abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216950619
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Leuk discussiepuntje

Net als de temperatuur op kantoor :') Daar komt ook nooit iemand uit _O-
Hehehe, ja dat is ook een leuke (8>

Volgens mij doen wij bij fooi 'nou dan geef jij lekker veel als je dat wil, ik geef dit :)'

:') :'(
Baby darling doll face honey
pi_216950628
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Meh, morgen uiteten en zit kaart te bekijken. Ik kan kiezen uit een vega hamburger of, je raardt het nooit!!! een salade geitenkaas (8> _O-
Klinkt niet als een hippie de pippie café
pi_216950631
Bijna 6 uur en het is nog haske licht buiten O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950635
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Wat bij ons wel echt discussie wordt, echt altijd, is fooi.

Ik denk dat de helft (naar mijn idee) overdreven veel fooi wil geven. En de andere helft van het team vindt het al gauw goed zeg maar (8> _O-
Als groep is dat altijd prut om te regelen.
pi_216950637
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
Bijna 6 uur en het is nog haske licht buiten O+
Net uurtje met de hond gelopen *O*
pi_216950641
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:49 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Hehehe, ja dat is ook een leuke (8>

Volgens mij doen wij bij fooi 'nou dan geef jij lekker veel als je dat wil, ik geef dit :)'

:') :'(
Klinkt wel lekker handig
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950644
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Net uurtje met de hond gelopen *O*
Net een half uurtje gewandeld *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950645
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Vanaafjes en dan zit er het er weer op deze week :Y
Ga nu makkelijker naar buiten, nu het ietsjes warmer en langer licht is? :+
Oh, 2x deze week? *O*

Ik wil eigenlijk 3x per week maar komt deze week niet uit. Dan baal ik echt en tegelijkertijd denk ik, jeetje, doe niet alsof de wereld nu vergaat :').

En is dat een vraag of meer een opmerking? :@
Baby darling doll face honey
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 17:53:12 #234
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950661
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:51 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Oh, 2x deze week? *O*

Ik wil eigenlijk 3x per week maar komt deze week niet uit. Dan baal ik echt en tegelijkertijd denk ik, jeetje, doe niet alsof de wereld nu vergaat :').

En is dat een vraag of meer een opmerking? :@
Vropmerking‽
🐙
pi_216950662
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:51 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Oh, 2x deze week? *O*

Ik wil eigenlijk 3x per week maar komt deze week niet uit. Dan baal ik echt en tegelijkertijd denk ik, jeetje, doe niet alsof de wereld nu vergaat :').

En is dat een vraag of meer een opmerking? :@
3x :P Standaard is eigenlijk 2x in de week, maar ik moest nu ook nog wat andere lessen inhalen, dus die prop ik er maar bij in die week :')

Het is een vraag, want er staat een vraagteken :P
Eerder had je erover dat je een drempel ervaarde met hardlopen en ik vroeg me af of dat nog steeds zo is, nu het weer lekker wordt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 17:53:41 #236
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950669
Ik zag mijn kans schoon om de interrobang te kunnen gebruiken.
🐙
pi_216950672
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Vropmerking‽
Een opvraag?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950675
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Als groep is dat altijd prut om te regelen.
Jup :{ vind dingen regelen sowieso maar prut. De meeste van ons, eigenlijk is er één collega die dit regelt en als zij met verlof gaat gebeurt er ook niks meer _O-
Baby darling doll face honey
pi_216950690
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Jup :{ vind dingen regelen sowieso maar prut. De meeste van ons, eigenlijk is er één collega die dit regelt en als zij met verlof gaat gebeurt er ook niks meer _O-
Ik was die collega :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950703
Ik ben die collega :{ ;(
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 17:56:04 #241
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216950721
Soepje opwarmen. Lekker makkelijk vandaag. :)
Your beauty never ever scared me.
pi_216950727
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben die collega :{ ;(
RIP

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 17:56:36 #243
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216950731
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben die collega :{ ;(
ik ben absoluut niet die collega
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216950735
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:

[..]
RIP

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimaal genieten.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950744
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:56 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik ben absoluut niet die collega
Had ik ook niet verwacht :P
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950752
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Vropmerking‽
mijn mond heeft moeite om 'vrop' uit te spreken
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
3x :P Standaard is eigenlijk 2x in de week, maar ik moest nu ook nog wat andere lessen inhalen, dus die prop ik er maar bij in die week :')

Het is een vraag, want er staat een vraagteken :P
Eerder had je erover dat je een drempel ervaarde met hardlopen en ik vroeg me af of dat nog steeds zo is, nu het weer lekker wordt.
Ohhh, sport je dan twee dagen achter elkaar?

Goh echt (8> . Er mist een woordje in je zin, waardoor het ook kon zijn dat het een retorische vraag is richting jezelf. Maarrr, nou ik loop 's avonds en dat is nog steeds echt mega koud :{

Mijn hartslag is wel ineens met sprongen vooruit gegaan maar vraag me af of dat kan?
Baby darling doll face honey
pi_216950776
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:54 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik was die collega :+
Ze missen je vast op werk, zulke collega's zijn zo fijn.
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben die collega :{ ;(
oh jij ook, ook heel fijn!!!! *O*
Baby darling doll face honey
pi_216950777
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:

[..]
mijn mond heeft moeite om 'vrop' uit te spreken

Gewoon zoals oudere mensen wrap zeggen, maar dan met een o
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  donderdag 6 maart 2025 @ 17:58:26 #249
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216950780
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Meh, morgen uiteten en zit kaart te bekijken. Ik kan kiezen uit een vega hamburger of, je raardt het nooit!!! een salade geitenkaas (8> _O-
Geen paddenstoel :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216950784
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:

[..]
mijn mond heeft moeite om 'vrop' uit te spreken
[..]
Ohhh, sport je dan twee dagen achter elkaar?

Goh echt (8> . Er mist een woordje in je zin, waardoor het ook kon zijn dat het een retorische vraag is richting jezelf. Maarrr, nou ik loop 's avonds en dat is nog steeds echt mega koud :{

Mijn hartslag is wel ineens met sprongen vooruit gegaan maar vraag me af of dat kan?
Ja, liever heb ik een dag rust ertussen, maar helaas loopt dat rooster nu eenmaal zo en heb ik niet altijd zin om op zaterdagochtend te sporten :')

Ja, volgens mij koelt het in de avond nog best wat af :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')