Je leeft niet om te werken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben ziek thuis en toch voel ik me onrustig. Omdat ik niet op het werk ben. Zo kut
Ik ben bang dat ik dan in de nacht niet slaap.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga vanmiddag wel dutten hoor
Klopt… maar toch.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Je leeft niet om te werken.
Ziek is ziek.
Werk is slechts een middel om inkomen te vergaren om te kunnen leven.
Klassequote:Op donderdag 20 februari 2025 09:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee die psycholoog belt vandaag maar die kan niks zeggen over meds. Dus heb nog een keer de psychiater geappt en zal hem vandaag ook nog eens bellen.
Heb ik geen moeite mee hoor. Slapen vergaat me prima.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan in de nacht niet slaap.
Ik moet wel hameren nu...quote:
Dat is mooi.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb ik geen moeite mee hoor. Slapen vergaat me prima.
[..]
Ik moet wel hameren nu...
Deze man weetquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Je leeft niet om te werken.
Ziek is ziek.
Werk is slechts een middel om inkomen te vergaren om te kunnen leven.
Kan die jongen praten of posten ja? Nicequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Trump JR die een nepfilmpje van Zelensky post
En alle naïevelingen trappen er weer in man3938
Terecht wel, dat is een complete echokamer gewordenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
Oh X. Daar kijk ik gelukkig nooit meer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |