ik denk dat zijn huidige beroep beter betaaldquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:52 schreef zodeju het volgende:
Volgens mij doet hij het met veel plezier en zou er zijn beroep van kunnen maken,
Zijn er nog vrouwen die ze niet hebben? Allemaal dezelfde eendenbekkiesquote:
Ja, das waar....maar voor de rich and the famous......quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat zijn huidige beroep beter betaald
Vind het ook reuze meevallen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:56 schreef greysbones het volgende:
zo erg zijn die lippen nu ook weer niet
Wicky had ze ook toch? Je ziet het vaak aan het likken aan de lippenquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wicky had ze ook toch? Je ziet het vaak aan het likken aan de lippen
de orginele cultuur wordt een beetje weggeduwd door de amerikanenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa zegt dat Hawaii wel erg ver-amerikaniseerd is ... wel duh ... het is de VS.
Ja.. daar staan de amerikanen enigszins om bekend.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
de orginele cultuur wordt een beetje weggeduwd door de amerikanen
schijnen ze vaker te doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. daar staan de amerikanen enigszins om bekend.
die heeft er vanmorgen ook al een uur zitten schminckenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:07 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Met een slaapstem, die heeft op zeker liggen slapen
Ze blijft maar sneren uitdelen, misselijk mensquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:08 schreef ledn81 het volgende:
Mileentje komt de poppenhoek binnen
"wat zijn jullie aan het doen met al jullie lawaai..."
"gelukkig is die lach weg, irriteerde mij zwaar"
Vermoedelijk over Jane die er net zat en nu even naar toilet is
en Mileentje heeft het boudoir weer verlaten...
wordt tijd dat BB haar eens aanspreektquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:09 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze blijft maar sneren uitdelen, misselijk mens
Jammer dat die make-up-club zelf niets zei, die hadden het er straks nog over dat ze die opmerkingen steeds niet vinden kunnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
wordt tijd dat BB haar eens aanspreekt
op dit kinderachtige gedrag
Iedereen kan zingen, of het ook nog goed klinkt is een 2de. Het gaat om het plezier dat je er in hebt toch?quote:
Vlamingen en Keanu zijn nogal conflict-vermijdend .. en Jordy was te druk met andere dingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jammer dat die make-up-club zelf niets zei, die hadden het er straks nog over dat ze die opmerkingen steeds niet vinden kunnen.
Wel mooi gedaan bij haar en het zijn niet van die vislippenquote:
Wat een idiote jaloerse vrouw is het zeg, met die hatelijke opmerkingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:08 schreef ledn81 het volgende:
Mileentje komt de poppenhoek binnen
"wat zijn jullie aan het doen met al jullie lawaai..."
"gelukkig is die lach weg, irriteerde mij zwaar"
Vermoedelijk over Jane die er net zat en nu even naar toilet is
en Mileentje heeft het boudoir weer verlaten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |