Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Alanis Morisette
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Het is hier wel grijs
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Leeuwarden
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ja, tijd voor zon.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
20 tinten denk ikquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dit is mijn hart..Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Dat is veel grijs.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschien morgen wel zon, al zie ik ook weer regen staan bij de weer app en buienradarquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Mijn houten hart..Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Zonnetje waar blijf je nouquote:
ik wil je even spreken
je hebt de hele dag nog niet door mijn raampje geschenen
zonnetje waar blijf je nou
kom toch gauwEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Dit helpt wel denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonnetje waar blijf je nou
ik wil je even spreken
je hebt de hele dag nog niet door mijn raampje geschenen
zonnetje waar blijf je nou
kom toch gauwWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Aapke![]()
![]()
![]()
Nog steeds ziekjes?hoe is het met jou?
![]()
Bassie
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
En Adriaan...Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ja paquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen met vuur dan.
Bekijk deze YouTube-video
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ben je een wicca ritueel aan het uitvoeren?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonnetje waar blijf je nou
ik wil je even spreken
je hebt de hele dag nog niet door mijn raampje geschenen
zonnetje waar blijf je nou
kom toch gauw![]()
![]()
Oh heerlijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Goed, ben lekker een uurtje later begonnen vandaag![]()
![]()
Niet weer Adriaan
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe maar - PaDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Wicca heksenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben je een wicca ritueel aan het uitvoeren?![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben je een wicca ritueel aan het uitvoeren?![]()
![]()
jepquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben je een wicca ritueel aan het uitvoeren?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Nog nieuws?Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Die vrouw blijft me verbazen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En zie je Bassie staan...Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Dan komt Adriaan eraan..Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ofzoiets
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ik kan niet aan Adriaan denken.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het wordt weer zo'n dag.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
ik denk dan aan rockyquote:
ADRIAAAANNNNNN
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Heb er met eentje liggen neuken.quote:
Die deed toen de relatie uit was nog rituelen om mij terug te krijgen.
Heeft niet geholpen.![]()
![]()
Ik denk weer aan die bobbel in die acrobatenbroekquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dan aan rocky
ADRIAAAANNNNNN
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Pipo de ClownDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
100% kans dat ze met standjes kwam waar je nog nooit van had gehoordquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb er met eentje liggen neuken.
Die deed toen de relatie uit was nog rituelen om mij terug te krijgen.
Heeft niet geholpen.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk weer aan die bobbel in die acrobatenbroek![]()
![]()
ik ben vroegaaaahhh
bij een show geweest van hen
in een circus tentEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ma ma louDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
In deze context is dat heel raar in mijn hoofd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben vroegaaaahhh
bij een show geweest van hen
in een circus tent
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben vroegaaaahhh
bij een show geweest van hen
in een circus tenthet waren mijn helden
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
100% kans dat ze met standjes kwam waar je nog nooit van had gehoord![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In deze context is dat heel raar in mijn hoofd.![]()
![]()
het is een jeugdtrauma
net als ome willemEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Behoorlijk ja.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
het is een jeugdtrauma
net als ome willem
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In de ban van ...Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
The ringDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Van mijn ring blijf je af.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
was trouwens wel leukquote:
ome willem
in de stads schouwburg in Deventer
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
OjeeDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Deze vuist op deze vuist..Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Al heeft een Aap een gouden ring
het is en blijft een lelijk dingEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Wanneer kwam dat trauma dan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
was trouwens wel leuk
ome willem
in de stads schouwburg in DeventerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oké papaquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:36 schreef greysbones het volgende:
Al heeft een Aap een gouden ring
het is en blijft een lelijk ding
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
op het moment dat Jan klaassen om de hoek kwamquote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
AIDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
In the navyDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fair.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
op het moment dat Jan klaassen om de hoek kwamWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Over land...Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Achja"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Missquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Shoequote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
en waarom heb jij bobbels in je hoofd bij Adriaan ?quote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: