Dat was heel bijzonderquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kijk maar naar Trump... Scheelde een oor, eh haar.
Je snapt me wel denk ik. Iemand die een heeeeeeel groot probleem heeft met Elon en dan is het piefpafpoef pistolenpaultjequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je schluss
Trump wil vooral grondstoffen nu. Maar morgen wil hij wel weer wat anders. Een leuke naamsverandering of zo.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat met Oekraïne enzo?
Ja ik denk dat Trump met Poetin aan het bespreken is dat hij Oekraïne voor een groot deel mag hebben, en dan laat hij z'n spierballen aan ons zien waardoor wij er niets tegen gaan doen, waardoor we enorm zwak lijken tegenover Rusland.
Dan moeten we acuut flink investeren in onze legers om duidelijk te maken dat Poetin niet verder door moet stoten.
Zal financieel wel moeilijker worden voor ons, maar ik denk niet dat Poetin daadwerkelijk over ons heen gaat walsen, ongeacht wat die 2 met elkaar aan het bespreken zijn nu.
Absoluut. Zeker ook omdat er niets van een wond bij z'n oor zat. Maar dan krijg je mensen die meteen gaan speculeren HET WAS NEP, WAS VOOROPGEZETquote:
Wat was het volgens jou.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Absoluut. Zeker ook omdat er niets van een wond bij z'n oor zat. Maar dan krijg je mensen die meteen gaan speculeren HET WAS NEP, WAS VOOROPGEZET
Gewoon 'Stop' roepenquote:
Toen zijn oor eenmaal genezen was, stond hij weer op dat zelfde podium met het zelfde bord waar hij naar wees, en het eerste wat hij zei was: "AS I WAS SAYING..."quote:
Stop hou op ik vind het niet meer leukquote:
Vind het lastig om daar echt iets zinnigs over te zeggen maar persoonlijk denk ik dat het wel degelijk een aanslag op z'n leven wasquote:
En een kuch scherm.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen zijn oor eenmaal genezen was, stond hij weer op dat zelfde podium met het zelfde bord waar hij naar wees, en het eerste wat hij zei was: "AS I WAS SAYING..."
Dat was dan wel weer epic!
STOP HOU OP. IK VIND DIT NIET MEER LEUK!!!quote:
Trumpropa of zo idd...quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Trump wil vooral grondstoffen nu. Maar morgen wil hij wel weer wat anders. Een leuke naamsverandering of zo.
Was voor alle consumptie.quote:
De meest walgelijke narcist van deze planeet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen zijn oor eenmaal genezen was, stond hij weer op dat zelfde podium met het zelfde bord waar hij naar wees, en het eerste wat hij zei was: "AS I WAS SAYING..."
Dat was dan wel weer epic!
Foeiquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
STOP HOU OP. IK VIND DIT NIET MEER LEUK!!!
Ik begin hem ook steeds minder te mogen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De meest walgelijke narcist van deze planeet.
Ik vond z’n hoofd altijd al irritantquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik begin hem ook steeds minder te mogen.
That's life.quote:
Zeg maar gerust: niets.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Tjah, als FOK!ker heb je idd vrij weinig invloed op de Amerikaanse politiek.
Mag toch hopen dat er dan iemand op staat die er een wat frissere blik op nahoudt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wacht wel weer tot de volgende debiel zich aandient
Hoop doet levenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat er dan iemand op staat die er een wat frissere blik op nahoudt.
Het volk krijgt wat het volk verdient...quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat er dan iemand op staat die er een wat frissere blik op nahoudt.
Gaat vrijwel zeker weer een republikein worden; van de democraten maakt Kamala weer de meeste kans om naar voren geschoven te worden, en niemand neemt haar nog serieus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wacht wel weer tot de volgende debiel zich aandient
Kloptquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat vrijwel zeker weer een republikein worden; van de democraten maakt Kamala weer de meeste kans om naar voren geschoven te worden, en niemand neemt haar nog serieus.
Klopt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat vrijwel zeker weer een republikein worden; van de democraten maakt Kamala weer de meeste kans om naar voren geschoven te worden, en niemand neemt haar nog serieus.
Je blijft je verbazen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat vrijwel zeker weer een republikein worden; van de democraten maakt Kamala weer de meeste kans om naar voren geschoven te worden, en niemand neemt haar nog serieus.
Balen is datquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Tjah, als FOK!ker heb je idd vrij weinig invloed op de Amerikaanse politiek.
En telkens is het weer kiezen tussen a giant douche and a turd sandwich.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je blijft je verbazen.
In de Verenigde Staten moet een presidentskandidaat aan een aantal eisen voldoen. Om president te kunnen worden, moet je:
- Minimaal 35 jaar oud zijn.
- Minimaal 14 jaar in de VS hebben gewoond.
- Geboren zijn op Amerikaans grondgebied.
Gezien de bevolking van de VS ongeveer 328 miljoen mensen bedraagt, en rekening houdend met de vereisten, zou een aanzienlijk deel van de volwassen bevolking in aanmerking kunnen komen om president te worden.
Zo voel ik me soms als hier gepraat word in smileysquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:29 schreef ToT het volgende:
Diepe gedachtes weer hier, maar of we ooit antwoorden zullen vinden?
[ afbeelding ]
En dat zegt iets over een land als dat de beste kandidaten zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
En telkens is het weer kiezen tussen a giant douche and a turd sandwich.
precies.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
En telkens is het weer kiezen tussen a giant douche and a turd sandwich.
Waaromquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo voel ik me soms als hier gepraat word in smileys
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo voel ik me soms als hier gepraat word in smileys
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dat zegt iets over een land als dat de beste kandidaten zijn
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo voel ik me soms als hier gepraat word in smileys
wordt. Stam + tquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo voel ik me soms als hier gepraat word in smileys
Nu worden mensen van de andere kant gewoon gebanned daarquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef ToT het volgende:
Mwah, voor Musk was het een echokamer voor de andere partij. Het is nu de andere kant aan het uitschieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |