Mooi was die tijd...quote:
Omdat eens z’n broek echt te strak zat.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
en waarom heb jij bobbels in je hoofd bij Adriaan ?
waarom weet jij datquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat eens z’n broek echt te strak zat.![]()
Omdat ik het za-hagquote:
En nu een bobbel in de broek trauma ?quote:
Bij Adriaan wel jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
En nu een bobbel in de broek trauma ?
waarom let jij daar opquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:42 schreef ToT het volgende:
Zag ik ook eens met de toetsenist van Bon Jovi tijdens een concert van ze!Maar met rockbands was dat toen wel normaal.
Zal ik straks ff poetsen...quote:
Goed idee, dan glimmen ze weer mooiquote:
misschien wilde hij graag dat je het zagquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik stond vooraan, en hij poseerde er godverdomme echt mee!
Ik was er al hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het gaat over bobbels in broeken en @:lovely komt gelijk online...
Ze is er al evenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het gaat over bobbels in broeken en @:lovely komt gelijk online...
Zo is datquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed idee, dan glimmen ze weer mooi
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien wilde hij graag dat je het zag![]()
![]()
ik vind het gekker als ze hem wegstoppen zodat ze een plasser hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef Moeraskat het volgende:
Sommige mannen staan gewoon altijd met hun pik vooruit.
Hij heeft mij zelfs gegroetquote:
Goedzo, belangrijk om jezelf af en toe dat soort aankopen te gunnenquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:52 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb nieuwe koffie kopjes en mokken. Ben zo blij. Had ze jaren geleden al gezien. Maar twijfelde want veel geld. En had eigenlijk altijd wel andere prioriteiten om m’n geld aan uit te geven. Nu dacht ik. Klaar ermee!
En ben er echt mega blij mee.
Juuuuuuustiequote:
En dan kan je er ook écht blij mee zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goedzo, belangrijk om jezelf af en toe dat soort aankopen te gunnen
Zal de leeftijd wel zijn denk ikquote:
Hé? Oh..quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het gekker als ze hem wegstoppen zodat ze een plasser hebben
Kan je ze ook niet kwalijk nemen nee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal de leeftijd wel zijn denk ik
Voor een paar min maar..quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja maar daarna was je weer eventjes weg
Snap ik.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:JustinK helikoptert er graag mee
@AardappelSchotel ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:JustinK helikoptert er graag mee
Wat… waaromquote:
Man3 dat kan toch niet..quote:
Naast lego bouwen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is mijn favoriete hobby
Oehquote:
Ik moet dit even verwerken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor ouders die denken dat hun zoontje liever een meisje wil zijn.
* greysbones houdt er een vuurtje bijquote:
De Amerikaanse winkelketen Target verkocht dit soort dingen. Een maand of 2 geleden zijn ze er mee gestopt omdat ze massaal geboycot werden.quote:
Ik spreek immer de waarheid dus er gebeurt niksquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones houdt er een vuurtje bij
Zo makkelijk gaat dat dus. Klant is koning.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
De Amerikaanse winkelketen Target verkocht dit soort dingen. Een maand of 2 geleden zijn ze er mee gestopt omdat ze massaal geboycot werden.
het loopt dus met een sisser afquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik spreek immer de waarheid dus er gebeurt niks
Klaasjequote:
Waarom niet beiden tegelijk?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:51 schreef Lovely het volgende:
Zo maar eens even douchen of eerst koffie?
Dan drink ik eerst koffiequote:
Koffie onder de douche. Laat me weten hoe dat was, want nog nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:51 schreef Lovely het volgende:
Zo maar eens even douchen of eerst koffie?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Klaas een beetje goed geslapen?
Wordt de koffie zo natquote:
Nah ik test dat niet uit hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Koffie onder de douche. Laat me weten hoe dat was, want nog nooit geprobeerd.
Hmm, niet meegekregen meer maar heb je feedback op je medicatievraag?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja wel goed gedlapen maar voel me helaas nog hetzelfde als gisteren
Nee, maar is niet lekker als er douche water in de koffie komt..quote:
Ow, dus toch ervaring mee?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, maar is niet lekker als er douche water in de koffie komt..
Lijkt jou dat wel lekker dan?quote:
Nee die psycholoog belt vandaag maar die kan niks zeggen over meds. Dus heb nog een keer de psychiater geappt en zal hem vandaag ook nog eens bellen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hmm, niet meegekregen meer maar heb je feedback op je medicatievraag?
Nja lijkt mij niet lekker danquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar je brengt het als een vaststaand feit!
Middagdutje?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:59 schreef RedShoe het volgende:
Moe uit bed stappen lijkt me niet de bedoeling..
Nee beter uitgerust je bed uit stappenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:59 schreef RedShoe het volgende:
Moe uit bed stappen lijkt me niet de bedoeling..
Is een optie idd.quote:
Zoveel opties..quote:
Gaar wakker worden dan idd..quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
Word altijd moe van middag dutjes. En gammel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |