Niet over het geld mokken is goed voor je kopje!quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:52 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb nieuwe koffie kopjes en mokken. Ben zo blij. Had ze jaren geleden al gezien. Maar twijfelde want veel geld. En had eigenlijk altijd wel andere prioriteiten om m’n geld aan uit te geven. Nu dacht ik. Klaar ermee!
En ben er echt mega blij mee.
Wij houden het godzijdank wel scherp wie belang heeft, wie niet en wie nog wel en wie niet meer. Ook of we de juiste mensen aan tafel hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook voor de overheid gewerkt.
Zat ik altijd bij vergaderingen waar gescreend werd of gemeentes zich wel aan de regels hielden met het toekennen van allerlei uitkeringen en dergelijke.
Zat ik daar als ICT-medewerker bij.Laat me gewoon aan de computers sleutelen terwijl iedereen aan het vergaderen is, zeg!
Foto van de kopjes!quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:52 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb nieuwe koffie kopjes en mokken. Ben zo blij. Had ze jaren geleden al gezien. Maar twijfelde want veel geld. En had eigenlijk altijd wel andere prioriteiten om m’n geld aan uit te geven. Nu dacht ik. Klaar ermee!
En ben er echt mega blij mee.
Preciesquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet over het geld mokken is goed voor je kopje!
quote:
infuus een optie?quote:
quote:
Oja nee, preciesquote:
Diverse collega's zeiden tegen onze teamleider dat het onzinnig was dat ik er bij zat, maar ik was deel van het team DUS hoorde ik er bij te zitten en dat was verder niet bespreekbaar!quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij houden het godzijdank wel scherp wie belang heeft, wie niet en wie nog wel en wie niet meer. Ook of we de juiste mensen aan tafel hebben.
Ook niet bij elk overleg. Maar dan probeer ik het in elk geval zelf wel in de gaten te houden.
Zijn ze bijna weer antiek!quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies![]()
En ze zijn stevig.hoop er 80 jaren mee te kunnen doen.
Lekker star weer.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Diverse collega's zeiden tegen onze teamleider dat het onzinnig was dat ik er bij zat, maar ik was deel van het team DUS hoorde ik er bij te zitten en dat was verder niet bespreekbaar!
Kan m’n dochter ze gebruiken.quote:
quote:
Best ja.quote:
Die laatste zijn schaarsquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Best ja.
Ach ik heb me koppige leidinggevenden gehad hoor.
Eentje was wel een eindbaas, ook bij een overheidsinstantie. Hij had 2 motto's
"Ik heb altijd gelijk!"
En: "Je mag me een klootzak vinden, je mag me een klootzak noemen, maar dan moet je wel zeggen waarom je me een klootzak vindt!"
Heb zelden zo goed met iemand kunnen samenwerken!
Mee eens!quote:
Heerlijk dat soort dingen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens!
Die kerel was enorm resoluut tegen alles en iedereen, maar hij maakte zich echt hard voor zijn team.
Met hem was het vaak good cop/bad cop!
Hij wilde alles efficiënt laten draaien.
Kom je bij een gebruiker, gaat die meteen tekeer: "Godverdegodver, die LUL van een leidinggevende van je wil mijn inkjetprinter afpakken! Hij vindt godverdomme dat ik die printer in de gang moet gaan gebruiken, wat denkt die kloothommel wel niet allemaal?"
- "Hee maar Harry, laten we eerlijk zijn; dit ouwe ding is toch ook wel echt een sta-in-de-weg he? Je bent getrouwd, toch? Je kunt ook mooi foto's van je gezin hier op deze plek zetten. En hoeveel print je op een dag? En hoeveel koffie drink je op een dag? Je weet dat die netwerkprinter naast het koffiezetapparaat staat he? Elke keer als je wat moet printen, kun je meteen ff een bakkie pleur pakken."
Kom ik even later met een printer onder de arm op de afdeling, vraagt de baas waar ik die vandaan heb gehaald.
"Van Harry."
- "HARRY?!? Die was juist zo woest toen ik over de netwerkprinter begon, en hij zou zijn desktopprinter met hand en tand verdedigen! Hoe heb je dit voor elkaar gekregen???"
Je lijkt wel een baby spreeuwtje zoquote:
Ons magazijn was 1 grote puinhoop, de bijna gepensioneerde netwerkbeheerder kon niks weggooien:quote:
Van Piet van paquote:
Haaaaaaiiiquote:
heb je de banden vol met wind?quote:
Jij had vast goede p-gesprekkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ons magazijn was 1 grote puinhoop, de bijna gepensioneerde netwerkbeheerder kon niks weggooien:
"Dit was onze 2e server voor Exact software! Da's nostalgie, die gooi je niet weg! En dit CD-ROMmetje; dit softwarepakket kostte net zo veel als een nieuwe AUDI! Een GLOED-NIEUWE AUDI! En deze printers, ik ken nog wel een mannetje die ze over wil kopen!"
De baas: "Jij gaat binnen een week dingen weggooien, anders pak ik ZO een doos en gooi ONGEZIEN van alles er in wat in mijn weg ligt en het gaat naar de stort!"
De week was bijna voorbij en die vent kon zich er niet toe zetten om dingen weg te gaan gooien, dus ik liep het magazijn in met een doos en pakte al allemaal zooi waarvan heel duidelijk was dat het waardeloos was (5,25 inch diskettes, VGA-kaarten enz.) en zette het bij die netwerkbeheerder op het bureau: "Hee, zit hier nog iets tussen wat AB-SO-LUUT nodig is? Anders gooi ik het allemaal weg."
Begon hij weer over die ene CD-ROM die zo duur was geweest.
"Ja maar ondertussen zijn we al weer 2 pakketten verder en dit zal nooit meer gebriukt worden, DUS is het waardeloos geworden, DUS kan het weg, vind je niet?"
Onze leidinggevende lag serieus ONDER ZIJN BUREAU van het lachen toen hij me zo met die netwerkbeheerder bezig zag!
En al die ouwe inkjetprinters en oude monitoren heb ik tijdens de ouweullendag van die netwerkbeheerder aan de straat gezet voor het grof vuil!Kwam die vent NET op die dag ff gezellig koffie drinken.... "Hee, ik zie dat jullie de printers en monitoren aan de weg hebben gezet?"
Nou. Neequote:Op donderdag 20 februari 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je de banden vol met wind?
Wat eng..quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij schuilt in ons ALLEMAAL![]()
dan heb je wel wat te klagenquote:
kun je ook een god uitdrijving doen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je weet niet wat er overblijft dan he.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je ook een god uitdrijving doen?
ik wil dat helemaal nie![]()
gevluchtquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:20 schreef Kissingbird het volgende:
@:aapje30 where are u!! [ afbeelding ]
Here iamquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:20 schreef Kissingbird het volgende:
@:aapje30 where are u!! [ afbeelding ]
Verschilde van baan tot baan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij had vast goede p-gesprekken
Kan allemaalquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je ook een god uitdrijving doen?
ik wil dat helemaal nie![]()
99 % duivelquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet niet wat er overblijft dan he.
Hij is overal aanwezig!quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Chaootjequote:Op donderdag 20 februari 2025 09:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moet zo gaan.. ben al een beetje laat
Wat een nare man.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is overal aanwezig!
Hij zit zelfs in kutweer!
Bekijk deze YouTube-video
Birdie birdquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moet zo gaan.. ben al een beetje laat
Ohquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Verschilde van baan tot baan.
Dit was helaas een tijdelijke functie. Op andere werkplekken liep het allemaal helaas veel minder goed.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat een nare man.
Of vrouw, of iets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |