oh thanksquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon zoals oudere mensen wrap zeggen, maar dan met een o
Heb van de week nog geappt met 2 collega'squote:Op donderdag 6 maart 2025 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze missen je vast op werk, zulke collega's zijn zo fijn.
[..]
oh jij ook, ook heel fijn!!!!
Drie vegetarische opties? Even kappen nouquote:
's ochtends wil mijn lichaam echt niet, dat is dan echt de hele tijd een strugglequote:Op donderdag 6 maart 2025 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, liever heb ik een dag rust ertussen, maar helaas loopt dat rooster nu eenmaal zo en heb ik niet altijd zin om op zaterdagochtend te sporten![]()
Ja, volgens mij koelt het in de avond nog best wat af
quote:
quote:
Ik probeer het nu een beetje. Ben er nog niet heel goed in. Want ik ga dan eerst een maand voorzichtig informeren of mensen er eigenlijk wel zin in hebben en zo.quote:
is dat nog steeds je werkplek eigenlijk?quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb van de week nog geappt met 2 collega's
Ik herken dit, want als ik wel op zaterdagochtend sport, dan merk ik dat ik absoluut niet scherp ben en doe ik het circuit gerust andersom dan hoe de bedoeling isquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
's ochtends wil mijn lichaam echt niet, dat is dan echt de hele tijd een struggle. Dan geniet ik er ook niet van
Merk je het aan je lichaam of iets als je géén rustdag hebt?
Uit eten bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik probeer het nu een beetje. Ben er nog niet heel goed in. Want ik ga dan eerst een maand voorzichtig informeren of mensen er eigenlijk wel zin in hebben en zo.![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat nog steeds je werkplek eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hahaahahahquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik herken dit, want als ik wel op zaterdagochtend sport, dan merk ik dat ik absoluut niet scherp ben en doe ik het circuit gerust andersom dan hoe de bedoeling is![]()
Nee, ik merk het niet en eerder deed ik ook 2 work outs op 1 avond, omdat ik nog lessen in moest halen en hoe het rooster gewoon liepDus dat had ik bijv. eerst pilates en daarna gewoon sporten. Totaal niet ideaal, maar goed, ik heb het ook weer overleefd.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ja is heel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja kloptquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaahahah![]()
ohhh, betermaar jij sport nu al een tijd volgens mij? Dan kan je lichaam dat (denk ik) wat beter aan
Oh prima, kleine stapjes.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We proberen het eerst wat laagdrempeliger. Maar uiteindelijk ook dat wel.
Kleine stapjes, grote hapjes?quote:
Grote hapjes sowiesoquote:
Wij hadden 2 appgroepenquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We proberen het eerst wat laagdrempeliger. Maar uiteindelijk ook dat wel.
Langzaam aan een beetje indoctrinerenquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naar buiten moeten en geld uitgeven klinken nog een beetje eng.
Eerst een keer eten bestellen dan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naar buiten moeten en geld uitgeven klinken nog een beetje eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |