mijne is doorgegaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Oh, mijn afspraak is afgezegd @:dezwabber maar die was niet zo boeiend.
Ach jezus. Jammer als dat soort dingen zo sloom gaan. Je wil toch gewoon verder en weten waar je aan toe bent natuurlijk.quote:Ik vind het wel echt behooooooorlijk irritant dat ik nu al sinds november aan het wachten ben op het verslag van mn onderzoeken. Uitslag is maand geleden besproken... waarom duurt dit zo lang?!!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |