Moet naar het ziekenhuis, dus of dat nou zo plezierig is?quote:
Ja sorry dat kon ik niet weten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Moet naar het ziekenhuis, dus of dat nou zo plezierig is?
We zaten in een desinformatiebubbel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Moet naar het ziekenhuis, dus of dat nou zo plezierig is?
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We zaten in een desinformatiebubbel.
"Ik ben 2 dus ik zeg nee".quote:
Nee neequote:Op donderdag 20 februari 2025 08:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeg maar nee, dan krijg je er twee
Jawel, maar ik kwam binnen nadat ik iets van Moeraskat gelezen had over melk bij een plant gieten. Ik heb mijn eerste koffie nog niet op en ik weet niet waar Bart de Graaf ineens vandaan komt?quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Ik ben 2 dus ik zeg nee".
Komt je dat bekend voor?
Ik ben gewoon hier hè.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kwam binnen nadat ik iets van Moeraskat gelezen had over melk bij een plant gieten. Ik heb mijn eerste koffie nog niet op en ik weet niet waar Bart de Graaf ineens vandaan komt?
Heeft de kat z'n karkas uit het moeras gedregd of zo?
Over nee zeggen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kwam binnen nadat ik iets van Moeraskat gelezen had over melk bij een plant gieten. Ik heb mijn eerste koffie nog niet op en ik weet niet waar Bart de Graaf ineens vandaan komt?
Heeft de kat z'n karkas uit het moeras gedregd of zo?
Ja hoi. Lang geleden. Ook leuk om je weer te lezen.quote:
Ik denk dat ik wat terug te lezen heb of zo!quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over nee zeggen.
En de echte aanleiding is als de dochter van US in de leeftijd tussen 10 en 17 jaar zit.... De puberleeftijd
Whehe, hoi!quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hoi. Lang geleden. Ook leuk om je weer te lezen.
Koffie?
Ik ook moet om 9 uur bij de fysio zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:21 schreef DJMO het volgende:
Ik ga maar eens douchen. Moet op tijd de deur uit vandaag
Lekkere bolkkoffie, niet te versmadenquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, hoi!
Ja ik heb het net gepakt.
Hey ToTquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, hoi!
Ja ik heb het net gepakt.
Succes, sterkte, veel pl.. nou jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook moet om 9 uur bij de fysio zijn
Hoiquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekkere bolkkoffie, niet te versmaden
Geen sorry voor nodig hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja sorry dat kon ik niet weten.
Succes dan!
...over wanneer de volgende vergadering moment ingepland moet gaan worden?quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Over 23 minuten weer een overleg...
haha. Soms gebeurt dat inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:37 schreef ToT het volgende:
[..]
...over wanneer de volgende vergadering moment ingepland moet gaan worden?
das teveel, ik ken alleen sobat, pendenk, loempia en politionele actiequote:
Stelletje vergadertijgers!quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
haha. Soms gebeurt dat inderdaad.
Nee dit is de reguliere, elke ochtend. Dan heb ik om 11 uur nog een overleg staan en ergens rond 14 uur ook nog eentje.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
das teveel, ik ken alleen sobat, pendenk, loempia en politionele actie
Houten kopquote:
Ik krijg echt vergaderverkalking soms.quote:
begin strakjes niet over de actiesquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:41 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb het ook maag gegoogled hoor!
quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik krijg echt vergaderverkalking soms.
Ja, dat was vroeger heel wat minder. Toen was het juist leuk als je eens een vergadering had.quote:
Mogguhhquote:
Zo lang geleden alweer.quote:
Houten hartquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
De dames voor u hebben hem alvast verzwaard?
Ik heb het bijna altijd als dat laatste ervaren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat was vroeger heel wat minder. Toen was het juist leuk als je eens een vergadering had.
Maar nu is het vooral een onderbreking van je werkritme. Soms is is het nuttig maar soms is het ook echt zonde van je tijd.
Meh. Sommige dingen moeten wel echt besproken worden. Anders verlies je je in de waan van de dag.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het bijna altijd als dat laatste ervaren.
De meeste dingen konden wel 1 op 1 gezegd worden of in een mailtje of zo.
Verschilde van baan tot baan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Meh. Sommige dingen moeten wel echt besproken worden. Anders verlies je je in de waan van de dag.
Koop van die blije wasverzachter!quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:47 schreef Moeraskat het volgende:
Poh het is grauw nu. Waar is de zon
quote:
Oh ja sorry ik zit bij een Heule grote organisatie waarbij ik met veel partners samenwerk. (Overheid)quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Verschilde van baan tot baan.
Soms zat ik in heel kleine teams waarbij iedereen zich afvroeg waarom we moesten vergaderen.
Soms was het een grotere instantie, maar gingen de vergaderingen altijd over andermans vakgebied maar moest ik toch altijd komen opdagen.
enz.
Ik heb ook voor de overheid gewerkt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ja sorry ik zit bij een Heule grote organisatie waarbij ik met veel partners samenwerk. (Overheid)
Toen ik nog in een kleine organisatie werkte hadden we een briefing en eens per zoveel weken een overleg over RDW stavaza. Maar toen had ik ook wel een functie waarin ik weinig te vinden had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |