Van Piet van paquote:
Haaaaaaiiiquote:
heb je de banden vol met wind?quote:
Jij had vast goede p-gesprekkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ons magazijn was 1 grote puinhoop, de bijna gepensioneerde netwerkbeheerder kon niks weggooien:
"Dit was onze 2e server voor Exact software! Da's nostalgie, die gooi je niet weg! En dit CD-ROMmetje; dit softwarepakket kostte net zo veel als een nieuwe AUDI! Een GLOED-NIEUWE AUDI! En deze printers, ik ken nog wel een mannetje die ze over wil kopen!"
De baas: "Jij gaat binnen een week dingen weggooien, anders pak ik ZO een doos en gooi ONGEZIEN van alles er in wat in mijn weg ligt en het gaat naar de stort!"
De week was bijna voorbij en die vent kon zich er niet toe zetten om dingen weg te gaan gooien, dus ik liep het magazijn in met een doos en pakte al allemaal zooi waarvan heel duidelijk was dat het waardeloos was (5,25 inch diskettes, VGA-kaarten enz.) en zette het bij die netwerkbeheerder op het bureau: "Hee, zit hier nog iets tussen wat AB-SO-LUUT nodig is? Anders gooi ik het allemaal weg."
Begon hij weer over die ene CD-ROM die zo duur was geweest.
"Ja maar ondertussen zijn we al weer 2 pakketten verder en dit zal nooit meer gebriukt worden, DUS is het waardeloos geworden, DUS kan het weg, vind je niet?"
Onze leidinggevende lag serieus ONDER ZIJN BUREAU van het lachen toen hij me zo met die netwerkbeheerder bezig zag!
En al die ouwe inkjetprinters en oude monitoren heb ik tijdens de ouweullendag van die netwerkbeheerder aan de straat gezet voor het grof vuil!Kwam die vent NET op die dag ff gezellig koffie drinken.... "Hee, ik zie dat jullie de printers en monitoren aan de weg hebben gezet?"
Nou. Neequote:Op donderdag 20 februari 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je de banden vol met wind?
Wat eng..quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij schuilt in ons ALLEMAAL![]()
dan heb je wel wat te klagenquote:
kun je ook een god uitdrijving doen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij schuilt in ons ALLEMAAL![]()
Je weet niet wat er overblijft dan he.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je ook een god uitdrijving doen?
ik wil dat helemaal nie![]()
gevluchtquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:20 schreef Kissingbird het volgende:
@:aapje30 where are u!! [ afbeelding ]
Here iamquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:20 schreef Kissingbird het volgende:
@:aapje30 where are u!! [ afbeelding ]
Verschilde van baan tot baan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij had vast goede p-gesprekken
Kan allemaalquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je ook een god uitdrijving doen?
ik wil dat helemaal nie![]()
99 % duivelquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet niet wat er overblijft dan he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |