quote:
Die arme weesjes hebben het vast koud.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:10 schreef Nizno het volgende:
heb macaroni voor een weeshuis gemaakt...
naja... gewoon voor in mn vriesdiep.
lekker er in laten druppen, extra bite in je soepjequote:Op donderdag 6 maart 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Krijg meteen een loopneus door de warme soep.
Ik heb hier echt geen verstand vanquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Oke, dus help
Ik had altijd best snel shin splints door hardlopen dus ik doe extra rustig aan met opbouwen. Ik was 3 a 4 weken niet gaan lopen en toen ging ik weer maar heb toen gekozen om even herhaling te doen van trainingen die ik al heb gehad.
Er zijn zes trainingen die ik nu heb herhaald, bij al die trainingen loop ik sneller en is mn hartslag aanzienlijk lager. Kan dit wel?ik vind het best een groot verschil
Vooral omdat ik niks heb gedaan in de tussentijd. ik twijfel of mn hartslagmeter kapot is
Voorbeeld van dezelfde training waarbij de laatste keer (bovenste) een stuk beter is
[ afbeelding ]
die calorieën zijn nog veel raarderquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Oke, dus help
Ik had altijd best snel shin splints door hardlopen dus ik doe extra rustig aan met opbouwen. Ik was 3 a 4 weken niet gaan lopen en toen ging ik weer maar heb toen gekozen om even herhaling te doen van trainingen die ik al heb gehad.
Er zijn zes trainingen die ik nu heb herhaald, bij al die trainingen loop ik sneller en is mn hartslag aanzienlijk lager. Kan dit wel?ik vind het best een groot verschil
Vooral omdat ik niks heb gedaan in de tussentijd. ik twijfel of mn hartslagmeter kapot is
Voorbeeld van dezelfde training waarbij de laatste keer (bovenste) een stuk beter is
[ afbeelding ]
Het is al zout genoeg hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker er in laten druppen, extra bite in je soepje
Dat was stap één ja. En ik geloof dat het uiteindelijk gedeclareerd was, omdat eerste poging, for the greater good etc.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst een keer eten bestellen dan?
Dan heb je wel het onderdeel geld uitgeven (en eten) maar hoeven jullie nog niet naar buiten
daar zat ik idd naar te kijken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die calorieën zijn nog veel raarder
Ik voel dezequote:Op donderdag 6 maart 2025 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt1,5 jaar nu, denk ik
Ik heb ooit een fout gemaakt door eerder een keer te beginnen met boksen (doe ik nu niet meer), maar ook net na een lange periode van niets doen. Ging bij de warming up al helemaal dood en daarna bij het boksen zelf moest ik even gaan zitten, want ik zag sterretjes
ik ook niet maar vind het wel interessantquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier echt geen verstand van
Misschien @:IJsdraakje ?
dat komt door de hartslag, denk ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die calorieën zijn nog veel raarder
Ik was dankbaar voor de dextroquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was stap één ja. En ik geloof dat het uiteindelijk gedeclareerd was, omdat eerste poging, for the greater good etc.
Ja hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Botsing auto en tram, beide bestuurders onder invloed https://nos.nl/artikel/25(...)nvloed-op-na-botsing
Ja met een tram kun je maar 1 kant op dus slinger je niequote:Op donderdag 6 maart 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Botsing auto en tram, beide bestuurders onder invloed https://nos.nl/artikel/25(...)nvloed-op-na-botsing
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Botsing auto en tram, beide bestuurders onder invloed https://nos.nl/artikel/25(...)nvloed-op-na-botsing
Op de stoep voor het kantoor, iedereen met een eigen meegebrachte boterham.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke nu dan de andere helft
Naar buiten gaan en iedereen brengt zijn eigen eten mee.
Dus dan heb je het naar buiten gaan maar niet het geld uitgeven
Zo op een rijtjequote:Op donderdag 6 maart 2025 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op de stoep voor het kantoor, iedereen met een eigen meegebrachte boterham.
We wachten met smart op @Kaneelstokjequote:Op donderdag 6 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
De KSC zocht toch ook nog iemand om een meet te organiseren?
Vast wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
De KSC zocht toch ook nog iemand om een meet te organiseren?
Jij biedt aanŋquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
De KSC zocht toch ook nog iemand om een meet te organiseren?
Nou, wat heerlie de peerliequote:Op donderdag 6 maart 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo op een rijtje
3 weken vantevoren ingepland. En dan in de stromende regen zitten
Ben je onder invloed, maar rij je toch zo perfect, wordt je aangereden en val je alsnog door de mand.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Botsing auto en tram, beide bestuurders onder invloed https://nos.nl/artikel/25(...)nvloed-op-na-botsing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |