quote:
Die arme weesjes hebben het vast koud.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:10 schreef Nizno het volgende:
heb macaroni voor een weeshuis gemaakt...
naja... gewoon voor in mn vriesdiep.
lekker er in laten druppen, extra bite in je soepjequote:Op donderdag 6 maart 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Krijg meteen een loopneus door de warme soep.
Ik heb hier echt geen verstand vanquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Oke, dus help
Ik had altijd best snel shin splints door hardlopen dus ik doe extra rustig aan met opbouwen. Ik was 3 a 4 weken niet gaan lopen en toen ging ik weer maar heb toen gekozen om even herhaling te doen van trainingen die ik al heb gehad.
Er zijn zes trainingen die ik nu heb herhaald, bij al die trainingen loop ik sneller en is mn hartslag aanzienlijk lager. Kan dit wel?ik vind het best een groot verschil
Vooral omdat ik niks heb gedaan in de tussentijd. ik twijfel of mn hartslagmeter kapot is
Voorbeeld van dezelfde training waarbij de laatste keer (bovenste) een stuk beter is
[ afbeelding ]
die calorieën zijn nog veel raarderquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Oke, dus help
Ik had altijd best snel shin splints door hardlopen dus ik doe extra rustig aan met opbouwen. Ik was 3 a 4 weken niet gaan lopen en toen ging ik weer maar heb toen gekozen om even herhaling te doen van trainingen die ik al heb gehad.
Er zijn zes trainingen die ik nu heb herhaald, bij al die trainingen loop ik sneller en is mn hartslag aanzienlijk lager. Kan dit wel?ik vind het best een groot verschil
Vooral omdat ik niks heb gedaan in de tussentijd. ik twijfel of mn hartslagmeter kapot is
Voorbeeld van dezelfde training waarbij de laatste keer (bovenste) een stuk beter is
[ afbeelding ]
Het is al zout genoeg hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker er in laten druppen, extra bite in je soepje