Mooi was die tijd...quote:
Omdat eens z’n broek echt te strak zat.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
en waarom heb jij bobbels in je hoofd bij Adriaan ?
waarom weet jij datquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat eens z’n broek echt te strak zat.![]()
Omdat ik het za-hagquote:
En nu een bobbel in de broek trauma ?quote:
Bij Adriaan wel jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
En nu een bobbel in de broek trauma ?
waarom let jij daar opquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:42 schreef ToT het volgende:
Zag ik ook eens met de toetsenist van Bon Jovi tijdens een concert van ze!Maar met rockbands was dat toen wel normaal.
Zal ik straks ff poetsen...quote:
Goed idee, dan glimmen ze weer mooiquote:
misschien wilde hij graag dat je het zagquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik stond vooraan, en hij poseerde er godverdomme echt mee!
Ik was er al hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het gaat over bobbels in broeken en @:lovely komt gelijk online...
Ze is er al evenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het gaat over bobbels in broeken en @:lovely komt gelijk online...
Zo is datquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed idee, dan glimmen ze weer mooi
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien wilde hij graag dat je het zag![]()
![]()
ik vind het gekker als ze hem wegstoppen zodat ze een plasser hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef Moeraskat het volgende:
Sommige mannen staan gewoon altijd met hun pik vooruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |