ik denk dat zijn huidige beroep beter betaaldquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:52 schreef zodeju het volgende:
Volgens mij doet hij het met veel plezier en zou er zijn beroep van kunnen maken,
Zijn er nog vrouwen die ze niet hebben? Allemaal dezelfde eendenbekkiesquote:
Ja, das waar....maar voor de rich and the famous......quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat zijn huidige beroep beter betaald
Vind het ook reuze meevallen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:56 schreef greysbones het volgende:
zo erg zijn die lippen nu ook weer niet
Wicky had ze ook toch? Je ziet het vaak aan het likken aan de lippenquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wicky had ze ook toch? Je ziet het vaak aan het likken aan de lippen
de orginele cultuur wordt een beetje weggeduwd door de amerikanenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa zegt dat Hawaii wel erg ver-amerikaniseerd is ... wel duh ... het is de VS.
Ja.. daar staan de amerikanen enigszins om bekend.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
de orginele cultuur wordt een beetje weggeduwd door de amerikanen
schijnen ze vaker te doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. daar staan de amerikanen enigszins om bekend.
die heeft er vanmorgen ook al een uur zitten schminckenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:07 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Met een slaapstem, die heeft op zeker liggen slapen
Ze blijft maar sneren uitdelen, misselijk mensquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:08 schreef ledn81 het volgende:
Mileentje komt de poppenhoek binnen
"wat zijn jullie aan het doen met al jullie lawaai..."
"gelukkig is die lach weg, irriteerde mij zwaar"
Vermoedelijk over Jane die er net zat en nu even naar toilet is
en Mileentje heeft het boudoir weer verlaten...
wordt tijd dat BB haar eens aanspreektquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:09 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze blijft maar sneren uitdelen, misselijk mens
Jammer dat die make-up-club zelf niets zei, die hadden het er straks nog over dat ze die opmerkingen steeds niet vinden kunnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
wordt tijd dat BB haar eens aanspreekt
op dit kinderachtige gedrag
Iedereen kan zingen, of het ook nog goed klinkt is een 2de. Het gaat om het plezier dat je er in hebt toch?quote:
Vlamingen en Keanu zijn nogal conflict-vermijdend .. en Jordy was te druk met andere dingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jammer dat die make-up-club zelf niets zei, die hadden het er straks nog over dat ze die opmerkingen steeds niet vinden kunnen.
Wel mooi gedaan bij haar en het zijn niet van die vislippenquote:
Wat een idiote jaloerse vrouw is het zeg, met die hatelijke opmerkingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:08 schreef ledn81 het volgende:
Mileentje komt de poppenhoek binnen
"wat zijn jullie aan het doen met al jullie lawaai..."
"gelukkig is die lach weg, irriteerde mij zwaar"
Vermoedelijk over Jane die er net zat en nu even naar toilet is
en Mileentje heeft het boudoir weer verlaten...
Ze zijn duidelijk wel bij een goede arts geweestquote:
Soms denk ik wel eensquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa zegt dat Hawaii wel erg ver-amerikaniseerd is ... wel duh ... het is de VS.
dat heb ik ook gemist jammer, maar is echt bespottelijk je weet waar je aan meedoet tochquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegekregen maar als je ziet hoe Elsa gisteravond bezig was over haar nominatie en eigenlijk mensen daar over wilde aanspreken dan weet ik genoeg.. Zuur en best wel rancuneus
Dat heeft ze waarschijnlijk al wel vaker gezegd maar dan in een andere settingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:05 schreef Jockari het volgende:
Jolien: tegen Mattie: "Ge moogt mij draaien in elke richting dat je wilt, als het voor jou ook makkelijker is".
Zonder context is het wel leuk lezen.
was gewoon even teleurstelling dat ze genomineerd was, verder nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat heb ik ook gemist jammer, maar is echt bespottelijk je weet waar je aan meedoet toch
en morgen alleen doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Echt ik ga stuk om deze make up sessie
Dat durft dus echt niemand en alles slikken ze van haar. Zij maakt daar echt de dienst uit en zo hobbelt ze op haar gemakje naar de finale.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jammer dat die make-up-club zelf niets zei, die hadden het er straks nog over dat ze die opmerkingen steeds niet vinden kunnen.
Dat heb ik ook bij hem.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:12 schreef Tascha071 het volgende:
Echt dit is wel aandoenlijk om te zien. Doorgaans erger ik me aan Jordy. Maar dit is dan echt wel soort van schattig
Ik krijg vast weer users over me heen maar imo is dit alleen maar voor tv momentjes en stemmen te winnen. Jordy kijkt mij net iets teveel in de camera voordat hij iets gaat doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:12 schreef Tascha071 het volgende:
Echt dit is wel aandoenlijk om te zien. Doorgaans erger ik me aan Jordy. Maar dit is dan echt wel soort van schattig
ja ze bedoeld grapje, maar echt zo niet geplaats !!!! echt slechtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
weet niet of je dit kan zien
https://www.facebook.com/(...)ity=2677751565805752
Dat zou ook nog makkelijk kunnenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik krijg vast weer users over me heen maar imo is dit alleen maar voor tv momentjes en stemmen te winnen. Jordy kijkt mij net iets teveel in de camera voordat hij iets gaat doen.
We hebben gisteren kunnen zien in de hottub hoe ze grote stukken kaas afhapt dus ze zal het wel lustenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
De pasta van gisteren is opgewarmd, Mattheus geniet ervan. Hij vind het jammer dat ze het vandaag niet weer eten. Jane zegt dat het niet moeilijk is en dat ze het zo weer kunnen maken. Elsa herinnert ze eraan dat er vanavond kaasfondue is. Mattheus had er niet meer aan gedacht en zegt te hopen dat Elsa het lust, die heeft het nog nooit gehad..
Dat zal best met al dat eten nuquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:28 schreef ledn81 het volgende:
Merken jullie ook een beetje, dat jullie eerder aan de schijterij zijn?![]()
vraag van Jordy
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:09 schreef Flow3r het volgende:
Milena mag ook geschminkt worden "maar dan wel in mijn bed "
Kan hij nog beter na een paar biertjes !quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:11 schreef Frummelie het volgende:
Nou Jordy dat mag je vanaf nu elke dag doen...make-up artist Jordy...
Dat heb ik als zij iets gaat vertellenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:31 schreef Jockari het volgende:
Als iemand iets engs vertelt, trekt Elsa's poenie samen.
die van mij net ook even en ben snel naar stream 2 gezaptquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:31 schreef Jockari het volgende:
Dit trok de regie ook niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:31 schreef Jockari het volgende:
heb jij een poeniequote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
die van mij net ook even en ben snel naar stream 2 gezapt
afgehakte handen en andere bloederige verhalen
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
De vergelijking met kringspier is niet te vermijden.
Nu we toch vragen stellenquote:
Zou toch fantastisch zijn als ze dan beiden zijn genomineerd en dat zure Jordy dan het veld moet ruimenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:34 schreef mazaru het volgende:
Jordy haat Axel. Hij denkt dat hij vrijdag misschien al weg gaat. Maar anders moet hun groepje ervoor zorgen dat hij volgende week geëlimineerd wordt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou toch fantastisch zijn als ze dan beiden zijn genomineerd en dat zure Jordy dan het veld moet ruimen
Zo zuur is Jordy niet, maakt leuker tv dan de rest daar dus mag nog wel even blijven.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou toch fantastisch zijn als ze dan beiden zijn genomineerd en dat zure Jordy dan het veld moet ruimen
Gelukkig weten Axel en Jane dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:37 schreef mazaru het volgende:
Jane en Axel moeten dus heel goed uitkijken voor Jolien. Die heult gewoon met Jordy en consorten
Het kunnen goede maatjes zijn maar aan het eind is dat over worden ze elkaars rivalen....dus het is goed om je te mengen.....quote:
ik lust ook kaas ben gek op oude kaas, maar kaasfondue pas ik ook voor hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
We hebben gisteren kunnen zien in de hottub hoe ze grote stukken kaas afhapt dus ze zal het wel lusten
Dan de rest? Dan sommigen zou ik zeggen. Milena is nog een stuk ergerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo zuur is Jordy niet, maakt leuker tv dan de rest daar dus mag nog wel even blijven.
ze lopen een beetje te geinenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:41 schreef Ireth het volgende:
Ik heb 5 minuten de streams aan en heb al 10x het woord kartel gehoord
Jordy is here to stay. Gaat zeker nog niet weg de komende weken. Eerst andere droeftoeters eruit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:34 schreef mazaru het volgende:
Jordy haat Axel. Hij denkt dat hij vrijdag misschien al weg gaat. Maar anders moet hun groepje ervoor zorgen dat hij volgende week geëlimineerd wordt.
Hij denkt dat hij sterker is......quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jane heult ook met beide kampen, maar het kamp met Sharice is de taak van Axel, die de domme fout heeft gemaakt haar de kans op een vrijstelling te geven.
ze zijn niet aan het stoken hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:33 schreef mazaru het volgende:
Het stookgroepje is weer volop aan het fluisteren. En Jolien doet er net zo hard aan mee
[ afbeelding ]
ze zitten hardop te praten aan de barquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zijn niet aan het stoken hoor
Dat klopt maar ze zit wel echt aan de kant van Axel..ze zal hem boven de anderen kiezen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
jane zit er 9 van de 10 x zelf bij![]()
Kaas is gewoon in welke vorm of smaak goddelijkquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik lust ook kaas ben gek op oude kaas, maar kaasfondue pas ik ook voor hoor![]()
Jane en Axel doen precies hetzelfde volgens mijn is Jane nog erger die praat echt met iedereen over de nominaties en probeert zo iedereen in een richting te sturen die voor haar en Axel alleen denk ik goed uitpakkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:37 schreef mazaru het volgende:
Jane en Axel moeten dus heel goed uitkijken voor Jolien. Die heult gewoon met Jordy en consorten
Ja, vind het ook jammer maar er zijn eigenlijk geen bewoners buiten Matti om die ik graag zie.....Axel erger ik me niet zo aan maar aan de rest wel,quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan de rest? Dan sommigen zou ik zeggen. Milena is nog een stuk erger
Dat is hun tactiek.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel en Jane zie je ook steeds minder samen. Axel is meer met Pootje en de 2 meiden, S en M
Dat wil ik zien..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan hij nog beter na een paar biertjes !
Zij zijn echt veel samen en delen ook alles met elkaar. Ze mengen zich beiden in andere gesprekken en groepjes maar vervolgens vertellen ze dan weer tegen elkaar wat ze te weten zijn gekomen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel en Jane zie je ook steeds minder samen. Axel is meer met Pootje en de 2 meiden, S en M
ja ben ik niet met je eens tosti ja lekker maar fondue nee echt nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kaas is gewoon in welke vorm of smaak goddelijk
Ik vind het juist doorzichtig. Het is precies wat ze bij ER ook altijd doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is hun tactiek.
heel af en toe hebben ze kort overleg, ze weten van elkaar precies wat ze moeten doen of waar ze moeten meeluisteren. Verder laten ze nergens echt merken dat ze een heel goed bondje zijn
goed gespeeld vind ik dat
Ja, maar verder hebben ze ook niet zoveel gemeen....Axel hoor je alleen maar jaja eehh jaja ik ook als Jane praat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat klopt maar ze zit wel echt aan de kant van Axel..ze zal hem boven de anderen kiezen.
Tuurlijk doet ze dat.. ze doen dat allemaal en daar is ook niets mis mee.. ze zitten immers in een spel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jane en Axel doen precies hetzelfde volgens mijn is Jane nog erger die praat echt met iedereen over de nominaties en probeert zo iedereen in een richting te sturen die voor haar en Axel alleen denk ik goed uitpakken
Ik vind Axel het meest fair spelen en daarbij vind ik het leuk om hem met Jane samen te zien en ik vind ook Jolien wel positief veranderdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vind het ook jammer maar er zijn eigenlijk geen bewoners buiten Matti om die ik graag zie.....Axel erger ik me niet zo aan maar aan de rest wel,
Dat dusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is hun tactiek.
heel af en toe hebben ze kort overleg, ze weten van elkaar precies wat ze moeten doen of waar ze moeten meeluisteren. Verder laten ze nergens echt merken dat ze een heel goed bondje zijn
goed gespeeld vind ik dat
Ik prik daar snel doorheen hoor als speler en dat duurt heel niet lang voordat de tegenpartij dat ook door heeft.quote:
Alles achter de tralies, bij mij ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:50 schreef Jockari het volgende:
Nieuw spelletje (streepjes krijg ik er bij van GoPlay)
[ afbeelding ]
Gister was ook moeilijk met Jane, ik had geen keus....dat krijg je als je er drie belooft niet op diegene te stemmen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik prik daar snel doorheen hoor als speler en dat duurt heel niet lang voordat de tegenpartij dat ook door heeft.
Jordy laat zich door niemand de mond snoeren, ook door Jane niet. Hij zegt ook gewoon rechtstreeks wat hij vindt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar verder hebben ze ook niet zoveel gemeen....Axel hoor je alleen maar jaja eehh jaja ik ook als Jane praat.
maar jij zit daar niet als spelerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik prik daar snel doorheen hoor als speler en dat duurt heel niet lang voordat de tegenpartij dat ook door heeft.
Vanmorgen vertelde ze dat ze had gedroomd over haar overleden oma en volgens Elsa was dat niet goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:42 schreef cheanny het volgende:
[..]
Elsa is soms erg onhandig met haar grapjes en uitspraken. Zijn dan totaal niet grappig. Vreemde humor. Denk echt niet dat ze het heel slecht bedoelde. Maar hoort inderdaad niet op zo'n moment.
Dat klopt.....ik had het over Axelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jordy laat zich door niemand de mond snoeren, ook door Jane niet. Hij zegt ook gewoon rechtstreeks wat hij vindt.
Als speler? Achter je toetsenbord is het makkelijk te zien maar daar in het huis is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gelukkig maar voor even! Ze hadden vast plaspauzequote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:55 schreef ledn81 het volgende:
Elsa vertelt weer over haar avonturen op 2 streams
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat klopt.....ik had het over Axel
Tuurlijk wel, dan weet je toch of dit te vertrouwen is of niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:53 schreef Verida het volgende:
[..]
maar jij zit daar niet als speleren wat kan er gebeuren als de tegenpartij het door zou hebben?
helemaal niets toch?
Dat is toch oké? Hij weet goed wat hij wil en gaat daar voor.quote:
Ik droomde van de week (serieus) dat Keanu op het surfboard stond in de gameroom.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanmorgen vertelde ze dat ze had gedroomd over haar overleden oma en volgens Elsa was dat niet goed.
Het was een voorteken over iets naars wat gaat gebeuren( Mijn eigen woorden maar daar kwam het ongeveer op neer)
Dat er in het algemeen ruimte is voor eigen interpretatie over de diepere spirituele betekenis van het leven en de dood maar dat het voor jou waarheid is, dat het je zodanig kan bezighouden en een belangrijk onderdeel van je leven is, je veel met je geloof bezig bent,
bepaalde overtuigingen hebt en daar naar leeft is jouw keuze ,cultuur of geloof en dat is prima
Dat je continu verteld dat je voorspellende dromen hebt die altijd uitkomen
Dat een overleden oma in je droom voor jou betekent dat er iets naars staat te gebeuren staat en waar je de hele nacht wakker van hebt gelegen , lijkt mij heel erg vervelend
Als iemand daar op dat moment een grap over had gemaakt dan vraag ik me af of ze dat zelf ook grappig had gevonden..
Ik gok van niet![]()
En wat zij zei was niet grappig , het was misplaatst, vals en in combinatie met wat andere dingetjes van haar ook behoorlijk in tegenstrijd met waar ze zo voor zegt te staan..
Die geniet zo erg van het spel dat het spel spelen ook gewoon grappig kan zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:47 schreef greysbones het volgende:
Jordy
we hebben vanavond open vergadering
voor alle leden![]()
we moeten zorgen dat wij de onderwereld strijd winnen
de battles of the titans
Klopt, is stijgende zelfs samen met Mattheus.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik heb het idee dat Jordy er "buiten" behoorlijk goed op staat, al zou hij op de bank komen, denk ik niet dat hij moet vertrekken
ligt er net aan waar je kijktquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik heb het idee dat Jordy er "buiten" behoorlijk goed op staat, al zou hij op de bank komen, denk ik niet dat hij moet vertrekken
X doet er niet toe.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ligt er net aan waar je kijkt
op FB wel
op X niet
Ik duim meequote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:09 schreef lojanda het volgende:
Jane en Sharice moeten naar de GR..
Hoop dat het Jane lukt om de vrijstelling te winnen
Wat moet dat een vreselijke ervaring voor jou zijn geweest , dromen over BB bewonersquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik droomde van de week (serieus) dat Keanu op het surfboard stond in de gameroom stond.
Dag erna lag Fok! er een hele dag uit en was zaterdag de halve dag een SL.
Dit komt voort uit het blauwe lichtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds geen blauw zwaailicht geweest, ze moeten dus wéér om vrijstellingen spelen.. haal dat blauwe zwaailicht maar weg, en gelijk ook die doofstomme papagaai
Dan mag de telefoon ook wel wegquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds geen blauw zwaailicht geweest, ze moeten dus wéér om vrijstellingen spelen.. haal dat blauwe zwaailicht maar weg, en gelijk ook die doofstomme papagaai
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat moet dat een vreselijke ervaring voor jou zijn geweest , dromen over BB bewoners![]()
Ik voel je
Ohja, wie heeft er gedrukt ?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit komt voort uit het blauwe licht
Milena komt iedere keer weg. Het begint nu wel op te vallen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:10 schreef lojanda het volgende:
Ik gun Sharice echt de nominatie.. al zou het alleen al zijn dat ik het Milena zo gun
Als hij dat al zou doen dan krijgt hij een waarschuwing van BB. Dat kreeg Doriana ook vorig jaar.quote:[ afbeelding ] Op dinsdag 18 februari 2025 13:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik krijg vast weer users over me heen maar imo is dit alleen maar voor tv momentjes en stemmen te winnen. Jordy kijkt mij net iets teveel in de camera voordat hij iets gaat doen.
[/quote
Ja dat heb ik ook doorgaans
Big Dog Axelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja, wie heeft er gedrukt ?
Gooi Milena dan ook maar gelijk bij het afval.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:11 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Dan mag de telefoon ook wel weg
Sharice erachter aanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gooi Milena dan ook maar gelijk bij het afval.
Die heeft al een nominatie, gaat 'ie die nu weer vrijspelen, gaat aardig lood om oudijzer worden zoquote:
Axel speelt nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die heeft al een nominatie, gaat 'ie die nu weer vrijspelen, gaat aardig lood om oudijzer worden zo
Neen, hij mag niets vrijspelen, alleen Sharice en Janequote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die heeft al een nominatie, gaat 'ie die nu weer vrijspelen, gaat aardig lood om oudijzer worden zo
Nee, hij moest twee mensen kiezen die voor de vrijstelling moesten strijden. Hij koos Jane en Charisequote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En daar moest voor op de knop gedrukt worden, het wordt steeds meer lood om oudijzer dusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, hij moest twee mensen kiezen die voor de vrijstelling moesten strijden. Hij koos Jane en Charise
Vrijdag wordt een verloren dag voor ons kijkers.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:19 schreef mazaru het volgende:
Kan het daar niet gaan regenen? Krijgen we dit beeld weer hele dagen achter elkaar
[ afbeelding ]
vanmorgen blauw zwaailicht geweest, axel op de knop gedrukt en die mocht twee bewoners aanwijzen die om een vrijstelling mogen spelenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
staat pootje leuk, dat condoompje op zijn hoofdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:19 schreef mazaru het volgende:
Kan het daar niet gaan regenen? Krijgen we dit beeld weer hele dagen achter elkaar
[ afbeelding ]
Kapootjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:22 schreef Verida het volgende:
[..]
staat pootje leuk, dat condoompje op zijn hoofd
Axel..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja, wie heeft er gedrukt ?
Dan let BB toch niet goed op want hij kijkt regelmatig of de camera op hem staat voordat hij wat gaat doen of zeggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:12 schreef marky het volgende:
[..]
Als hij dat al zou doen dan krijgt hij een waarschuwing van BB. Dat kreeg Doriana ook vorig jaar.
Hij mocht zelf niet spelen en dus mocht hij kiezen wie er voor mocht strijden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
dat doet zij inderdaad vaker, van de week ook “ja ik heb voor je gebeden en je nominatie is eraf”quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanmorgen vertelde ze dat ze had gedroomd over haar overleden oma en volgens Elsa was dat niet goed.
Het was een voorteken over iets naars wat gaat gebeuren( Mijn eigen woorden maar daar kwam het ongeveer op neer)
Dat er in het algemeen ruimte is voor eigen interpretatie over de diepere spirituele betekenis van het leven en de dood maar dat het voor jou waarheid is, dat het je zodanig kan bezighouden en een belangrijk onderdeel van je leven is, je veel met je geloof bezig bent,
bepaalde overtuigingen hebt en daar naar leeft is jouw keuze ,cultuur of geloof en dat is prima
Dat je continu verteld dat je voorspellende dromen hebt die altijd uitkomen
Dat een overleden oma in je droom voor jou betekent dat er iets naars staat te gebeuren staat en waar je de hele nacht wakker van hebt gelegen , lijkt mij heel erg vervelend
Als iemand daar op dat moment een grap over had gemaakt dan vraag ik me af of ze dat zelf ook grappig had gevonden..
Ik gok van niet![]()
En wat zij zei was niet grappig , het was misplaatst, vals en in combinatie met wat andere dingetjes van haar ook behoorlijk in tegenstrijd met waar ze zo voor zegt te staan..
Als het zonnetje schijnt dan maakt het mij niet zoveel uit hoe koud het is. Ik vind deze temp perfect om naar buiten te gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vrijdag wordt een verloren dag voor ons kijkers.
15 graden, kunnen we zelf ook een keer naar buiten. Kunnen zij daar 80x het verhaal van Keanu aanhoren (wel in t zonnetje).
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:25 schreef Jockari het volgende:
Milena haar tanden staan scheef, komen los... zegt ze.
Het verval van het keizerrijk is begonnen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het zonnetje schijnt dan maakt het mij niet zoveel uit hoe koud het is. Ik vind deze temp perfect om naar buiten te gaan.
Matt zou Milena vandaag toch aanspreken, die vriendin van hem zal zich zitten op te vreten als ze dit zietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:29 schreef ledn81 het volgende:
Mileentje wil nu ook aandacht van Mattie.
Nu mag Mattie Mileentje opmaken met de de opmaakmeuk van Jolien.![]()
(hebben ze gevraagd als het goed is, want Mileen heeft niet zoveel)
Ze zijn nu ook aan het sneren over Mattie, alles onder het mom van hi hi geintje tochquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:28 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een ***** is die Milena. Ze blijft gewoon hatelijke sneren over Jane zeggen.
Mattheus en iemand aansprekenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Matt zou Milena vandaag toch aanspreken, die vriendin van hem zal zich zitten op te vreten als ze dit ziet
Milena is een parasietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:29 schreef ledn81 het volgende:
Mileentje wil nu ook aandacht van Mattie.
Nu mag Mattie Mileentje opmaken met de de opmaakmeuk van Jolien.![]()
(hebben ze gevraagd als het goed is, want Mileen heeft niet zoveel)
En natte dweil Mattheus zou ze erop aanspreken zei hij een uur geleden nog tegen Jolien want hij was het slecht praten en geroddel helemaal zat van Milena en Sharicequote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:28 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een ***** is die Milena. Ze blijft gewoon hatelijke sneren over Jane zeggen.
Slappeling bah.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
En natte dweil Mattheus zou ze erop aanspreken zei hij een uur geleden nog tegen Jolien want hij was het slecht praten en geroddel helemaal zat van Milena en Sharicehij had weer praatjes genoeg maar weer is er niets van uitgekomen.
Na wat hij van de week over zichzelf vertelde snap ik wel beter waar het vandaan komt..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:32 schreef OmaJacky het volgende:
En die Mattie mag er ook uit.
Die zwijgt gewoon nadat die Milena van de hatelijke sneren over Jane eruit gooit.
Zeggen dat hij het wel hoort en ziet, maar zo'n schijterd dat hij haar niet eens over aanspreekt.
Heeft hij eigenlijk nog een gesprek gehad met Pootje ? Hij was daar kwaad over dat Pootje had gesproken met Milena en sharice over zijn thuissituatie en vriendin en zou hem er op aam gaan sprekenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
En natte dweil Mattheus zou ze erop aanspreken zei hij een uur geleden nog tegen Jolien want hij was het slecht praten en geroddel helemaal zat van Milena en Sharicehij had weer praatjes genoeg maar weer is er niets van uitgekomen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heeft hij eigenlijk nog een gesprek gehad met Pootje ? Hij was daar kwaad over dat Pootje had gesproken met Milena en sharice over zijn thuissituatie en vriendin en zou hem er op aam gaan spreken
quote:
Nee , ze voelt zich nu sterk want ze is samen met Milena en Mattie is dan een prima doelwitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:36 schreef lojanda het volgende:
Wat zit Sharice weer zuur te kijken naar de make-up sessie van Mattheus en Milena.. jaloers natuurlijk weer
en sharish is alweer terug, of moet ze nog?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:38 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Duurt best lang al.. benieuwd wat voor spel het is.
Moet nog gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:38 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en sharish is alweer terug, of moet ze nog?
De streken die een Jordy en Niels hebben , die heeft Mattie niet..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:38 schreef Jockari het volgende:
Matti kan ook de tondeuze gebruiken om haar snor bij te trimmen.
Als eyecandy mag hij van mij ook nog wel even blijven. Hij is de enige waar je met plezier naar kijkt als het shirt uitgaat. En er zitten er een paar die ik ook liever eerder dan hem zie gaan. Maar qua karakter vind ik het een slappe drol.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Na wat hij van de week over zichzelf vertelde snap ik wel beter waar het vandaan komt..
Voor mij hoeft hij nog niet weg
Voor zover ik weet niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heeft hij eigenlijk nog een gesprek gehad met Pootje ? Hij was daar kwaad over dat Pootje had gesproken met Milena en sharice over zijn thuissituatie en vriendin en zou hem er op aam gaan spreken
Dat 'slappe' snap ik nu wel beter , ik herkende het wel wat hij toen vertelde. Sociaal wat onhandig , is erg op zichzelf . Zijn voorkomen geeft een heel ander beeld dan zijn innerlijk .. En normaliter gaat hij alles uit de wegquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als eyecandy mag hij van mij ook nog wel even blijven. Hij is de enige waar je met plezier naar kijkt als het shirt uitgaat. En er zitten er een paar die ik ook liever eerder dan hem zie gaan. Maar qua karakter vind ik het een slappe drol.
Ik zit ook chagerijnig te kijken naar deze poppenkast.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:36 schreef lojanda het volgende:
Wat zit Sharice weer zuur te kijken naar de make-up sessie van Mattheus en Milena.. jaloers natuurlijk weer
ik had een heel ander beeld van hem voor hij erin gingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat 'slappe' snap ik nu wel beter , ik herkende het wel wat hij toen vertelde. Sociaal wat onhandig , is erg op zichzelf . Zijn voorkomen geeft een heel ander beeld dan zijn innerlijk .. En normaliter gaat hij alles uit de weg
Hij zou wat dat betreft nog wel wat kunnen leren van Jordy![]()
Die heeft dat weer te veel
Hij klikt goed met beiden, maar heeft ze allebei ook nog nodig in het spel. Het is niet zijn gevecht en laat Jane en Milena het zelf maar uitvechten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:32 schreef OmaJacky het volgende:
En die Mattie mag er ook uit.
Die zwijgt gewoon nadat die Milena van de hatelijke sneren over Jane eruit gooit.
Zeggen dat hij het wel hoort en ziet, maar zo'n schijterd dat hij haar niet eens over aanspreekt.
Ze hoeft er niet bij te gaan zitten hè..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zit ook chagerijnig te kijken naar deze poppenkast.
Of zit er nu iemand oprecht te genieten van deze tv ?
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:48 schreef Verity het volgende:
Vraag me af of Sharice bewust in de bourdoir is. Hoopt ze iets te horen van wat er in de game area gebeurd?
Ze lijkt wel cravings te hebben naar Milena toequote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hoeft er niet bij te gaan zitten hè..
Eerder uitte hij wel zijn frustratie erover tegenover Jordy, Jolien en Keanu. Hij zou ze er nog altijd beter zelf over aan kunnen spreken dan dat ze het via een van hun hoort.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:46 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij klikt goed met beiden, maar heeft ze allebei ook nog nodig in het spel. Het is niet zijn gevecht en laat Jane en Milena het zelf maar uitvechten.
Spel tactisch is het ook goed om er niks van te zeggen. Als hij dat zou doen, dan krijgt hij Milena tegen zich en dus een grotere kans om genomineerd te worden.
Maar het is niet specifiek dit gesprek waar hij iets van zou zeggen. Hij praat met iedereen mee en geeft dan zijn zogenaamde mening en zegt er ook iets van te gaan zeggen maar vervolgens doet hij niets.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:46 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij klikt goed met beiden, maar heeft ze allebei ook nog nodig in het spel. Het is niet zijn gevecht en laat Jane en Milena het zelf maar uitvechten.
Spel tactisch is het ook goed om er niks van te zeggen. Als hij dat zou doen, dan krijgt hij Milena tegen zich en dus een grotere kans om genomineerd te worden.
Zou ze dan toch zenuwachtig zijn?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:51 schreef greysbones het volgende:
aan pootje vragen wat Jane heeft gezegd
en of Jane blij is
Goed van Jane dat ze niets zeiquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:49 schreef greysbones het volgende:
want Jane is klaar
en Sharice gaat naar de woonkamer
ze heeft ook echt enorm veel aan haar bestie Milenaquote:
Nee, Sharice moet nog beginnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:55 schreef freaky40 het volgende:
Is het al bekend wie er gewonnen heeft?
Hij zei zelf tijdens dat gesprek met Jane, dat hij hoog in zijn emotie zat. Hij was ff boos, omdat hij Pootje meerdere dingen heeft gezegd over de vriendin van Mattheus. Hij heeft heeft zich kunnen uiten bij Jane en zij heeft hem gekalmeerd. Hij weet heel goed dat hij in een spel zit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar het is niet specifiek dit gesprek waar hij iets van zou zeggen. Hij praat met iedereen mee en geeft dan zijn zogenaamde mening en zegt er ook iets van te gaan zeggen maar vervolgens doet hij niets.
Van de week was hij zo boos op Pootje en zou hij hem dat ook eens even gaan vertellen. Vijf minuten later zat hij met hem te soebatten
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:55 schreef freaky40 het volgende:
Is het al bekend wie er gewonnen heeft?
Sharice is de minst onzekere.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
Sharice is toch een onzeker klein meisje, onder al die arrogantie en kille blikken
nou ja ik heb geen medelijden met d'r dat ze zenuwachtig is
Er is een verschil tussen een zachte of harde grens trekken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:56 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij zei zelf tijdens dat gesprek met Jane, dat hij hoog in zijn emotie zat. Hij was ff boos, omdat hij Pootje meerdere dingen heeft gezegd over de vriendin van Mattheus. Hij heeft heeft zich kunnen uiten bij Jane en zij heeft hem gekalmeerd. Hij weet heel goed dat hij in een spel zit.
Het is en blijft BB. Je komt niet ver wanneer je tegen iedereen ingaat en boos reageert. Soms is het beter je mond te houden en de eer aan jezelf.
Ja preciesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had een heel ander beeld van hem voor hij erin ging
beetje programma;s hoppen en ego strelen
blijkt hij een heel intgetogen persoon
Dat er een bepaald mes is gebruikt om pindakaas mee uit de pot te halen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:00 schreef zodeju het volgende:
Kom er net weer bij en zie dat . Elsa loopt te steunen en te zuchten en zegt ik moet me niet zo druk maken..
Waar moet ze zich niet zo druk om maken. Zie nu dat ze binnen afdrogen, beter.
Sommige bewoners pakken pindakaas met een broodmes had ze het net overquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:00 schreef zodeju het volgende:
Kom er net weer bij en zie dat . Elsa loopt te steunen en te zuchten en zegt ik moet me niet zo druk maken..
Die voelt de bui al hangen, maar die voel ik totaal niet hangen. Er gaat gewoon weer niemand weg. Of er is een twist dat er een nieuw of oude bewoner komt om de boel weer gelijk te trekken waardoor er toch iemand weg moet van de genomineerde. Eigenlijk hoop ik dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:00 schreef zodeju het volgende:
Meh, dat vraag ik me af. Sharice heeft Milena nodig en dat is niet omdat ze zich zo zeker voeltquote:
Jane komt sowieso niet op de bankquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:58 schreef Juultje1981 het volgende:
Ik hoop dat Sharifs de vrijstelling wint. En dat Jane dan op de bank komt.sowieso moeten Axel en Jane even het besef krijgen dat zij niet de beste zijn en maar alles kunnen sturen. Daarnaast hoop ik dat Elsa eruit gaat en als sharice ook op de bank komt dan denk ik dat zij eruit gaat
Jemig wat een lef zeg.....hoe durft diegene.....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:02 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Sommige bewoners pakken pindakaas met een broodmes had ze het net over
Ze bleef wel staan toen Matt haar aansprak in het overvolle bourdoir.quote:
nee geen nieuwe of oude bewoner erin / terug - met alle info van buiten: that's not the gamequote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die voelt de bui al hangen, maar die voel ik totaal niet hangen. Er gaat gewoon weer niemand weg. Of er is een twist dat er een nieuw of oude bewoner komt om de boel weer gelijk te trekken waardoor er toch iemand weg moet van de genomineerde. Eigenlijk hoop ik dat.
Dat vond ik echt heel sterk van haar. Het was niet alleen Mattheus die haar aanviel. Het was gewoon een tribunaal en niemand die haar hielp. Ook niet degene die er net zo hard aan mee had gedaan. Die zat met een halo boven haar hoofd schijnheilig te doen alsof ze er niets van snapte.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze bleef wel staan toen Matt haar aansprak in het overvolle bourdoir.
Dan ben je niet een onzeker typje die huilend wegrent
Alles is anders, je weet toch! En nieuws van buiten kwam er ook met die andere nieuwe die later kwamen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
nee geen nieuwe of oude bewoner erin / terug - met alle info van buiten: that's not the game
En Keanu als een keffertje achteraf, "se liet me ook nie uitpraten he, tsss"quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vond ik echt heel sterk van haar. Het was niet alleen Mattheus die haar aanviel. Het was gewoon een tribunaal en niemand die haar hielp. Ook niet degene die er net zo hard aan mee had gedaan. Die zat met een halo boven haar hoofd schijnheilig te doen alsof ze er niets van snapte.
Dat had ik ook, dacht eerst een alarm.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:09 schreef greysbones het volgende:
ik denk wat hoor ik nu de hele tijd
dat is die broodbakmachine
milena was degene die Sharice daarheen sleurdequote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
En Keanu als een keffertje achteraf, "se liet me ook nie uitpraten he, tsss"
Ja, je zou zeggen een ezel stoot zich geen twee keer......Dat filmpje van de ijskoffie bewijst het tegendeel. Zo moeilijk is het niet.....bij haar hoeft ze alleen te zeggen je durft het niet, twee keertjes en Sharice heeft het al gedaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vond ik echt heel sterk van haar. Het was niet alleen Mattheus die haar aanviel. Het was gewoon een tribunaal en niemand die haar hielp. Ook niet degene die er net zo hard aan mee had gedaan. Die zat met een halo boven haar hoofd schijnheilig te doen alsof ze er niets van snapte.
Dat kan prima zonder tribunaal.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
milena was degene die Sharice daarheen sleurde
niemand anders
en als je je billen brandt
moet je op de blaren zitten (met al dat gelieg van haar)
Dat is niet waar, toen die roddels van Sharice eindelijk uitkwamen en mensen tegen hem zeiden dat hij dat beter direct met haar kon uitpraten , heeft hij dat met heel veel moeite ook gedaan. Want het was duidelijk dat hij zich klein voelde door wat er allemaal via via over hem is gezegd en dat mensen het geloofden. Dat maakt dat je je alleen voelt en ook bang bent dat mensen zoals Sharice het zo weten te draaien dat het alsnog zijn schuld is Je kon zien dat hij niet gewend is om mensen aan te spreken op hun leugens en is verbaal in een groep ook niet erg sterk. Maar hij heeft het toen wel gedaan , vond ik best stoer ondanks zijn gehakkelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar het is niet specifiek dit gesprek waar hij iets van zou zeggen. Hij praat met iedereen mee en geeft dan zijn zogenaamde mening en zegt er ook iets van te gaan zeggen maar vervolgens doet hij niets.
Van de week was hij zo boos op Pootje en zou hij hem dat ook eens even gaan vertellen. Vijf minuten later zat hij met hem te soebatten
Nou die stem ik gewoon de bank weer af mocht dat nodig zijnquote:
Ja LOLquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
En Keanu als een keffertje achteraf, "se liet me ook nie uitpraten he, tsss"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |