Mooi was die tijd...quote:
Omdat eens z’n broek echt te strak zat.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
en waarom heb jij bobbels in je hoofd bij Adriaan ?
waarom weet jij datquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat eens z’n broek echt te strak zat.![]()
Omdat ik het za-hagquote:
En nu een bobbel in de broek trauma ?quote:
Bij Adriaan wel jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
En nu een bobbel in de broek trauma ?
waarom let jij daar opquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:42 schreef ToT het volgende:
Zag ik ook eens met de toetsenist van Bon Jovi tijdens een concert van ze!Maar met rockbands was dat toen wel normaal.
Zal ik straks ff poetsen...quote:
Goed idee, dan glimmen ze weer mooiquote:
misschien wilde hij graag dat je het zagquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik stond vooraan, en hij poseerde er godverdomme echt mee!
Ik was er al hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het gaat over bobbels in broeken en @:lovely komt gelijk online...
Ze is er al evenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het gaat over bobbels in broeken en @:lovely komt gelijk online...
Zo is datquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed idee, dan glimmen ze weer mooi
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien wilde hij graag dat je het zag![]()
![]()
ik vind het gekker als ze hem wegstoppen zodat ze een plasser hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef Moeraskat het volgende:
Sommige mannen staan gewoon altijd met hun pik vooruit.
Hij heeft mij zelfs gegroetquote:
Goedzo, belangrijk om jezelf af en toe dat soort aankopen te gunnenquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:52 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb nieuwe koffie kopjes en mokken. Ben zo blij. Had ze jaren geleden al gezien. Maar twijfelde want veel geld. En had eigenlijk altijd wel andere prioriteiten om m’n geld aan uit te geven. Nu dacht ik. Klaar ermee!
En ben er echt mega blij mee.
Juuuuuuustiequote:
En dan kan je er ook écht blij mee zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goedzo, belangrijk om jezelf af en toe dat soort aankopen te gunnen
Zal de leeftijd wel zijn denk ikquote:
Hé? Oh..quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het gekker als ze hem wegstoppen zodat ze een plasser hebben
Kan je ze ook niet kwalijk nemen nee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal de leeftijd wel zijn denk ik
Voor een paar min maar..quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja maar daarna was je weer eventjes weg
Snap ik.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:JustinK helikoptert er graag mee
@AardappelSchotel ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:JustinK helikoptert er graag mee
Wat… waaromquote:
Man3 dat kan toch niet..quote:
Naast lego bouwen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is mijn favoriete hobby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |