quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Terecht wel, dat is een complete echokamer geworden
Ik zou geschokt zijn als dat niet zou gebeuren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef RedShoe het volgende:
Ik verwacht binnenkort wel iets schokkends.
Woon je in Groningen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef RedShoe het volgende:
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou geschokt zijn als dat niet zou gebeuren.
Soms kom je daar pas heel laat achter.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Je leeft niet om te werken.
Ziek is ziek.
Werk is slechts een middel om inkomen te vergaren om te kunnen leven.
Echt ja...quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms kom je daar pas heel laat achter.
Heb het idee dat Musk zich steeds minder geliefd maakt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef RedShoe het volgende:
Ik ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja...
Ik ben opgevoed met dat je altijd voor de volle 100% je uiterste best moet doen, want ze kunnen je ZO ontslaan! (Of vroeger: de leraar kan je ZO laten zitten als hij niet tevreden over je is! enz.)
Het zal niet de eerste keer zijn in de VS.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb het idee dat Musk zich steeds minder geliefd maakt.
Dan komt er een moment dat iemand denkt "nu is't schluss"
Wat gebeurt er in dat nepfilmpje?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Trump JR die een nepfilmpje van Zelensky post
En alle naïevelingen trappen er weer in man3938
Ow dat met Oekraïne enzo?quote:
Kijk maar naar Trump... Scheelde een oor, eh haar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn in de VS.
Hoe bedoel je schlussquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De koude oorlog..quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat met Oekraïne enzo?
Ja ik denk dat Trump met Poetin aan het bespreken is dat hij Oekraïne voor een groot deel mag hebben, en dan laat hij z'n spierballen aan ons zien waardoor wij er niets tegen gaan doen, waardoor we enorm zwak lijken tegenover Rusland.
Dan moeten we acuut flink investeren in onze legers om duidelijk te maken dat Poetin niet verder door moet stoten.
Zal financieel wel moeilijker worden voor ons, maar ik denk niet dat Poetin daadwerkelijk over ons heen gaat walsen, ongeacht wat die 2 met elkaar aan het bespreken zijn nu.
Hoe wil je hem stoppen dan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |