Mag toch hopen dat er dan iemand op staat die er een wat frissere blik op nahoudt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wacht wel weer tot de volgende debiel zich aandient
Hoop doet levenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat er dan iemand op staat die er een wat frissere blik op nahoudt.
Het volk krijgt wat het volk verdient...quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat er dan iemand op staat die er een wat frissere blik op nahoudt.
Gaat vrijwel zeker weer een republikein worden; van de democraten maakt Kamala weer de meeste kans om naar voren geschoven te worden, en niemand neemt haar nog serieus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wacht wel weer tot de volgende debiel zich aandient
Kloptquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat vrijwel zeker weer een republikein worden; van de democraten maakt Kamala weer de meeste kans om naar voren geschoven te worden, en niemand neemt haar nog serieus.
Klopt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat vrijwel zeker weer een republikein worden; van de democraten maakt Kamala weer de meeste kans om naar voren geschoven te worden, en niemand neemt haar nog serieus.
Je blijft je verbazen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat vrijwel zeker weer een republikein worden; van de democraten maakt Kamala weer de meeste kans om naar voren geschoven te worden, en niemand neemt haar nog serieus.
Balen is datquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Tjah, als FOK!ker heb je idd vrij weinig invloed op de Amerikaanse politiek.
En telkens is het weer kiezen tussen a giant douche and a turd sandwich.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je blijft je verbazen.
In de Verenigde Staten moet een presidentskandidaat aan een aantal eisen voldoen. Om president te kunnen worden, moet je:
- Minimaal 35 jaar oud zijn.
- Minimaal 14 jaar in de VS hebben gewoond.
- Geboren zijn op Amerikaans grondgebied.
Gezien de bevolking van de VS ongeveer 328 miljoen mensen bedraagt, en rekening houdend met de vereisten, zou een aanzienlijk deel van de volwassen bevolking in aanmerking kunnen komen om president te worden.
Zo voel ik me soms als hier gepraat word in smileysquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:29 schreef ToT het volgende:
Diepe gedachtes weer hier, maar of we ooit antwoorden zullen vinden?
[ afbeelding ]
En dat zegt iets over een land als dat de beste kandidaten zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
En telkens is het weer kiezen tussen a giant douche and a turd sandwich.
precies.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
En telkens is het weer kiezen tussen a giant douche and a turd sandwich.
Waaromquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo voel ik me soms als hier gepraat word in smileys
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo voel ik me soms als hier gepraat word in smileys
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dat zegt iets over een land als dat de beste kandidaten zijn
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo voel ik me soms als hier gepraat word in smileys
wordt. Stam + tquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo voel ik me soms als hier gepraat word in smileys
Nu worden mensen van de andere kant gewoon gebanned daarquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef ToT het volgende:
Mwah, voor Musk was het een echokamer voor de andere partij. Het is nu de andere kant aan het uitschieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |