Oehquote:
Ik moet dit even verwerken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor ouders die denken dat hun zoontje liever een meisje wil zijn.
* greysbones houdt er een vuurtje bijquote:
De Amerikaanse winkelketen Target verkocht dit soort dingen. Een maand of 2 geleden zijn ze er mee gestopt omdat ze massaal geboycot werden.quote:
Ik spreek immer de waarheid dus er gebeurt niksquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones houdt er een vuurtje bij
Zo makkelijk gaat dat dus. Klant is koning.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
De Amerikaanse winkelketen Target verkocht dit soort dingen. Een maand of 2 geleden zijn ze er mee gestopt omdat ze massaal geboycot werden.
het loopt dus met een sisser afquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik spreek immer de waarheid dus er gebeurt niks
Klaasjequote:
Waarom niet beiden tegelijk?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:51 schreef Lovely het volgende:
Zo maar eens even douchen of eerst koffie?
Dan drink ik eerst koffiequote:
Koffie onder de douche. Laat me weten hoe dat was, want nog nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:51 schreef Lovely het volgende:
Zo maar eens even douchen of eerst koffie?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Klaas een beetje goed geslapen?
Wordt de koffie zo natquote:
Nah ik test dat niet uit hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Koffie onder de douche. Laat me weten hoe dat was, want nog nooit geprobeerd.
Hmm, niet meegekregen meer maar heb je feedback op je medicatievraag?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja wel goed gedlapen maar voel me helaas nog hetzelfde als gisteren
Nee, maar is niet lekker als er douche water in de koffie komt..quote:
Ow, dus toch ervaring mee?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, maar is niet lekker als er douche water in de koffie komt..
Lijkt jou dat wel lekker dan?quote:
Nee die psycholoog belt vandaag maar die kan niks zeggen over meds. Dus heb nog een keer de psychiater geappt en zal hem vandaag ook nog eens bellen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hmm, niet meegekregen meer maar heb je feedback op je medicatievraag?
Nja lijkt mij niet lekker danquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar je brengt het als een vaststaand feit!
Middagdutje?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:59 schreef RedShoe het volgende:
Moe uit bed stappen lijkt me niet de bedoeling..
Nee beter uitgerust je bed uit stappenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:59 schreef RedShoe het volgende:
Moe uit bed stappen lijkt me niet de bedoeling..
Is een optie idd.quote:
Zoveel opties..quote:
Gaar wakker worden dan idd..quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
Word altijd moe van middag dutjes. En gammel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |