Eerder uitte hij wel zijn frustratie erover tegenover Jordy, Jolien en Keanu. Hij zou ze er nog altijd beter zelf over aan kunnen spreken dan dat ze het via een van hun hoort.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:46 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij klikt goed met beiden, maar heeft ze allebei ook nog nodig in het spel. Het is niet zijn gevecht en laat Jane en Milena het zelf maar uitvechten.
Spel tactisch is het ook goed om er niks van te zeggen. Als hij dat zou doen, dan krijgt hij Milena tegen zich en dus een grotere kans om genomineerd te worden.
Maar het is niet specifiek dit gesprek waar hij iets van zou zeggen. Hij praat met iedereen mee en geeft dan zijn zogenaamde mening en zegt er ook iets van te gaan zeggen maar vervolgens doet hij niets.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:46 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij klikt goed met beiden, maar heeft ze allebei ook nog nodig in het spel. Het is niet zijn gevecht en laat Jane en Milena het zelf maar uitvechten.
Spel tactisch is het ook goed om er niks van te zeggen. Als hij dat zou doen, dan krijgt hij Milena tegen zich en dus een grotere kans om genomineerd te worden.
Zou ze dan toch zenuwachtig zijn?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:51 schreef greysbones het volgende:
aan pootje vragen wat Jane heeft gezegd
en of Jane blij is
Goed van Jane dat ze niets zeiquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:49 schreef greysbones het volgende:
want Jane is klaar
en Sharice gaat naar de woonkamer
ze heeft ook echt enorm veel aan haar bestie Milenaquote:
Nee, Sharice moet nog beginnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:55 schreef freaky40 het volgende:
Is het al bekend wie er gewonnen heeft?
Hij zei zelf tijdens dat gesprek met Jane, dat hij hoog in zijn emotie zat. Hij was ff boos, omdat hij Pootje meerdere dingen heeft gezegd over de vriendin van Mattheus. Hij heeft heeft zich kunnen uiten bij Jane en zij heeft hem gekalmeerd. Hij weet heel goed dat hij in een spel zit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar het is niet specifiek dit gesprek waar hij iets van zou zeggen. Hij praat met iedereen mee en geeft dan zijn zogenaamde mening en zegt er ook iets van te gaan zeggen maar vervolgens doet hij niets.
Van de week was hij zo boos op Pootje en zou hij hem dat ook eens even gaan vertellen. Vijf minuten later zat hij met hem te soebatten
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:55 schreef freaky40 het volgende:
Is het al bekend wie er gewonnen heeft?
Sharice is de minst onzekere.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
Sharice is toch een onzeker klein meisje, onder al die arrogantie en kille blikken
nou ja ik heb geen medelijden met d'r dat ze zenuwachtig is
Er is een verschil tussen een zachte of harde grens trekken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:56 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij zei zelf tijdens dat gesprek met Jane, dat hij hoog in zijn emotie zat. Hij was ff boos, omdat hij Pootje meerdere dingen heeft gezegd over de vriendin van Mattheus. Hij heeft heeft zich kunnen uiten bij Jane en zij heeft hem gekalmeerd. Hij weet heel goed dat hij in een spel zit.
Het is en blijft BB. Je komt niet ver wanneer je tegen iedereen ingaat en boos reageert. Soms is het beter je mond te houden en de eer aan jezelf.
Ja preciesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had een heel ander beeld van hem voor hij erin ging
beetje programma;s hoppen en ego strelen
blijkt hij een heel intgetogen persoon
Dat er een bepaald mes is gebruikt om pindakaas mee uit de pot te halen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:00 schreef zodeju het volgende:
Kom er net weer bij en zie dat . Elsa loopt te steunen en te zuchten en zegt ik moet me niet zo druk maken..
Waar moet ze zich niet zo druk om maken. Zie nu dat ze binnen afdrogen, beter.
Sommige bewoners pakken pindakaas met een broodmes had ze het net overquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:00 schreef zodeju het volgende:
Kom er net weer bij en zie dat . Elsa loopt te steunen en te zuchten en zegt ik moet me niet zo druk maken..
Waar moet ze zich niet zo druk om maken. Zie nu dat ze binnen afdrogen, beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |