abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216950786
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:58 schreef essnhills het volgende:

[..]
Gewoon zoals oudere mensen wrap zeggen, maar dan met een o
oh thanks
Baby darling doll face honey
pi_216950790
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:58 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Ze missen je vast op werk, zulke collega's zijn zo fijn.
[..]
oh jij ook, ook heel fijn!!!! *O*
Heb van de week nog geappt met 2 collega's O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950797
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Geen paddenstoel :o
Drie vegetarische opties? Even kappen nou

Ze hebben trouwens ook maar vier vleesopties. Het is echt zo'n restaurant 'we verkopen eten, het is prima maar niet meer dan dat. Dat hoeft ook niet want we zijn het enige restaurant op de campus' :') :D en dat werkt dusja
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 18:00:17 #254
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_216950799
Ah, een voucher van Thuisbezorgd. 5 euro korting :Y) Toch lekker.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216950804
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja, liever heb ik een dag rust ertussen, maar helaas loopt dat rooster nu eenmaal zo en heb ik niet altijd zin om op zaterdagochtend te sporten :')

Ja, volgens mij koelt het in de avond nog best wat af :{
's ochtends wil mijn lichaam echt niet, dat is dan echt de hele tijd een struggle :{ . Dan geniet ik er ook niet van

Merk je het aan je lichaam of iets als je géén rustdag hebt?
Baby darling doll face honey
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 18:00:44 #256
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950807
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:54 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik was die collega :+
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben die collega :{ ;(
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:56 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik ben absoluut niet die collega
Ik probeer het nu een beetje. Ben er nog niet heel goed in. Want ik ga dan eerst een maand voorzichtig informeren of mensen er eigenlijk wel zin in hebben en zo. _O-
🐙
pi_216950808
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:59 schreef essnhills het volgende:

[..]
Heb van de week nog geappt met 2 collega's O+
is dat nog steeds je werkplek eigenlijk? :@
Baby darling doll face honey
pi_216950841
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:

[..]
's ochtends wil mijn lichaam echt niet, dat is dan echt de hele tijd een struggle :{ . Dan geniet ik er ook niet van

Merk je het aan je lichaam of iets als je géén rustdag hebt?
Ik herken dit, want als ik wel op zaterdagochtend sport, dan merk ik dat ik absoluut niet scherp ben en doe ik het circuit gerust andersom dan hoe de bedoeling is :')

Nee, ik merk het niet en eerder deed ik ook 2 work outs op 1 avond, omdat ik nog lessen in moest halen en hoe het rooster gewoon liep :') Dus dat had ik bijv. eerst pilates en daarna gewoon sporten. Totaal niet ideaal, maar goed, ik heb het ook weer overleefd. :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950844
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:00 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ik probeer het nu een beetje. Ben er nog niet heel goed in. Want ik ga dan eerst een maand voorzichtig informeren of mensen er eigenlijk wel zin in hebben en zo. _O-
Uit eten bijvoorbeeld?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950845
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:

[..]
is dat nog steeds je werkplek eigenlijk? :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950862
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ik herken dit, want als ik wel op zaterdagochtend sport, dan merk ik dat ik absoluut niet scherp ben en doe ik het circuit gerust andersom dan hoe de bedoeling is :')

Nee, ik merk het niet en eerder deed ik ook 2 work outs op 1 avond, omdat ik nog lessen in moest halen en hoe het rooster gewoon liep :') Dus dat had ik bijv. eerst pilates en daarna gewoon sporten. Totaal niet ideaal, maar goed, ik heb het ook weer overleefd. :')
Hahaahahah _O-

ohhh, beter _O_ maar jij sport nu al een tijd volgens mij? Dan kan je lichaam dat (denk ik) wat beter aan
Baby darling doll face honey
pi_216950868
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:04 schreef essnhills het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
pi_216950870
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja is heel leuk O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950885
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Hahaahahah _O-

ohhh, beter _O_ maar jij sport nu al een tijd volgens mij? Dan kan je lichaam dat (denk ik) wat beter aan
Ja klopt :Y 1,5 jaar nu, denk ik

Ik heb ooit een fout gemaakt door eerder een keer te beginnen met boksen (doe ik nu niet meer), maar ook net na een lange periode van niets doen. Ging bij de warming up al helemaal dood en daarna bij het boksen zelf moest ik even gaan zitten, want ik zag sterretjes :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 18:07:28 #265
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950886
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Uit eten bijvoorbeeld?
We proberen het eerst wat laagdrempeliger. Maar uiteindelijk ook dat wel.
🐙
pi_216950888
I dont ever wanna feeeeeeel
Like I did that day :muziek:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950893
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
We proberen het eerst wat laagdrempeliger. Maar uiteindelijk ook dat wel.
Oh prima, kleine stapjes.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950899
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Oh prima, kleine stapjes.
Kleine stapjes, grote hapjes? :9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 18:09:13 #269
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950902
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Oh prima, kleine stapjes.
Naar buiten moeten en geld uitgeven klinken nog een beetje eng.
🐙
pi_216950908
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:08 schreef essnhills het volgende:

[..]
Kleine stapjes, grote hapjes? :9
Grote hapjes sowieso :Y :9
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950911
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
We proberen het eerst wat laagdrempeliger. Maar uiteindelijk ook dat wel.
Wij hadden 2 appgroepen

Eentje voor werkgerelateerde zaken

En eentje voor privézooi met de leuke collega's. Daar werden ook etentjes, terrasjes etc gepland
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950914
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:09 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Naar buiten moeten en geld uitgeven klinken nog een beetje eng.
Langzaam aan een beetje indoctrineren
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 18:10:36 #273
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216950917
heb macaroni voor een weeshuis gemaakt...
naja... gewoon voor in mn vriesdiep.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 18:10:46 #274
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216950921
Krijg meteen een loopneus door de warme soep. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_216950926
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:09 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Naar buiten moeten en geld uitgeven klinken nog een beetje eng.
Eerst een keer eten bestellen dan?

Dan heb je wel het onderdeel geld uitgeven (en eten) maar hoeven jullie nog niet naar buiten
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950929
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Grote hapjes sowieso :Y :9
:9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 18:11:27 #277
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950930
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:10 schreef Nizno het volgende:
heb macaroni voor een weeshuis gemaakt...
naja... gewoon voor in mn vriesdiep.
Die arme weesjes hebben het vast koud.
🐙
pi_216950933
Oke, dus help :)

Ik had altijd best snel shin splints door hardlopen dus ik doe extra rustig aan met opbouwen. Ik was 3 a 4 weken niet gaan lopen en toen ging ik weer maar heb toen gekozen om even herhaling te doen van trainingen die ik al heb gehad.

Er zijn zes trainingen die ik nu heb herhaald, bij al die trainingen loop ik sneller en is mn hartslag aanzienlijk lager. Kan dit wel? :') ik vind het best een groot verschil :? Vooral omdat ik niks heb gedaan in de tussentijd. ik twijfel of mn hartslagmeter kapot is

Voorbeeld van dezelfde training waarbij de laatste keer (bovenste) een stuk beter is
Baby darling doll face honey
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 18:11:43 #279
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216950937
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Krijg meteen een loopneus door de warme soep. :')
lekker er in laten druppen, extra bite in je soepje
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216950943
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Oke, dus help :)

Ik had altijd best snel shin splints door hardlopen dus ik doe extra rustig aan met opbouwen. Ik was 3 a 4 weken niet gaan lopen en toen ging ik weer maar heb toen gekozen om even herhaling te doen van trainingen die ik al heb gehad.

Er zijn zes trainingen die ik nu heb herhaald, bij al die trainingen loop ik sneller en is mn hartslag aanzienlijk lager. Kan dit wel? :') ik vind het best een groot verschil :? Vooral omdat ik niks heb gedaan in de tussentijd. ik twijfel of mn hartslagmeter kapot is

Voorbeeld van dezelfde training waarbij de laatste keer (bovenste) een stuk beter is
[ afbeelding ]
Ik heb hier echt geen verstand van
Misschien @IJsdraakje ?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 6 maart 2025 @ 18:12:32 #281
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_216950944
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Oke, dus help :)

Ik had altijd best snel shin splints door hardlopen dus ik doe extra rustig aan met opbouwen. Ik was 3 a 4 weken niet gaan lopen en toen ging ik weer maar heb toen gekozen om even herhaling te doen van trainingen die ik al heb gehad.

Er zijn zes trainingen die ik nu heb herhaald, bij al die trainingen loop ik sneller en is mn hartslag aanzienlijk lager. Kan dit wel? :') ik vind het best een groot verschil :? Vooral omdat ik niks heb gedaan in de tussentijd. ik twijfel of mn hartslagmeter kapot is

Voorbeeld van dezelfde training waarbij de laatste keer (bovenste) een stuk beter is
[ afbeelding ]
die calorieën zijn nog veel raarder :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 18:12:41 #282
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216950946
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef Nizno het volgende:

[..]
lekker er in laten druppen, extra bite in je soepje
Het is al zout genoeg hoor. :{
Your beauty never ever scared me.
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 18:12:58 #283
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216950950
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef essnhills het volgende:

[..]
Eerst een keer eten bestellen dan?

Dan heb je wel het onderdeel geld uitgeven (en eten) maar hoeven jullie nog niet naar buiten
Dat was stap één ja. En ik geloof dat het uiteindelijk gedeclareerd was, omdat eerste poging, for the greater good etc.
🐙
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 18:13:04 #284
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216950954
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
die calorieën zijn nog veel raarder :o
daar zat ik idd naar te kijken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 6 maart 2025 @ 18:13:08 #285
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216950957
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja klopt :Y 1,5 jaar nu, denk ik

Ik heb ooit een fout gemaakt door eerder een keer te beginnen met boksen (doe ik nu niet meer), maar ook net na een lange periode van niets doen. Ging bij de warming up al helemaal dood en daarna bij het boksen zelf moest ik even gaan zitten, want ik zag sterretjes :')
Ik voel deze :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216950959
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ik heb hier echt geen verstand van
Misschien @:IJsdraakje ?
ik ook niet maar vind het wel interessant

quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
die calorieën zijn nog veel raarder :o
dat komt door de hartslag, denk ik :?
Baby darling doll face honey
pi_216950960
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik voel deze :')
Ik was dankbaar voor de dextro :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 6 maart 2025 @ 18:14:26 #288
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_216950973
Botsing auto en tram, beide bestuurders onder invloed https://nos.nl/artikel/25(...)nvloed-op-na-botsing
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216950980
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:12 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Dat was stap één ja. En ik geloof dat het uiteindelijk gedeclareerd was, omdat eerste poging, for the greater good etc.
:D

Oke nu dan de andere helft

Naar buiten gaan en iedereen brengt zijn eigen eten mee.

Dus dan heb je het naar buiten gaan maar niet het geld uitgeven
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950985
quote:
81s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Botsing auto en tram, beide bestuurders onder invloed https://nos.nl/artikel/25(...)nvloed-op-na-botsing
Ja hoor. :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 18:15:20 #291
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216950987
quote:
81s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Botsing auto en tram, beide bestuurders onder invloed https://nos.nl/artikel/25(...)nvloed-op-na-botsing
Ja met een tram kun je maar 1 kant op dus slinger je nie
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216950993
quote:
81s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Botsing auto en tram, beide bestuurders onder invloed https://nos.nl/artikel/25(...)nvloed-op-na-botsing
:')
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216950994
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:15 schreef essnhills het volgende:

[..]
:D

Oke nu dan de andere helft

Naar buiten gaan en iedereen brengt zijn eigen eten mee.

Dus dan heb je het naar buiten gaan maar niet het geld uitgeven
Op de stoep voor het kantoor, iedereen met een eigen meegebrachte boterham.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216950999
De KSC zocht toch ook nog iemand om een meet te organiseren?
Baby darling doll face honey
pi_216951000
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Op de stoep voor het kantoor, iedereen met een eigen meegebrachte boterham.
Zo op een rijtje

3 weken vantevoren ingepland. En dan in de stromende regen zitten :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 18:17:10 #296
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216951008
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
De KSC zocht toch ook nog iemand om een meet te organiseren?
We wachten met smart op @Kaneelstokje
Your beauty never ever scared me.
pi_216951009
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
De KSC zocht toch ook nog iemand om een meet te organiseren?
Vast wel.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216951014
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
De KSC zocht toch ook nog iemand om een meet te organiseren?
Jij biedt aan¿
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216951015
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:

[..]
Zo op een rijtje

3 weken vantevoren ingepland. En dan in de stromende regen zitten :Y
Nou, wat heerlie de peerlie :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 18:18:08 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216951020
quote:
81s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Botsing auto en tram, beide bestuurders onder invloed https://nos.nl/artikel/25(...)nvloed-op-na-botsing
Ben je onder invloed, maar rij je toch zo perfect, wordt je aangereden en val je alsnog door de mand.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')