Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Alanis Morisette
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Het is hier wel grijs
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Leeuwarden
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ja, tijd voor zon.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
20 tinten denk ikquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dit is mijn hart..Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Dat is veel grijs.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschien morgen wel zon, al zie ik ook weer regen staan bij de weer app en buienradarquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Mijn houten hart..Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Zonnetje waar blijf je nouquote:
ik wil je even spreken
je hebt de hele dag nog niet door mijn raampje geschenen
zonnetje waar blijf je nou
kom toch gauwEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Dit helpt wel denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonnetje waar blijf je nou
ik wil je even spreken
je hebt de hele dag nog niet door mijn raampje geschenen
zonnetje waar blijf je nou
kom toch gauwWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Aapke![]()
![]()
![]()
Nog steeds ziekjes?hoe is het met jou?
![]()
Bassie
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
En Adriaan...Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ja paquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen met vuur dan.
Bekijk deze YouTube-video
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ben je een wicca ritueel aan het uitvoeren?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonnetje waar blijf je nou
ik wil je even spreken
je hebt de hele dag nog niet door mijn raampje geschenen
zonnetje waar blijf je nou
kom toch gauw![]()
![]()
Oh heerlijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Goed, ben lekker een uurtje later begonnen vandaag![]()
![]()
Niet weer Adriaan
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe maar - PaDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Wicca heksenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben je een wicca ritueel aan het uitvoeren?![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben je een wicca ritueel aan het uitvoeren?![]()
![]()
jepquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben je een wicca ritueel aan het uitvoeren?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Nog nieuws?Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Die vrouw blijft me verbazen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En zie je Bassie staan...Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Dan komt Adriaan eraan..Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ofzoiets
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ik kan niet aan Adriaan denken.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het wordt weer zo'n dag.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
ik denk dan aan rockyquote:
ADRIAAAANNNNNN
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Heb er met eentje liggen neuken.quote:
Die deed toen de relatie uit was nog rituelen om mij terug te krijgen.
Heeft niet geholpen.![]()
![]()
Ik denk weer aan die bobbel in die acrobatenbroekquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dan aan rocky
ADRIAAAANNNNNN
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Pipo de ClownDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
100% kans dat ze met standjes kwam waar je nog nooit van had gehoordquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb er met eentje liggen neuken.
Die deed toen de relatie uit was nog rituelen om mij terug te krijgen.
Heeft niet geholpen.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk weer aan die bobbel in die acrobatenbroek![]()
![]()
ik ben vroegaaaahhh
bij een show geweest van hen
in een circus tentEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ma ma louDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
In deze context is dat heel raar in mijn hoofd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben vroegaaaahhh
bij een show geweest van hen
in een circus tent
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben vroegaaaahhh
bij een show geweest van hen
in een circus tenthet waren mijn helden
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
100% kans dat ze met standjes kwam waar je nog nooit van had gehoord![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In deze context is dat heel raar in mijn hoofd.![]()
![]()
het is een jeugdtrauma
net als ome willemEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Behoorlijk ja.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
het is een jeugdtrauma
net als ome willem
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In de ban van ...Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
The ringDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Van mijn ring blijf je af.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
was trouwens wel leukquote:
ome willem
in de stads schouwburg in Deventer
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
OjeeDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Deze vuist op deze vuist..Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Al heeft een Aap een gouden ring
het is en blijft een lelijk dingEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Wanneer kwam dat trauma dan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
was trouwens wel leuk
ome willem
in de stads schouwburg in DeventerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oké papaquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:36 schreef greysbones het volgende:
Al heeft een Aap een gouden ring
het is en blijft een lelijk ding
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
op het moment dat Jan klaassen om de hoek kwamquote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
AIDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
In the navyDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fair.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
op het moment dat Jan klaassen om de hoek kwamWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Over land...Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Achja"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Missquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Shoequote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
en waarom heb jij bobbels in je hoofd bij Adriaan ?quote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Mooi was die tijd...quote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Omdat eens z’n broek echt te strak zat.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
en waarom heb jij bobbels in je hoofd bij Adriaan ?![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
waarom weet jij datquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat eens z’n broek echt te strak zat.![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Omdat ik het za-hagquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En nu een bobbel in de broek trauma ?quote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Zag ik ook eens met de toetsenist van Bon Jovi tijdens een concert van ze!Maar met rockbands was dat toen wel normaal.
![]()
2 graden
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Bij Adriaan wel jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
En nu een bobbel in de broek trauma ?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
waarom let jij daar opquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:42 schreef ToT het volgende:
Zag ik ook eens met de toetsenist van Bon Jovi tijdens een concert van ze!Maar met rockbands was dat toen wel normaal.
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Zal ik straks ff poetsen...quote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Goed idee, dan glimmen ze weer mooiquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
misschien wilde hij graag dat je het zagquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik stond vooraan, en hij poseerde er godverdomme echt mee!![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Sommige mannen staan gewoon altijd met hun pik vooruit.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik was er al hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het gaat over bobbels in broeken en @:lovely komt gelijk online...
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ze is er al evenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het gaat over bobbels in broeken en @:lovely komt gelijk online...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo is datquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed idee, dan glimmen ze weer mooi
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien wilde hij graag dat je het zag![]()
![]()
Ik werd platgedrukt tussen allemaal gillende lekkere meiden, volgens mij deed hij het meer voor hen!![]()
![]()
ik vind het gekker als ze hem wegstoppen zodat ze een plasser hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef Moeraskat het volgende:
Sommige mannen staan gewoon altijd met hun pik vooruit.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Hij heeft mij zelfs gegroetquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Goedzo, belangrijk om jezelf af en toe dat soort aankopen te gunnenquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:52 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb nieuwe koffie kopjes en mokken. Ben zo blij. Had ze jaren geleden al gezien. Maar twijfelde want veel geld. En had eigenlijk altijd wel andere prioriteiten om m’n geld aan uit te geven. Nu dacht ik. Klaar ermee!
En ben er echt mega blij mee.![]()
![]()
Juuuuuuustiequote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
En dan kan je er ook écht blij mee zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goedzo, belangrijk om jezelf af en toe dat soort aankopen te gunnenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kopen zonder kijken..Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Zal de leeftijd wel zijn denk ikquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Hé? Oh..quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het gekker als ze hem wegstoppen zodat ze een plasser hebbenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan je ze ook niet kwalijk nemen nee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal de leeftijd wel zijn denk ik
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Voor een paar min maar..quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja maar daarna was je weer eventjes weg
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Snap ik.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:JustinK helikoptert er graag meeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
@AardappelSchotel ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:JustinK helikoptert er graag mee
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Wat… waaromquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Man3 dat kan toch niet..quote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Naast lego bouwen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is mijn favoriete hobby"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Leven je mieren eigenlijk nog wel ?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Oehquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik moet dit even verwerken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor ouders die denken dat hun zoontje liever een meisje wil zijn.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
* greysbones houdt er een vuurtje bijquote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
De Amerikaanse winkelketen Target verkocht dit soort dingen. Een maand of 2 geleden zijn ze er mee gestopt omdat ze massaal geboycot werden.quote:![]()
Ik had m’n laatste LEGO set af. Staan nu nog een paar nieuwe. Maar die laatste was zo tof… dat ik bang ben dat deze me teleurstellen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik spreek immer de waarheid dus er gebeurt niksquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones houdt er een vuurtje bij![]()
![]()
Zo makkelijk gaat dat dus. Klant is koning.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
De Amerikaanse winkelketen Target verkocht dit soort dingen. Een maand of 2 geleden zijn ze er mee gestopt omdat ze massaal geboycot werden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
het loopt dus met een sisser afquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik spreek immer de waarheid dus er gebeurt niks
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Klaasjequote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Zo maar eens even douchen of eerst koffie?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Waarom niet beiden tegelijk?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:51 schreef Lovely het volgende:
Zo maar eens even douchen of eerst koffie?![]()
![]()
Dan drink ik eerst koffiequote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Koffie onder de douche. Laat me weten hoe dat was, want nog nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:51 schreef Lovely het volgende:
Zo maar eens even douchen of eerst koffie?sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:quote:quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Klaas een beetje goed geslapen?
Ja wel goed gedlapen maar voel me helaas nog hetzelfde als gisteren:')![]()
Wordt de koffie zo natquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nah ik test dat niet uit hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Koffie onder de douche. Laat me weten hoe dat was, want nog nooit geprobeerd.
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Hmm, niet meegekregen meer maar heb je feedback op je medicatievraag?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja wel goed gedlapen maar voel me helaas nog hetzelfde als gisteren![]()
Nee, maar is niet lekker als er douche water in de koffie komt..quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ow, dus toch ervaring mee?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, maar is niet lekker als er douche water in de koffie komt..![]()
![]()
Lijkt jou dat wel lekker dan?quote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nee die psycholoog belt vandaag maar die kan niks zeggen over meds. Dus heb nog een keer de psychiater geappt en zal hem vandaag ook nog eens bellen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hmm, niet meegekregen meer maar heb je feedback op je medicatievraag?:')![]()
Verrot geslapen.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Nja lijkt mij niet lekker danquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar je brengt het als een vaststaand feit!
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Moe uit bed stappen lijkt me niet de bedoeling..Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Middagdutje?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:59 schreef RedShoe het volgende:
Moe uit bed stappen lijkt me niet de bedoeling..:')![]()
Nee beter uitgerust je bed uit stappenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:59 schreef RedShoe het volgende:
Moe uit bed stappen lijkt me niet de bedoeling..
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Is een optie idd.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Vis is ook een optie"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Word altijd moe van middag dutjes. En gammel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zoveel opties..quote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Gaar wakker worden dan idd..quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
Word altijd moe van middag dutjes. En gammel."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Powernap..Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ik ben ziek thuis en toch voel ik me onrustig. Omdat ik niet op het werk ben. Zo kutWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je leeft niet om te werken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben ziek thuis en toch voel ik me onrustig. Omdat ik niet op het werk ben. Zo kut
Ziek is ziek.
Werk is slechts een middel om inkomen te vergaren om te kunnen leven.![]()
Ik ben bang dat ik dan in de nacht niet slaap.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga vanmiddag wel dutten hoorDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Klopt… maar toch.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Je leeft niet om te werken.
Ziek is ziek.
Werk is slechts een middel om inkomen te vergaren om te kunnen leven.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klassequote:Op donderdag 20 februari 2025 09:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee die psycholoog belt vandaag maar die kan niks zeggen over meds. Dus heb nog een keer de psychiater geappt en zal hem vandaag ook nog eens bellen.![]()
Is al dag 4. Misschien zit dat me dwars.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
TrainDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Heb ik geen moeite mee hoor. Slapen vergaat me prima.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan in de nacht niet slaap.Ik moet wel hameren nu...quote::')![]()
Dat is mooi.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb ik geen moeite mee hoor. Slapen vergaat me prima.
[..]
Ik moet wel hameren nu...
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Deze man weetquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Je leeft niet om te werken.
Ziek is ziek.
Werk is slechts een middel om inkomen te vergaren om te kunnen leven.
En om belasting te kunnen betalen voor alle uitkeringen![]()
![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Kan die jongen praten of posten ja? Nicequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Trump JR die een nepfilmpje van Zelensky post
En alle naïevelingen trappen er weer in man3938![]()
BollukDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Fakenews. Het einde van de wereld.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Oh X. Daar kijk ik gelukkig nooit meer op.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zelfs een 'President' trapt erin.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Terecht wel, dat is een complete echokamer gewordenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
Oh X. Daar kijk ik gelukkig nooit meer op.![]()
Made by 'Elon Musk'.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Had heel even X.. maar vrij snel weer verwijderd"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Terecht wel, dat is een complete echokamer geworden
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mwah, voor Musk was het een echokamer voor de andere partij. Het is nu de andere kant aan het uitschieten.![]()
En dat gehaat daar. VerschrikkelijkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik verwacht binnenkort wel iets schokkends.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ik zou geschokt zijn als dat niet zou gebeuren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef RedShoe het volgende:
Ik verwacht binnenkort wel iets schokkends.![]()
Woon je in Groningen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef RedShoe het volgende:
Ik verwacht binnenkort wel iets schokkends.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou geschokt zijn als dat niet zou gebeuren.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Soms kom je daar pas heel laat achter.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Je leeft niet om te werken.
Ziek is ziek.
Werk is slechts een middel om inkomen te vergaren om te kunnen leven.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
We gaan er aan
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Maar er broeit iets...Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
We gaan het zien.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Echt ja...quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms kom je daar pas heel laat achter.
Ik ben opgevoed met dat je altijd voor de volle 100% je uiterste best moet doen, want ze kunnen je ZO ontslaan! (Of vroeger: de leraar kan je ZO laten zitten als hij niet tevreden over je is! enz.)![]()
Heb het idee dat Musk zich steeds minder geliefd maakt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef RedShoe het volgende:
Ik verwacht binnenkort wel iets schokkends.
Dan komt er een moment dat iemand denkt "nu is't schluss"Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja...
Ik ben opgevoed met dat je altijd voor de volle 100% je uiterste best moet doen, want ze kunnen je ZO ontslaan! (Of vroeger: de leraar kan je ZO laten zitten als hij niet tevreden over je is! enz.)Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het zal niet de eerste keer zijn in de VS.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb het idee dat Musk zich steeds minder geliefd maakt.
Dan komt er een moment dat iemand denkt "nu is't schluss"Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Wat gebeurt er in dat nepfilmpje?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Trump JR die een nepfilmpje van Zelensky post
En alle naïevelingen trappen er weer in man3938:')![]()
Met de naamsverandering was het sowieso wachten op vele exits van usersWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ow dat met Oekraïne enzo?quote:
Ja ik denk dat Trump met Poetin aan het bespreken is dat hij Oekraïne voor een groot deel mag hebben, en dan laat hij z'n spierballen aan ons zien waardoor wij er niets tegen gaan doen, waardoor we enorm zwak lijken tegenover Rusland.
Dan moeten we acuut flink investeren in onze legers om duidelijk te maken dat Poetin niet verder door moet stoten.
Zal financieel wel moeilijker worden voor ons, maar ik denk niet dat Poetin daadwerkelijk over ons heen gaat walsen, ongeacht wat die 2 met elkaar aan het bespreken zijn nu.![]()
Kijk maar naar Trump... Scheelde een oor, eh haar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn in de VS.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Hoe bedoel je schlussquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb het idee dat Musk zich steeds minder geliefd maakt.
Dan komt er een moment dat iemand denkt "nu is't schluss"
:')![]()
De koude oorlog..quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat met Oekraïne enzo?
Ja ik denk dat Trump met Poetin aan het bespreken is dat hij Oekraïne voor een groot deel mag hebben, en dan laat hij z'n spierballen aan ons zien waardoor wij er niets tegen gaan doen, waardoor we enorm zwak lijken tegenover Rusland.
Dan moeten we acuut flink investeren in onze legers om duidelijk te maken dat Poetin niet verder door moet stoten.
Zal financieel wel moeilijker worden voor ons, maar ik denk niet dat Poetin daadwerkelijk over ons heen gaat walsen, ongeacht wat die 2 met elkaar aan het bespreken zijn nu.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Hoe wil je hem stoppen dan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb het idee dat Musk zich steeds minder geliefd maakt.
Dan komt er een moment dat iemand denkt "nu is't schluss"![]()
Dat was heel bijzonderquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kijk maar naar Trump... Scheelde een oor, eh haar.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Je snapt me wel denk ik. Iemand die een heeeeeeel groot probleem heeft met Elon en dan is het piefpafpoef pistolenpaultjequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je schlussWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Trump wil vooral grondstoffen nu. Maar morgen wil hij wel weer wat anders. Een leuke naamsverandering of zo.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat met Oekraïne enzo?
Ja ik denk dat Trump met Poetin aan het bespreken is dat hij Oekraïne voor een groot deel mag hebben, en dan laat hij z'n spierballen aan ons zien waardoor wij er niets tegen gaan doen, waardoor we enorm zwak lijken tegenover Rusland.
Dan moeten we acuut flink investeren in onze legers om duidelijk te maken dat Poetin niet verder door moet stoten.
Zal financieel wel moeilijker worden voor ons, maar ik denk niet dat Poetin daadwerkelijk over ons heen gaat walsen, ongeacht wat die 2 met elkaar aan het bespreken zijn nu.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Absoluut. Zeker ook omdat er niets van een wond bij z'n oor zat. Maar dan krijg je mensen die meteen gaan speculeren HET WAS NEP, WAS VOOROPGEZETquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Wat was het volgens jou.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Absoluut. Zeker ook omdat er niets van een wond bij z'n oor zat. Maar dan krijg je mensen die meteen gaan speculeren HET WAS NEP, WAS VOOROPGEZETWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon 'Stop' roepenquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Toen zijn oor eenmaal genezen was, stond hij weer op dat zelfde podium met het zelfde bord waar hij naar wees, en het eerste wat hij zei was: "AS I WAS SAYING..."quote:
Dat was dan wel weer epic!![]()
![]()
Stop hou op ik vind het niet meer leukquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vind het lastig om daar echt iets zinnigs over te zeggen maar persoonlijk denk ik dat het wel degelijk een aanslag op z'n leven wasquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
En een kuch scherm.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen zijn oor eenmaal genezen was, stond hij weer op dat zelfde podium met het zelfde bord waar hij naar wees, en het eerste wat hij zei was: "AS I WAS SAYING..."
Dat was dan wel weer epic!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
STOP HOU OP. IK VIND DIT NIET MEER LEUK!!!quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Trumpropa of zo idd...quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Trump wil vooral grondstoffen nu. Maar morgen wil hij wel weer wat anders. Een leuke naamsverandering of zo.![]()
Was voor alle consumptie.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
De meest walgelijke narcist van deze planeet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen zijn oor eenmaal genezen was, stond hij weer op dat zelfde podium met het zelfde bord waar hij naar wees, en het eerste wat hij zei was: "AS I WAS SAYING..."
Dat was dan wel weer epic!Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Foeiquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
STOP HOU OP. IK VIND DIT NIET MEER LEUK!!!
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ik begin hem ook steeds minder te mogen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De meest walgelijke narcist van deze planeet.![]()
Ik vond z’n hoofd altijd al irritantquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik begin hem ook steeds minder te mogen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar wat doe je er verder aan?
Niks
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
That's life.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Zeg maar gerust: niets.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Tjah, als FOK!ker heb je idd vrij weinig invloed op de Amerikaanse politiek.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik wil er niks aan doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wacht wel weer tot de volgende debiel zich aandientWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mag toch hopen dat er dan iemand op staat die er een wat frissere blik op nahoudt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wacht wel weer tot de volgende debiel zich aandientWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Hoop doet levenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat er dan iemand op staat die er een wat frissere blik op nahoudt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het volk krijgt wat het volk verdient...quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat er dan iemand op staat die er een wat frissere blik op nahoudt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Gaat vrijwel zeker weer een republikein worden; van de democraten maakt Kamala weer de meeste kans om naar voren geschoven te worden, en niemand neemt haar nog serieus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wacht wel weer tot de volgende debiel zich aandient![]()
Kloptquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat vrijwel zeker weer een republikein worden; van de democraten maakt Kamala weer de meeste kans om naar voren geschoven te worden, en niemand neemt haar nog serieus.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat vrijwel zeker weer een republikein worden; van de democraten maakt Kamala weer de meeste kans om naar voren geschoven te worden, en niemand neemt haar nog serieus.
Het bleek ook helemaal niet zo'n beste spreker te zijn. Alles moest volgens het boekje enzWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Je blijft je verbazen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat vrijwel zeker weer een republikein worden; van de democraten maakt Kamala weer de meeste kans om naar voren geschoven te worden, en niemand neemt haar nog serieus.
In de Verenigde Staten moet een presidentskandidaat aan een aantal eisen voldoen. Om president te kunnen worden, moet je:
- Minimaal 35 jaar oud zijn.
- Minimaal 14 jaar in de VS hebben gewoond.
- Geboren zijn op Amerikaans grondgebied.
Gezien de bevolking van de VS ongeveer 328 miljoen mensen bedraagt, en rekening houdend met de vereisten, zou een aanzienlijk deel van de volwassen bevolking in aanmerking kunnen komen om president te worden.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Balen is datquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Tjah, als FOK!ker heb je idd vrij weinig invloed op de Amerikaanse politiek.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
En telkens is het weer kiezen tussen a giant douche and a turd sandwich.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je blijft je verbazen.
In de Verenigde Staten moet een presidentskandidaat aan een aantal eisen voldoen. Om president te kunnen worden, moet je:
- Minimaal 35 jaar oud zijn.
- Minimaal 14 jaar in de VS hebben gewoond.
- Geboren zijn op Amerikaans grondgebied.
Gezien de bevolking van de VS ongeveer 328 miljoen mensen bedraagt, en rekening houdend met de vereisten, zou een aanzienlijk deel van de volwassen bevolking in aanmerking kunnen komen om president te worden.![]()
Zo voel ik me soms als hier gepraat word in smileysquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:29 schreef ToT het volgende:
Diepe gedachtes weer hier, maar of we ooit antwoorden zullen vinden?
[ afbeelding ]
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
En dat zegt iets over een land als dat de beste kandidaten zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
En telkens is het weer kiezen tussen a giant douche and a turd sandwich.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
precies.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
En telkens is het weer kiezen tussen a giant douche and a turd sandwich.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Waaromquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo voel ik me soms als hier gepraat word in smileysWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo voel ik me soms als hier gepraat word in smileysquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dat zegt iets over een land als dat de beste kandidaten zijn![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo voel ik me soms als hier gepraat word in smileys
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
wordt. Stam + tquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo voel ik me soms als hier gepraat word in smileysCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Nu worden mensen van de andere kant gewoon gebanned daarquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef ToT het volgende:
Mwah, voor Musk was het een echokamer voor de andere partij. Het is nu de andere kant aan het uitschieten.![]()
#duurtlangIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: