Die geniet zo erg van het spel dat het spel spelen ook gewoon grappig kan zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:47 schreef greysbones het volgende:
Jordy
we hebben vanavond open vergadering
voor alle leden![]()
we moeten zorgen dat wij de onderwereld strijd winnen
de battles of the titans
Klopt, is stijgende zelfs samen met Mattheus.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik heb het idee dat Jordy er "buiten" behoorlijk goed op staat, al zou hij op de bank komen, denk ik niet dat hij moet vertrekken
ligt er net aan waar je kijktquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik heb het idee dat Jordy er "buiten" behoorlijk goed op staat, al zou hij op de bank komen, denk ik niet dat hij moet vertrekken
X doet er niet toe.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ligt er net aan waar je kijkt
op FB wel
op X niet
Op dinsdag 18 februari 2025 13:23 schreef lojanda het volgende:
Ik duim meequote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:09 schreef lojanda het volgende:
Jane en Sharice moeten naar de GR..
Hoop dat het Jane lukt om de vrijstelling te winnen
Wat moet dat een vreselijke ervaring voor jou zijn geweest , dromen over BB bewonersquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik droomde van de week (serieus) dat Keanu op het surfboard stond in de gameroom stond.
Dag erna lag Fok! er een hele dag uit en was zaterdag de halve dag een SL.
Dit komt voort uit het blauwe lichtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds geen blauw zwaailicht geweest, ze moeten dus wéér om vrijstellingen spelen.. haal dat blauwe zwaailicht maar weg, en gelijk ook die doofstomme papagaai
Dan mag de telefoon ook wel wegquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds geen blauw zwaailicht geweest, ze moeten dus wéér om vrijstellingen spelen.. haal dat blauwe zwaailicht maar weg, en gelijk ook die doofstomme papagaai
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat moet dat een vreselijke ervaring voor jou zijn geweest , dromen over BB bewoners![]()
Ik voel je
Ohja, wie heeft er gedrukt ?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit komt voort uit het blauwe licht
Milena komt iedere keer weg. Het begint nu wel op te vallen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:10 schreef lojanda het volgende:
Ik gun Sharice echt de nominatie.. al zou het alleen al zijn dat ik het Milena zo gun
Op dinsdag 18 februari 2025 14:07 schreef Tascha071 het volgende:Als hij dat al zou doen dan krijgt hij een waarschuwing van BB. Dat kreeg Doriana ook vorig jaar.quote:[ afbeelding ] Op dinsdag 18 februari 2025 13:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik krijg vast weer users over me heen maar imo is dit alleen maar voor tv momentjes en stemmen te winnen. Jordy kijkt mij net iets teveel in de camera voordat hij iets gaat doen.
[/quote
Ja dat heb ik ook doorgaans
Big Dog Axelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja, wie heeft er gedrukt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |