Je leeft niet om te werken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben ziek thuis en toch voel ik me onrustig. Omdat ik niet op het werk ben. Zo kut
Ik ben bang dat ik dan in de nacht niet slaap.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga vanmiddag wel dutten hoor
Klopt… maar toch.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Je leeft niet om te werken.
Ziek is ziek.
Werk is slechts een middel om inkomen te vergaren om te kunnen leven.
Klassequote:Op donderdag 20 februari 2025 09:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee die psycholoog belt vandaag maar die kan niks zeggen over meds. Dus heb nog een keer de psychiater geappt en zal hem vandaag ook nog eens bellen.
Heb ik geen moeite mee hoor. Slapen vergaat me prima.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan in de nacht niet slaap.
Ik moet wel hameren nu...quote:
Dat is mooi.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb ik geen moeite mee hoor. Slapen vergaat me prima.
[..]
Ik moet wel hameren nu...
Deze man weetquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Je leeft niet om te werken.
Ziek is ziek.
Werk is slechts een middel om inkomen te vergaren om te kunnen leven.
Kan die jongen praten of posten ja? Nicequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Trump JR die een nepfilmpje van Zelensky post
En alle naïevelingen trappen er weer in man3938
Terecht wel, dat is een complete echokamer gewordenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
Oh X. Daar kijk ik gelukkig nooit meer op.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Terecht wel, dat is een complete echokamer geworden
Ik zou geschokt zijn als dat niet zou gebeuren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef RedShoe het volgende:
Ik verwacht binnenkort wel iets schokkends.
Woon je in Groningen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef RedShoe het volgende:
Ik verwacht binnenkort wel iets schokkends.
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou geschokt zijn als dat niet zou gebeuren.
Soms kom je daar pas heel laat achter.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Je leeft niet om te werken.
Ziek is ziek.
Werk is slechts een middel om inkomen te vergaren om te kunnen leven.
Echt ja...quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms kom je daar pas heel laat achter.
Heb het idee dat Musk zich steeds minder geliefd maakt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef RedShoe het volgende:
Ik verwacht binnenkort wel iets schokkends.
Ik ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja...
Ik ben opgevoed met dat je altijd voor de volle 100% je uiterste best moet doen, want ze kunnen je ZO ontslaan! (Of vroeger: de leraar kan je ZO laten zitten als hij niet tevreden over je is! enz.)
Het zal niet de eerste keer zijn in de VS.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb het idee dat Musk zich steeds minder geliefd maakt.
Dan komt er een moment dat iemand denkt "nu is't schluss"
Wat gebeurt er in dat nepfilmpje?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Trump JR die een nepfilmpje van Zelensky post
En alle naïevelingen trappen er weer in man3938
Ow dat met Oekraïne enzo?quote:
Kijk maar naar Trump... Scheelde een oor, eh haar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn in de VS.
Hoe bedoel je schlussquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb het idee dat Musk zich steeds minder geliefd maakt.
Dan komt er een moment dat iemand denkt "nu is't schluss"
De koude oorlog..quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat met Oekraïne enzo?
Ja ik denk dat Trump met Poetin aan het bespreken is dat hij Oekraïne voor een groot deel mag hebben, en dan laat hij z'n spierballen aan ons zien waardoor wij er niets tegen gaan doen, waardoor we enorm zwak lijken tegenover Rusland.
Dan moeten we acuut flink investeren in onze legers om duidelijk te maken dat Poetin niet verder door moet stoten.
Zal financieel wel moeilijker worden voor ons, maar ik denk niet dat Poetin daadwerkelijk over ons heen gaat walsen, ongeacht wat die 2 met elkaar aan het bespreken zijn nu.
Hoe wil je hem stoppen dan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb het idee dat Musk zich steeds minder geliefd maakt.
Dan komt er een moment dat iemand denkt "nu is't schluss"
Dat was heel bijzonderquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kijk maar naar Trump... Scheelde een oor, eh haar.
Je snapt me wel denk ik. Iemand die een heeeeeeel groot probleem heeft met Elon en dan is het piefpafpoef pistolenpaultjequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je schluss
Trump wil vooral grondstoffen nu. Maar morgen wil hij wel weer wat anders. Een leuke naamsverandering of zo.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat met Oekraïne enzo?
Ja ik denk dat Trump met Poetin aan het bespreken is dat hij Oekraïne voor een groot deel mag hebben, en dan laat hij z'n spierballen aan ons zien waardoor wij er niets tegen gaan doen, waardoor we enorm zwak lijken tegenover Rusland.
Dan moeten we acuut flink investeren in onze legers om duidelijk te maken dat Poetin niet verder door moet stoten.
Zal financieel wel moeilijker worden voor ons, maar ik denk niet dat Poetin daadwerkelijk over ons heen gaat walsen, ongeacht wat die 2 met elkaar aan het bespreken zijn nu.
Absoluut. Zeker ook omdat er niets van een wond bij z'n oor zat. Maar dan krijg je mensen die meteen gaan speculeren HET WAS NEP, WAS VOOROPGEZETquote:
Wat was het volgens jou.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Absoluut. Zeker ook omdat er niets van een wond bij z'n oor zat. Maar dan krijg je mensen die meteen gaan speculeren HET WAS NEP, WAS VOOROPGEZET
Gewoon 'Stop' roepenquote:
Toen zijn oor eenmaal genezen was, stond hij weer op dat zelfde podium met het zelfde bord waar hij naar wees, en het eerste wat hij zei was: "AS I WAS SAYING..."quote:
Stop hou op ik vind het niet meer leukquote:
Vind het lastig om daar echt iets zinnigs over te zeggen maar persoonlijk denk ik dat het wel degelijk een aanslag op z'n leven wasquote:
En een kuch scherm.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen zijn oor eenmaal genezen was, stond hij weer op dat zelfde podium met het zelfde bord waar hij naar wees, en het eerste wat hij zei was: "AS I WAS SAYING..."
Dat was dan wel weer epic!
STOP HOU OP. IK VIND DIT NIET MEER LEUK!!!quote:
Trumpropa of zo idd...quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Trump wil vooral grondstoffen nu. Maar morgen wil hij wel weer wat anders. Een leuke naamsverandering of zo.
Was voor alle consumptie.quote:
De meest walgelijke narcist van deze planeet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen zijn oor eenmaal genezen was, stond hij weer op dat zelfde podium met het zelfde bord waar hij naar wees, en het eerste wat hij zei was: "AS I WAS SAYING..."
Dat was dan wel weer epic!
Foeiquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
STOP HOU OP. IK VIND DIT NIET MEER LEUK!!!
Ik begin hem ook steeds minder te mogen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De meest walgelijke narcist van deze planeet.
Ik vond z’n hoofd altijd al irritantquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik begin hem ook steeds minder te mogen.
That's life.quote:
Zeg maar gerust: niets.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Tjah, als FOK!ker heb je idd vrij weinig invloed op de Amerikaanse politiek.
Mag toch hopen dat er dan iemand op staat die er een wat frissere blik op nahoudt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wacht wel weer tot de volgende debiel zich aandient
Hoop doet levenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat er dan iemand op staat die er een wat frissere blik op nahoudt.
Het volk krijgt wat het volk verdient...quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat er dan iemand op staat die er een wat frissere blik op nahoudt.
Gaat vrijwel zeker weer een republikein worden; van de democraten maakt Kamala weer de meeste kans om naar voren geschoven te worden, en niemand neemt haar nog serieus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wacht wel weer tot de volgende debiel zich aandient
Kloptquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat vrijwel zeker weer een republikein worden; van de democraten maakt Kamala weer de meeste kans om naar voren geschoven te worden, en niemand neemt haar nog serieus.
Klopt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat vrijwel zeker weer een republikein worden; van de democraten maakt Kamala weer de meeste kans om naar voren geschoven te worden, en niemand neemt haar nog serieus.
Je blijft je verbazen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat vrijwel zeker weer een republikein worden; van de democraten maakt Kamala weer de meeste kans om naar voren geschoven te worden, en niemand neemt haar nog serieus.
Balen is datquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Tjah, als FOK!ker heb je idd vrij weinig invloed op de Amerikaanse politiek.
En telkens is het weer kiezen tussen a giant douche and a turd sandwich.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je blijft je verbazen.
In de Verenigde Staten moet een presidentskandidaat aan een aantal eisen voldoen. Om president te kunnen worden, moet je:
- Minimaal 35 jaar oud zijn.
- Minimaal 14 jaar in de VS hebben gewoond.
- Geboren zijn op Amerikaans grondgebied.
Gezien de bevolking van de VS ongeveer 328 miljoen mensen bedraagt, en rekening houdend met de vereisten, zou een aanzienlijk deel van de volwassen bevolking in aanmerking kunnen komen om president te worden.
Zo voel ik me soms als hier gepraat word in smileysquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:29 schreef ToT het volgende:
Diepe gedachtes weer hier, maar of we ooit antwoorden zullen vinden?
[ afbeelding ]
En dat zegt iets over een land als dat de beste kandidaten zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
En telkens is het weer kiezen tussen a giant douche and a turd sandwich.
precies.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
En telkens is het weer kiezen tussen a giant douche and a turd sandwich.
Waaromquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo voel ik me soms als hier gepraat word in smileys
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo voel ik me soms als hier gepraat word in smileys
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dat zegt iets over een land als dat de beste kandidaten zijn
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo voel ik me soms als hier gepraat word in smileys
wordt. Stam + tquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo voel ik me soms als hier gepraat word in smileys
Nu worden mensen van de andere kant gewoon gebanned daarquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef ToT het volgende:
Mwah, voor Musk was het een echokamer voor de andere partij. Het is nu de andere kant aan het uitschieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |