Hij denkt dat hij sterker is......quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jane heult ook met beide kampen, maar het kamp met Sharice is de taak van Axel, die de domme fout heeft gemaakt haar de kans op een vrijstelling te geven.
ze zijn niet aan het stoken hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:33 schreef mazaru het volgende:
Het stookgroepje is weer volop aan het fluisteren. En Jolien doet er net zo hard aan mee
[ afbeelding ]
ze zitten hardop te praten aan de barquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zijn niet aan het stoken hoor
Dat klopt maar ze zit wel echt aan de kant van Axel..ze zal hem boven de anderen kiezen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
jane zit er 9 van de 10 x zelf bij![]()
Kaas is gewoon in welke vorm of smaak goddelijkquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik lust ook kaas ben gek op oude kaas, maar kaasfondue pas ik ook voor hoor![]()
Jane en Axel doen precies hetzelfde volgens mijn is Jane nog erger die praat echt met iedereen over de nominaties en probeert zo iedereen in een richting te sturen die voor haar en Axel alleen denk ik goed uitpakkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:37 schreef mazaru het volgende:
Jane en Axel moeten dus heel goed uitkijken voor Jolien. Die heult gewoon met Jordy en consorten
Ja, vind het ook jammer maar er zijn eigenlijk geen bewoners buiten Matti om die ik graag zie.....Axel erger ik me niet zo aan maar aan de rest wel,quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan de rest? Dan sommigen zou ik zeggen. Milena is nog een stuk erger
Dat is hun tactiek.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel en Jane zie je ook steeds minder samen. Axel is meer met Pootje en de 2 meiden, S en M
Dat wil ik zien..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan hij nog beter na een paar biertjes !
Zij zijn echt veel samen en delen ook alles met elkaar. Ze mengen zich beiden in andere gesprekken en groepjes maar vervolgens vertellen ze dan weer tegen elkaar wat ze te weten zijn gekomen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel en Jane zie je ook steeds minder samen. Axel is meer met Pootje en de 2 meiden, S en M
ja ben ik niet met je eens tosti ja lekker maar fondue nee echt nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kaas is gewoon in welke vorm of smaak goddelijk
Ik vind het juist doorzichtig. Het is precies wat ze bij ER ook altijd doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is hun tactiek.
heel af en toe hebben ze kort overleg, ze weten van elkaar precies wat ze moeten doen of waar ze moeten meeluisteren. Verder laten ze nergens echt merken dat ze een heel goed bondje zijn
goed gespeeld vind ik dat
Ja, maar verder hebben ze ook niet zoveel gemeen....Axel hoor je alleen maar jaja eehh jaja ik ook als Jane praat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat klopt maar ze zit wel echt aan de kant van Axel..ze zal hem boven de anderen kiezen.
Tuurlijk doet ze dat.. ze doen dat allemaal en daar is ook niets mis mee.. ze zitten immers in een spel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jane en Axel doen precies hetzelfde volgens mijn is Jane nog erger die praat echt met iedereen over de nominaties en probeert zo iedereen in een richting te sturen die voor haar en Axel alleen denk ik goed uitpakken
Ik vind Axel het meest fair spelen en daarbij vind ik het leuk om hem met Jane samen te zien en ik vind ook Jolien wel positief veranderdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vind het ook jammer maar er zijn eigenlijk geen bewoners buiten Matti om die ik graag zie.....Axel erger ik me niet zo aan maar aan de rest wel,
Dat dusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is hun tactiek.
heel af en toe hebben ze kort overleg, ze weten van elkaar precies wat ze moeten doen of waar ze moeten meeluisteren. Verder laten ze nergens echt merken dat ze een heel goed bondje zijn
goed gespeeld vind ik dat
Ik prik daar snel doorheen hoor als speler en dat duurt heel niet lang voordat de tegenpartij dat ook door heeft.quote:
Alles achter de tralies, bij mij ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:50 schreef Jockari het volgende:
Nieuw spelletje (streepjes krijg ik er bij van GoPlay)
[ afbeelding ]
Gister was ook moeilijk met Jane, ik had geen keus....dat krijg je als je er drie belooft niet op diegene te stemmen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik prik daar snel doorheen hoor als speler en dat duurt heel niet lang voordat de tegenpartij dat ook door heeft.
Jordy laat zich door niemand de mond snoeren, ook door Jane niet. Hij zegt ook gewoon rechtstreeks wat hij vindt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar verder hebben ze ook niet zoveel gemeen....Axel hoor je alleen maar jaja eehh jaja ik ook als Jane praat.
maar jij zit daar niet als spelerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik prik daar snel doorheen hoor als speler en dat duurt heel niet lang voordat de tegenpartij dat ook door heeft.
Vanmorgen vertelde ze dat ze had gedroomd over haar overleden oma en volgens Elsa was dat niet goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:42 schreef cheanny het volgende:
[..]
Elsa is soms erg onhandig met haar grapjes en uitspraken. Zijn dan totaal niet grappig. Vreemde humor. Denk echt niet dat ze het heel slecht bedoelde. Maar hoort inderdaad niet op zo'n moment.
Dat klopt.....ik had het over Axelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jordy laat zich door niemand de mond snoeren, ook door Jane niet. Hij zegt ook gewoon rechtstreeks wat hij vindt.
Als speler? Achter je toetsenbord is het makkelijk te zien maar daar in het huis is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gelukkig maar voor even! Ze hadden vast plaspauzequote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:55 schreef ledn81 het volgende:
Elsa vertelt weer over haar avonturen op 2 streams
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat klopt.....ik had het over Axel
Tuurlijk wel, dan weet je toch of dit te vertrouwen is of niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:53 schreef Verida het volgende:
[..]
maar jij zit daar niet als speleren wat kan er gebeuren als de tegenpartij het door zou hebben?
helemaal niets toch?
Dat is toch oké? Hij weet goed wat hij wil en gaat daar voor.quote:
Ik droomde van de week (serieus) dat Keanu op het surfboard stond in de gameroom.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanmorgen vertelde ze dat ze had gedroomd over haar overleden oma en volgens Elsa was dat niet goed.
Het was een voorteken over iets naars wat gaat gebeuren( Mijn eigen woorden maar daar kwam het ongeveer op neer)
Dat er in het algemeen ruimte is voor eigen interpretatie over de diepere spirituele betekenis van het leven en de dood maar dat het voor jou waarheid is, dat het je zodanig kan bezighouden en een belangrijk onderdeel van je leven is, je veel met je geloof bezig bent,
bepaalde overtuigingen hebt en daar naar leeft is jouw keuze ,cultuur of geloof en dat is prima
Dat je continu verteld dat je voorspellende dromen hebt die altijd uitkomen
Dat een overleden oma in je droom voor jou betekent dat er iets naars staat te gebeuren staat en waar je de hele nacht wakker van hebt gelegen , lijkt mij heel erg vervelend
Als iemand daar op dat moment een grap over had gemaakt dan vraag ik me af of ze dat zelf ook grappig had gevonden..
Ik gok van niet![]()
En wat zij zei was niet grappig , het was misplaatst, vals en in combinatie met wat andere dingetjes van haar ook behoorlijk in tegenstrijd met waar ze zo voor zegt te staan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |