Moet naar het ziekenhuis, dus of dat nou zo plezierig is?quote:
Ja sorry dat kon ik niet weten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Moet naar het ziekenhuis, dus of dat nou zo plezierig is?
We zaten in een desinformatiebubbel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Moet naar het ziekenhuis, dus of dat nou zo plezierig is?
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We zaten in een desinformatiebubbel.
"Ik ben 2 dus ik zeg nee".quote:
Nee neequote:Op donderdag 20 februari 2025 08:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeg maar nee, dan krijg je er twee
Jawel, maar ik kwam binnen nadat ik iets van Moeraskat gelezen had over melk bij een plant gieten. Ik heb mijn eerste koffie nog niet op en ik weet niet waar Bart de Graaf ineens vandaan komt?quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Ik ben 2 dus ik zeg nee".
Komt je dat bekend voor?
Ik ben gewoon hier hè.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kwam binnen nadat ik iets van Moeraskat gelezen had over melk bij een plant gieten. Ik heb mijn eerste koffie nog niet op en ik weet niet waar Bart de Graaf ineens vandaan komt?
Heeft de kat z'n karkas uit het moeras gedregd of zo?
Over nee zeggen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kwam binnen nadat ik iets van Moeraskat gelezen had over melk bij een plant gieten. Ik heb mijn eerste koffie nog niet op en ik weet niet waar Bart de Graaf ineens vandaan komt?
Heeft de kat z'n karkas uit het moeras gedregd of zo?
Ja hoi. Lang geleden. Ook leuk om je weer te lezen.quote:
Ik denk dat ik wat terug te lezen heb of zo!quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over nee zeggen.
En de echte aanleiding is als de dochter van US in de leeftijd tussen 10 en 17 jaar zit.... De puberleeftijd
Whehe, hoi!quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hoi. Lang geleden. Ook leuk om je weer te lezen.
Koffie?
Ik ook moet om 9 uur bij de fysio zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:21 schreef DJMO het volgende:
Ik ga maar eens douchen. Moet op tijd de deur uit vandaag
Lekkere bolkkoffie, niet te versmadenquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, hoi!
Ja ik heb het net gepakt.
Hey ToTquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, hoi!
Ja ik heb het net gepakt.
Succes, sterkte, veel pl.. nou jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook moet om 9 uur bij de fysio zijn
Hoiquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekkere bolkkoffie, niet te versmaden
Geen sorry voor nodig hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja sorry dat kon ik niet weten.
Succes dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |