abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 februari 2025 @ 08:59:05 #226
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_216758457
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2025 08:58 schreef RedShoe het volgende:
Lekker bakkie
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_216758470
ToTGod _O_ _O_ _O_
pi_216758471
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 08:57 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Lekker star weer. :D
Best ja.
Ach ik heb me koppige leidinggevenden gehad hoor.
Eentje was wel een eindbaas, ook bij een overheidsinstantie. Hij had 2 motto's
"Ik heb altijd gelijk!"
En: "Je mag me een klootzak vinden, je mag me een klootzak noemen, maar dan moet je wel zeggen waarom je me een klootzak vindt!"

Heb zelden zo goed met iemand kunnen samenwerken! _O_
pi_216758475
Moeraskat :W :W :W
pi_216758478
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 08:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
ToTGod _O_ _O_ _O_
Taterdish! B-)
  donderdag 20 februari 2025 @ 09:00:15 #231
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_216758480
Hopsa
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 20 februari 2025 @ 09:01:02 #232
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216758489
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 08:59 schreef ToT het volgende:

[..]
Best ja.
Ach ik heb me koppige leidinggevenden gehad hoor.
Eentje was wel een eindbaas, ook bij een overheidsinstantie. Hij had 2 motto's
"Ik heb altijd gelijk!"
En: "Je mag me een klootzak vinden, je mag me een klootzak noemen, maar dan moet je wel zeggen waarom je me een klootzak vindt!"

Heb zelden zo goed met iemand kunnen samenwerken! _O_
Die laatste zijn schaars
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 09:01:27 #233
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_216758497
Niet mij bolken...
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 20 februari 2025 @ 09:03:29 #234
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_216758526
Over die online meetings. Voor en nadelen. Grootste nadeel, sinds de corona tijd, is dat de lijntjes met klanten heel kort zijn en ze vaak direct vragen om even een teams/zoom meeting te hebben. Waar ze vroeger een mailtje stuurden en je veel meer de tijd had om zelf te plannen en te bepalen wanneer je reageerde.
  donderdag 20 februari 2025 @ 09:04:18 #235
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_216758535
Mailen is beter..
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_216758542
:W
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  donderdag 20 februari 2025 @ 09:06:32 #237
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216758558
Ik hou niet van standaard vergaderen in teams. Zeker niet met 2 personen en dat ze dan zeiken over die camera die aan moet. Bel gewoon.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 20 februari 2025 @ 09:07:07 #238
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_216758566
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 09:04 schreef Aapje30 het volgende:
:W
Hey Aapie
  donderdag 20 februari 2025 @ 09:07:29 #239
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_216758573
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2025 09:04 schreef RedShoe het volgende:
Mailen is beter..
Bellen is sneller. Nee liever mailen idd ;)
pi_216758575
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 09:07 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Hey Aapie
:W Hey Steven
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_216758581
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 09:01 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Die laatste zijn schaars
Mee eens! :Y
Die kerel was enorm resoluut tegen alles en iedereen, maar hij maakte zich echt hard voor zijn team.
Met hem was het vaak good cop/bad cop! _O-
Hij wilde alles efficiënt laten draaien.
Kom je bij een gebruiker, gaat die meteen tekeer: "Godverdegodver, die LUL van een leidinggevende van je wil mijn inkjetprinter afpakken! Hij vindt godverdomme dat ik die printer in de gang moet gaan gebruiken, wat denkt die kloothommel wel niet allemaal?"
- "Hee maar Harry, laten we eerlijk zijn; dit ouwe ding is toch ook wel echt een sta-in-de-weg he? Je bent getrouwd, toch? Je kunt ook mooi foto's van je gezin hier op deze plek zetten. En hoeveel print je op een dag? En hoeveel koffie drink je op een dag? Je weet dat die netwerkprinter naast het koffiezetapparaat staat he? Elke keer als je wat moet printen, kun je meteen ff een bakkie pleur pakken."

Kom ik even later met een printer onder de arm op de afdeling, vraagt de baas waar ik die vandaan heb gehaald.
"Van Harry."
- "HARRY?!? Die was juist zo woest toen ik over de netwerkprinter begon, en hij zou zijn desktopprinter met hand en tand verdedigen! Hoe heb je dit voor elkaar gekregen???"

_O-
pi_216758600
Godbolk
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  donderdag 20 februari 2025 @ 09:10:19 #243
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216758607
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 09:07 schreef ToT het volgende:

[..]
Mee eens! :Y
Die kerel was enorm resoluut tegen alles en iedereen, maar hij maakte zich echt hard voor zijn team.
Met hem was het vaak good cop/bad cop! _O-
Hij wilde alles efficiënt laten draaien.
Kom je bij een gebruiker, gaat die meteen tekeer: "Godverdegodver, die LUL van een leidinggevende van je wil mijn inkjetprinter afpakken! Hij vindt godverdomme dat ik die printer in de gang moet gaan gebruiken, wat denkt die kloothommel wel niet allemaal?"
- "Hee maar Harry, laten we eerlijk zijn; dit ouwe ding is toch ook wel echt een sta-in-de-weg he? Je bent getrouwd, toch? Je kunt ook mooi foto's van je gezin hier op deze plek zetten. En hoeveel print je op een dag? En hoeveel koffie drink je op een dag? Je weet dat die netwerkprinter naast het koffiezetapparaat staat he? Elke keer als je wat moet printen, kun je meteen ff een bakkie pleur pakken."

Kom ik even later met een printer onder de arm op de afdeling, vraagt de baas waar ik die vandaan heb gehaald.
"Van Harry."
- "HARRY?!? Die was juist zo woest toen ik over de netwerkprinter begon, en hij zou zijn desktopprinter met hand en tand verdedigen! Hoe heb je dit voor elkaar gekregen???"

_O-
Heerlijk dat soort dingen. _O_
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216758621
:O
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  donderdag 20 februari 2025 @ 09:12:10 #245
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216758625
Morgen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216758638
:B
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  donderdag 20 februari 2025 @ 09:15:26 #247
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216758662
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 09:14 schreef Aapje30 het volgende:
:B
Je lijkt wel een baby spreeuwtje zo
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_216758671
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 09:10 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Heerlijk dat soort dingen. _O_
Ons magazijn was 1 grote puinhoop, de bijna gepensioneerde netwerkbeheerder kon niks weggooien:
"Dit was onze 2e server voor Exact software! Da's nostalgie, die gooi je niet weg! En dit CD-ROMmetje; dit softwarepakket kostte net zo veel als een nieuwe AUDI! Een GLOED-NIEUWE AUDI! En deze printers, ik ken nog wel een mannetje die ze over wil kopen!"

De baas: "Jij gaat binnen een week dingen weggooien, anders pak ik ZO een doos en gooi ONGEZIEN van alles er in wat in mijn weg ligt en het gaat naar de stort!"
De week was bijna voorbij en die vent kon zich er niet toe zetten om dingen weg te gaan gooien, dus ik liep het magazijn in met een doos en pakte al allemaal zooi waarvan heel duidelijk was dat het waardeloos was (5,25 inch diskettes, VGA-kaarten enz.) en zette het bij die netwerkbeheerder op het bureau: "Hee, zit hier nog iets tussen wat AB-SO-LUUT nodig is? Anders gooi ik het allemaal weg."
Begon hij weer over die ene CD-ROM die zo duur was geweest.
"Ja maar ondertussen zijn we al weer 2 pakketten verder en dit zal nooit meer gebriukt worden, DUS is het waardeloos geworden, DUS kan het weg, vind je niet?"

Onze leidinggevende lag serieus ONDER ZIJN BUREAU van het lachen toen hij me zo met die netwerkbeheerder bezig zag! _O-

En al die ouwe inkjetprinters en oude monitoren heb ik tijdens de ouweullendag van die netwerkbeheerder aan de straat gezet voor het grof vuil! _O-
:X Kwam die vent NET op die dag ff gezellig koffie drinken.... "Hee, ik zie dat jullie de printers en monitoren aan de weg hebben gezet?"
  donderdag 20 februari 2025 @ 09:16:30 #249
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_216758672
Op de fiets..
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_216758674
KITTENNNNNNNNN *O*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')