Ze zijn duidelijk wel bij een goede arts geweestquote:
Soms denk ik wel eensquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa zegt dat Hawaii wel erg ver-amerikaniseerd is ... wel duh ... het is de VS.
dat heb ik ook gemist jammer, maar is echt bespottelijk je weet waar je aan meedoet tochquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegekregen maar als je ziet hoe Elsa gisteravond bezig was over haar nominatie en eigenlijk mensen daar over wilde aanspreken dan weet ik genoeg.. Zuur en best wel rancuneus
Dat heeft ze waarschijnlijk al wel vaker gezegd maar dan in een andere settingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:05 schreef Jockari het volgende:
Jolien: tegen Mattie: "Ge moogt mij draaien in elke richting dat je wilt, als het voor jou ook makkelijker is".
Zonder context is het wel leuk lezen.
was gewoon even teleurstelling dat ze genomineerd was, verder nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat heb ik ook gemist jammer, maar is echt bespottelijk je weet waar je aan meedoet toch
en morgen alleen doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Echt ik ga stuk om deze make up sessie
Dat durft dus echt niemand en alles slikken ze van haar. Zij maakt daar echt de dienst uit en zo hobbelt ze op haar gemakje naar de finale.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jammer dat die make-up-club zelf niets zei, die hadden het er straks nog over dat ze die opmerkingen steeds niet vinden kunnen.
Dat heb ik ook bij hem.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:12 schreef Tascha071 het volgende:
Echt dit is wel aandoenlijk om te zien. Doorgaans erger ik me aan Jordy. Maar dit is dan echt wel soort van schattig
Ik krijg vast weer users over me heen maar imo is dit alleen maar voor tv momentjes en stemmen te winnen. Jordy kijkt mij net iets teveel in de camera voordat hij iets gaat doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:12 schreef Tascha071 het volgende:
Echt dit is wel aandoenlijk om te zien. Doorgaans erger ik me aan Jordy. Maar dit is dan echt wel soort van schattig
ja ze bedoeld grapje, maar echt zo niet geplaats !!!! echt slechtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
weet niet of je dit kan zien
https://www.facebook.com/(...)ity=2677751565805752
Dat zou ook nog makkelijk kunnenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik krijg vast weer users over me heen maar imo is dit alleen maar voor tv momentjes en stemmen te winnen. Jordy kijkt mij net iets teveel in de camera voordat hij iets gaat doen.
We hebben gisteren kunnen zien in de hottub hoe ze grote stukken kaas afhapt dus ze zal het wel lustenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
De pasta van gisteren is opgewarmd, Mattheus geniet ervan. Hij vind het jammer dat ze het vandaag niet weer eten. Jane zegt dat het niet moeilijk is en dat ze het zo weer kunnen maken. Elsa herinnert ze eraan dat er vanavond kaasfondue is. Mattheus had er niet meer aan gedacht en zegt te hopen dat Elsa het lust, die heeft het nog nooit gehad..
Dat zal best met al dat eten nuquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:28 schreef ledn81 het volgende:
Merken jullie ook een beetje, dat jullie eerder aan de schijterij zijn?![]()
vraag van Jordy
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:09 schreef Flow3r het volgende:
Milena mag ook geschminkt worden "maar dan wel in mijn bed "
Kan hij nog beter na een paar biertjes !quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:11 schreef Frummelie het volgende:
Nou Jordy dat mag je vanaf nu elke dag doen...make-up artist Jordy...
Dat heb ik als zij iets gaat vertellenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:31 schreef Jockari het volgende:
Als iemand iets engs vertelt, trekt Elsa's poenie samen.
die van mij net ook even en ben snel naar stream 2 gezaptquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:31 schreef Jockari het volgende:
Dit trok de regie ook niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:31 schreef Jockari het volgende:
heb jij een poeniequote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
die van mij net ook even en ben snel naar stream 2 gezapt
afgehakte handen en andere bloederige verhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |