abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216950389
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:34 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja :@ :9
Ziet er wel lekker uit :9
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:35 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Herkenbaar. Vol is vol dan. Zou graag een samenvatting willen hebben.
[..]
Uhuh. Positiviteit!
ik heb gevraagd of ze al weten wanneer het komt en denk dat de vraag al een signaal af geeft dat het nogal lang duurt :)
Baby darling doll face honey
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 17:37:04 #202
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216950393
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Een vegetariër.
hij eet idd geen vlees als je hem geen vlees voorzet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216950395
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Wat een schatje O+
Alleen eh... 45 euro ? :{
Ja dat is altijd jammer.
Tap tap tap
pi_216950399
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Haha dat klopt, maar meer om te zeggen dat het in dit geval dus iets minder erg is O+. Als ik echt lekker wil eten buiten de deur dan zou ik dit gewoon niet willen eigenlijk :@
Nee, snap ik
Hadden je collega's niet rekening met je kunnen houden en een restaurant uit kunnen kiezen met meer dan 2 vegetarische hoofdgerechten ?
Verder geen kritiek, maar dat vroeg ik me gewoon af
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950408
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja dat is altijd jammer.
Is die caaf van goud gemaakt of is dat expres gedaan zodat alleen mensen met interesse reageren ?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950412
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Is die caaf van goud gemaakt of is dat expres gedaan zodat alleen mensen met interesse reageren ?
Of ze willlen gewoon wat voor die kooi.
Tap tap tap
pi_216950416
Maar heb je die nagels gezien
Tap tap tap
pi_216950426
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Of ze willlen gewoon wat voor die kooi.
Oh wacht, met kooi

DIE NAGELS :{ :{ :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950436
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Nee, snap ik
Hadden je collega's niet rekening met je kunnen houden en een restaurant uit kunnen kiezen met meer dan 2 vegetarische hoofdgerechten ?
Verder geen kritiek, maar dat vroeg ik me gewoon af
Oh misschien wel maar dan moeten we naar de stad en dit is het restaurant bij werk. Dat is wat praktischer :Y .
Heb het verder ook niet aangegeven hoor. Denk dat dit restaurant voor vleeseters ook niet heel boeiend is eigenlijk
Baby darling doll face honey
pi_216950451
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:40 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Oh misschien wel maar dan moeten we naar de stad en dit is het restaurant bij werk. Dat is wat praktischer :Y .
Heb het verder ook niet aangegeven hoor. Denk dat dit restaurant voor vleeseters ook niet heel boeiend is eigenlijk
Ja kweennie, als ik iets zou organiseren dan zou ik iedereens dieetwensen even vragen :P
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950464
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja kweennie, als ik iets zou organiseren dan zou ik iedereens dieetwensen even vragen :P
Dat weten ze, maar ik heb zelf nooit aangegeven dat ik dit niet oké zou vinden want heb zelf ook geen zin om na werk nog veel tijd kwijt te zijn met reizen :') _O-
Baby darling doll face honey
pi_216950500
Ze weten dat ik ooook vis eet, en soms weten ze niet wat ik wil maar moet een bestelling doorgegeven worden. Dan bestellen ze vega en vis variant (bijv hamburgers) en dan mag ik kiezen welke ik wil en eten zij de andere variant op.
Dat doen ze dan ook echt voor mij en soms krijgen zij dan de vega-variant die ze eigenlijk niet willen. Dat vind ik zooooo lief.
Baby darling doll face honey
pi_216950510
Het is kritiek op het restaurant :( geef meer opties!!!!
Baby darling doll face honey
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 17:44:49 #214
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216950546
Ik hoor de hele tijd hier boven: FOEI GODVERDOMME! :(
Your beauty never ever scared me.
pi_216950550
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Dat weten ze, maar ik heb zelf nooit aangegeven dat ik dit niet oké zou vinden want heb zelf ook geen zin om na werk nog veel tijd kwijt te zijn met reizen :') _O-
Ga je nog sporten deze week?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950561
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:44 schreef Ama het volgende:
Ik hoor de hele tijd hier boven: FOEI GODVERDOMME! :(
Luister dan ook eens, ongehoorzame :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 17:45:40 #217
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216950567
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Luister dan ook eens, ongehoorzame :')
Sorry. ;(
Your beauty never ever scared me.
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 17:45:51 #218
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950574
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:

[..]
ik heb gevraagd of ze al weten wanneer het komt en denk dat de vraag al een signaal af geeft dat het nogal lang duurt :)
Yiss. :Y
🐙
pi_216950584
Volgens Garmin heb ik vanmorgen om 10 uur een dutje gedaan

Bitch please

Toen lag ik nog gewoon in bed
Dat heet slapen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 17:47:11 #220
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950599
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:46 schreef essnhills het volgende:
Volgens Garmin heb ik vanmorgen om 10 uur een dutje gedaan

Bitch please

Toen lag ik nog gewoon in bed
Dat heet slapen
But what about second sleep?
🐙
pi_216950601
Wat bij ons wel echt discussie wordt, echt altijd, is fooi.

Ik denk dat de helft (naar mijn idee) overdreven veel fooi wil geven. En de andere helft van het team vindt het al gauw goed zeg maar (8> _O-
Baby darling doll face honey
pi_216950610
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ga je nog sporten deze week?
Ben dinsdag geweest :9 en ga van het weekend, ik hoop zaterdag maar even kijken hoe moe ik ben, anders zondag

En u O+
Baby darling doll face honey
pi_216950611
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Wat bij ons wel echt discussie wordt, echt altijd, is fooi.

Ik denk dat de helft (naar mijn idee) overdreven veel fooi wil geven. En de andere helft van het team vindt het al gauw goed zeg maar (8> _O-
Leuk discussiepuntje

Net als de temperatuur op kantoor :') Daar komt ook nooit iemand uit _O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950617
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Ben dinsdag geweest :9 en ga van het weekend, ik hoop zaterdag maar even kijken hoe moe ik ben, anders zondag

En u O+
Vanaafjes en dan zit er het er weer op deze week :Y
Ga nu makkelijker naar buiten, nu het ietsjes warmer en langer licht is? :+
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950618
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:47 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
But what about second sleep?
Lunch-uiltje, middagdutje, middagslaapje?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950619
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Leuk discussiepuntje

Net als de temperatuur op kantoor :') Daar komt ook nooit iemand uit _O-
Hehehe, ja dat is ook een leuke (8>

Volgens mij doen wij bij fooi 'nou dan geef jij lekker veel als je dat wil, ik geef dit :)'

:') :'(
Baby darling doll face honey
pi_216950628
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Meh, morgen uiteten en zit kaart te bekijken. Ik kan kiezen uit een vega hamburger of, je raardt het nooit!!! een salade geitenkaas (8> _O-
Klinkt niet als een hippie de pippie café
pi_216950631
Bijna 6 uur en het is nog haske licht buiten O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950635
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Wat bij ons wel echt discussie wordt, echt altijd, is fooi.

Ik denk dat de helft (naar mijn idee) overdreven veel fooi wil geven. En de andere helft van het team vindt het al gauw goed zeg maar (8> _O-
Als groep is dat altijd prut om te regelen.
pi_216950637
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
Bijna 6 uur en het is nog haske licht buiten O+
Net uurtje met de hond gelopen *O*
pi_216950641
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:49 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Hehehe, ja dat is ook een leuke (8>

Volgens mij doen wij bij fooi 'nou dan geef jij lekker veel als je dat wil, ik geef dit :)'

:') :'(
Klinkt wel lekker handig
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950644
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Net uurtje met de hond gelopen *O*
Net een half uurtje gewandeld *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950645
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Vanaafjes en dan zit er het er weer op deze week :Y
Ga nu makkelijker naar buiten, nu het ietsjes warmer en langer licht is? :+
Oh, 2x deze week? *O*

Ik wil eigenlijk 3x per week maar komt deze week niet uit. Dan baal ik echt en tegelijkertijd denk ik, jeetje, doe niet alsof de wereld nu vergaat :').

En is dat een vraag of meer een opmerking? :@
Baby darling doll face honey
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 17:53:12 #234
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950661
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:51 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Oh, 2x deze week? *O*

Ik wil eigenlijk 3x per week maar komt deze week niet uit. Dan baal ik echt en tegelijkertijd denk ik, jeetje, doe niet alsof de wereld nu vergaat :').

En is dat een vraag of meer een opmerking? :@
Vropmerking‽
🐙
pi_216950662
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:51 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Oh, 2x deze week? *O*

Ik wil eigenlijk 3x per week maar komt deze week niet uit. Dan baal ik echt en tegelijkertijd denk ik, jeetje, doe niet alsof de wereld nu vergaat :').

En is dat een vraag of meer een opmerking? :@
3x :P Standaard is eigenlijk 2x in de week, maar ik moest nu ook nog wat andere lessen inhalen, dus die prop ik er maar bij in die week :')

Het is een vraag, want er staat een vraagteken :P
Eerder had je erover dat je een drempel ervaarde met hardlopen en ik vroeg me af of dat nog steeds zo is, nu het weer lekker wordt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 17:53:41 #236
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950669
Ik zag mijn kans schoon om de interrobang te kunnen gebruiken.
🐙
pi_216950672
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Vropmerking‽
Een opvraag?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950675
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Als groep is dat altijd prut om te regelen.
Jup :{ vind dingen regelen sowieso maar prut. De meeste van ons, eigenlijk is er één collega die dit regelt en als zij met verlof gaat gebeurt er ook niks meer _O-
Baby darling doll face honey
pi_216950690
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Jup :{ vind dingen regelen sowieso maar prut. De meeste van ons, eigenlijk is er één collega die dit regelt en als zij met verlof gaat gebeurt er ook niks meer _O-
Ik was die collega :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950703
Ik ben die collega :{ ;(
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 17:56:04 #241
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216950721
Soepje opwarmen. Lekker makkelijk vandaag. :)
Your beauty never ever scared me.
pi_216950727
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben die collega :{ ;(
RIP

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 17:56:36 #243
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216950731
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben die collega :{ ;(
ik ben absoluut niet die collega
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216950735
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:

[..]
RIP

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimaal genieten.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950744
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:56 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik ben absoluut niet die collega
Had ik ook niet verwacht :P
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950752
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Vropmerking‽
mijn mond heeft moeite om 'vrop' uit te spreken
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
3x :P Standaard is eigenlijk 2x in de week, maar ik moest nu ook nog wat andere lessen inhalen, dus die prop ik er maar bij in die week :')

Het is een vraag, want er staat een vraagteken :P
Eerder had je erover dat je een drempel ervaarde met hardlopen en ik vroeg me af of dat nog steeds zo is, nu het weer lekker wordt.
Ohhh, sport je dan twee dagen achter elkaar?

Goh echt (8> . Er mist een woordje in je zin, waardoor het ook kon zijn dat het een retorische vraag is richting jezelf. Maarrr, nou ik loop 's avonds en dat is nog steeds echt mega koud :{

Mijn hartslag is wel ineens met sprongen vooruit gegaan maar vraag me af of dat kan?
Baby darling doll face honey
pi_216950776
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:54 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik was die collega :+
Ze missen je vast op werk, zulke collega's zijn zo fijn.
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben die collega :{ ;(
oh jij ook, ook heel fijn!!!! *O*
Baby darling doll face honey
pi_216950777
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:

[..]
mijn mond heeft moeite om 'vrop' uit te spreken

Gewoon zoals oudere mensen wrap zeggen, maar dan met een o
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  donderdag 6 maart 2025 @ 17:58:26 #249
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216950780
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Meh, morgen uiteten en zit kaart te bekijken. Ik kan kiezen uit een vega hamburger of, je raardt het nooit!!! een salade geitenkaas (8> _O-
Geen paddenstoel :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216950784
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:

[..]
mijn mond heeft moeite om 'vrop' uit te spreken
[..]
Ohhh, sport je dan twee dagen achter elkaar?

Goh echt (8> . Er mist een woordje in je zin, waardoor het ook kon zijn dat het een retorische vraag is richting jezelf. Maarrr, nou ik loop 's avonds en dat is nog steeds echt mega koud :{

Mijn hartslag is wel ineens met sprongen vooruit gegaan maar vraag me af of dat kan?
Ja, liever heb ik een dag rust ertussen, maar helaas loopt dat rooster nu eenmaal zo en heb ik niet altijd zin om op zaterdagochtend te sporten :')

Ja, volgens mij koelt het in de avond nog best wat af :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950786
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:58 schreef essnhills het volgende:

[..]
Gewoon zoals oudere mensen wrap zeggen, maar dan met een o
oh thanks
Baby darling doll face honey
pi_216950790
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:58 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Ze missen je vast op werk, zulke collega's zijn zo fijn.
[..]
oh jij ook, ook heel fijn!!!! *O*
Heb van de week nog geappt met 2 collega's O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950797
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Geen paddenstoel :o
Drie vegetarische opties? Even kappen nou

Ze hebben trouwens ook maar vier vleesopties. Het is echt zo'n restaurant 'we verkopen eten, het is prima maar niet meer dan dat. Dat hoeft ook niet want we zijn het enige restaurant op de campus' :') :D en dat werkt dusja
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 18:00:17 #254
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_216950799
Ah, een voucher van Thuisbezorgd. 5 euro korting :Y) Toch lekker.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216950804
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja, liever heb ik een dag rust ertussen, maar helaas loopt dat rooster nu eenmaal zo en heb ik niet altijd zin om op zaterdagochtend te sporten :')

Ja, volgens mij koelt het in de avond nog best wat af :{
's ochtends wil mijn lichaam echt niet, dat is dan echt de hele tijd een struggle :{ . Dan geniet ik er ook niet van

Merk je het aan je lichaam of iets als je géén rustdag hebt?
Baby darling doll face honey
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 18:00:44 #256
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950807
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:54 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik was die collega :+
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben die collega :{ ;(
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:56 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik ben absoluut niet die collega
Ik probeer het nu een beetje. Ben er nog niet heel goed in. Want ik ga dan eerst een maand voorzichtig informeren of mensen er eigenlijk wel zin in hebben en zo. _O-
🐙
pi_216950808
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:59 schreef essnhills het volgende:

[..]
Heb van de week nog geappt met 2 collega's O+
is dat nog steeds je werkplek eigenlijk? :@
Baby darling doll face honey
pi_216950841
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:

[..]
's ochtends wil mijn lichaam echt niet, dat is dan echt de hele tijd een struggle :{ . Dan geniet ik er ook niet van

Merk je het aan je lichaam of iets als je géén rustdag hebt?
Ik herken dit, want als ik wel op zaterdagochtend sport, dan merk ik dat ik absoluut niet scherp ben en doe ik het circuit gerust andersom dan hoe de bedoeling is :')

Nee, ik merk het niet en eerder deed ik ook 2 work outs op 1 avond, omdat ik nog lessen in moest halen en hoe het rooster gewoon liep :') Dus dat had ik bijv. eerst pilates en daarna gewoon sporten. Totaal niet ideaal, maar goed, ik heb het ook weer overleefd. :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950844
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:00 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ik probeer het nu een beetje. Ben er nog niet heel goed in. Want ik ga dan eerst een maand voorzichtig informeren of mensen er eigenlijk wel zin in hebben en zo. _O-
Uit eten bijvoorbeeld?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950845
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:

[..]
is dat nog steeds je werkplek eigenlijk? :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950862
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ik herken dit, want als ik wel op zaterdagochtend sport, dan merk ik dat ik absoluut niet scherp ben en doe ik het circuit gerust andersom dan hoe de bedoeling is :')

Nee, ik merk het niet en eerder deed ik ook 2 work outs op 1 avond, omdat ik nog lessen in moest halen en hoe het rooster gewoon liep :') Dus dat had ik bijv. eerst pilates en daarna gewoon sporten. Totaal niet ideaal, maar goed, ik heb het ook weer overleefd. :')
Hahaahahah _O-

ohhh, beter _O_ maar jij sport nu al een tijd volgens mij? Dan kan je lichaam dat (denk ik) wat beter aan
Baby darling doll face honey
pi_216950868
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:04 schreef essnhills het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
pi_216950870
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja is heel leuk O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950885
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Hahaahahah _O-

ohhh, beter _O_ maar jij sport nu al een tijd volgens mij? Dan kan je lichaam dat (denk ik) wat beter aan
Ja klopt :Y 1,5 jaar nu, denk ik

Ik heb ooit een fout gemaakt door eerder een keer te beginnen met boksen (doe ik nu niet meer), maar ook net na een lange periode van niets doen. Ging bij de warming up al helemaal dood en daarna bij het boksen zelf moest ik even gaan zitten, want ik zag sterretjes :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 18:07:28 #265
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950886
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Uit eten bijvoorbeeld?
We proberen het eerst wat laagdrempeliger. Maar uiteindelijk ook dat wel.
🐙
pi_216950888
I dont ever wanna feeeeeeel
Like I did that day :muziek:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950893
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
We proberen het eerst wat laagdrempeliger. Maar uiteindelijk ook dat wel.
Oh prima, kleine stapjes.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950899
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Oh prima, kleine stapjes.
Kleine stapjes, grote hapjes? :9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 18:09:13 #269
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950902
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Oh prima, kleine stapjes.
Naar buiten moeten en geld uitgeven klinken nog een beetje eng.
🐙
pi_216950908
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:08 schreef essnhills het volgende:

[..]
Kleine stapjes, grote hapjes? :9
Grote hapjes sowieso :Y :9
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950911
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
We proberen het eerst wat laagdrempeliger. Maar uiteindelijk ook dat wel.
Wij hadden 2 appgroepen

Eentje voor werkgerelateerde zaken

En eentje voor privézooi met de leuke collega's. Daar werden ook etentjes, terrasjes etc gepland
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950914
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:09 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Naar buiten moeten en geld uitgeven klinken nog een beetje eng.
Langzaam aan een beetje indoctrineren
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 18:10:36 #273
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216950917
heb macaroni voor een weeshuis gemaakt...
naja... gewoon voor in mn vriesdiep.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 18:10:46 #274
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216950921
Krijg meteen een loopneus door de warme soep. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_216950926
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:09 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Naar buiten moeten en geld uitgeven klinken nog een beetje eng.
Eerst een keer eten bestellen dan?

Dan heb je wel het onderdeel geld uitgeven (en eten) maar hoeven jullie nog niet naar buiten
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950929
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Grote hapjes sowieso :Y :9
:9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 18:11:27 #277
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950930
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:10 schreef Nizno het volgende:
heb macaroni voor een weeshuis gemaakt...
naja... gewoon voor in mn vriesdiep.
Die arme weesjes hebben het vast koud.
🐙
pi_216950933
Oke, dus help :)

Ik had altijd best snel shin splints door hardlopen dus ik doe extra rustig aan met opbouwen. Ik was 3 a 4 weken niet gaan lopen en toen ging ik weer maar heb toen gekozen om even herhaling te doen van trainingen die ik al heb gehad.

Er zijn zes trainingen die ik nu heb herhaald, bij al die trainingen loop ik sneller en is mn hartslag aanzienlijk lager. Kan dit wel? :') ik vind het best een groot verschil :? Vooral omdat ik niks heb gedaan in de tussentijd. ik twijfel of mn hartslagmeter kapot is

Voorbeeld van dezelfde training waarbij de laatste keer (bovenste) een stuk beter is
Baby darling doll face honey
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 18:11:43 #279
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216950937
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Krijg meteen een loopneus door de warme soep. :')
lekker er in laten druppen, extra bite in je soepje
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216950943
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Oke, dus help :)

Ik had altijd best snel shin splints door hardlopen dus ik doe extra rustig aan met opbouwen. Ik was 3 a 4 weken niet gaan lopen en toen ging ik weer maar heb toen gekozen om even herhaling te doen van trainingen die ik al heb gehad.

Er zijn zes trainingen die ik nu heb herhaald, bij al die trainingen loop ik sneller en is mn hartslag aanzienlijk lager. Kan dit wel? :') ik vind het best een groot verschil :? Vooral omdat ik niks heb gedaan in de tussentijd. ik twijfel of mn hartslagmeter kapot is

Voorbeeld van dezelfde training waarbij de laatste keer (bovenste) een stuk beter is
[ afbeelding ]
Ik heb hier echt geen verstand van
Misschien @IJsdraakje ?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 6 maart 2025 @ 18:12:32 #281
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_216950944
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Oke, dus help :)

Ik had altijd best snel shin splints door hardlopen dus ik doe extra rustig aan met opbouwen. Ik was 3 a 4 weken niet gaan lopen en toen ging ik weer maar heb toen gekozen om even herhaling te doen van trainingen die ik al heb gehad.

Er zijn zes trainingen die ik nu heb herhaald, bij al die trainingen loop ik sneller en is mn hartslag aanzienlijk lager. Kan dit wel? :') ik vind het best een groot verschil :? Vooral omdat ik niks heb gedaan in de tussentijd. ik twijfel of mn hartslagmeter kapot is

Voorbeeld van dezelfde training waarbij de laatste keer (bovenste) een stuk beter is
[ afbeelding ]
die calorieën zijn nog veel raarder :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 18:12:41 #282
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216950946
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef Nizno het volgende:

[..]
lekker er in laten druppen, extra bite in je soepje
Het is al zout genoeg hoor. :{
Your beauty never ever scared me.
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 18:12:58 #283
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950950
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef essnhills het volgende:

[..]
Eerst een keer eten bestellen dan?

Dan heb je wel het onderdeel geld uitgeven (en eten) maar hoeven jullie nog niet naar buiten
Dat was stap één ja. En ik geloof dat het uiteindelijk gedeclareerd was, omdat eerste poging, for the greater good etc.
🐙
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 18:13:04 #284
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216950954
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
die calorieën zijn nog veel raarder :o
daar zat ik idd naar te kijken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 6 maart 2025 @ 18:13:08 #285
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216950957
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja klopt :Y 1,5 jaar nu, denk ik

Ik heb ooit een fout gemaakt door eerder een keer te beginnen met boksen (doe ik nu niet meer), maar ook net na een lange periode van niets doen. Ging bij de warming up al helemaal dood en daarna bij het boksen zelf moest ik even gaan zitten, want ik zag sterretjes :')
Ik voel deze :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216950959
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ik heb hier echt geen verstand van
Misschien @:IJsdraakje ?
ik ook niet maar vind het wel interessant

quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
die calorieën zijn nog veel raarder :o
dat komt door de hartslag, denk ik :?
Baby darling doll face honey
pi_216950960
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik voel deze :')
Ik was dankbaar voor de dextro :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 6 maart 2025 @ 18:14:26 #288
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_216950973
Botsing auto en tram, beide bestuurders onder invloed https://nos.nl/artikel/25(...)nvloed-op-na-botsing
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216950980
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:12 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Dat was stap één ja. En ik geloof dat het uiteindelijk gedeclareerd was, omdat eerste poging, for the greater good etc.
:D

Oke nu dan de andere helft

Naar buiten gaan en iedereen brengt zijn eigen eten mee.

Dus dan heb je het naar buiten gaan maar niet het geld uitgeven
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950985
quote:
81s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Botsing auto en tram, beide bestuurders onder invloed https://nos.nl/artikel/25(...)nvloed-op-na-botsing
Ja hoor. :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 18:15:20 #291
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216950987
quote:
81s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Botsing auto en tram, beide bestuurders onder invloed https://nos.nl/artikel/25(...)nvloed-op-na-botsing
Ja met een tram kun je maar 1 kant op dus slinger je nie
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216950993
quote:
81s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Botsing auto en tram, beide bestuurders onder invloed https://nos.nl/artikel/25(...)nvloed-op-na-botsing
:')
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950994
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:15 schreef essnhills het volgende:

[..]
:D

Oke nu dan de andere helft

Naar buiten gaan en iedereen brengt zijn eigen eten mee.

Dus dan heb je het naar buiten gaan maar niet het geld uitgeven
Op de stoep voor het kantoor, iedereen met een eigen meegebrachte boterham.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950999
De KSC zocht toch ook nog iemand om een meet te organiseren?
Baby darling doll face honey
pi_216951000
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Op de stoep voor het kantoor, iedereen met een eigen meegebrachte boterham.
Zo op een rijtje

3 weken vantevoren ingepland. En dan in de stromende regen zitten :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 18:17:10 #296
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216951008
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
De KSC zocht toch ook nog iemand om een meet te organiseren?
We wachten met smart op @Kaneelstokje
Your beauty never ever scared me.
pi_216951009
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
De KSC zocht toch ook nog iemand om een meet te organiseren?
Vast wel.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216951014
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
De KSC zocht toch ook nog iemand om een meet te organiseren?
Jij biedt aan¿
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216951015
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:

[..]
Zo op een rijtje

3 weken vantevoren ingepland. En dan in de stromende regen zitten :Y
Nou, wat heerlie de peerlie :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 18:18:08 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216951020
quote:
81s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Botsing auto en tram, beide bestuurders onder invloed https://nos.nl/artikel/25(...)nvloed-op-na-botsing
Ben je onder invloed, maar rij je toch zo perfect, wordt je aangereden en val je alsnog door de mand.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')