quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:05 schreef Flow3r het volgende:
weten we al wat het zwaailicht betekende ?
Wat een 2 nare nare mensen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
De beelden van ijskoffiegate:
https://streamable.com/te8vz4
neequote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:05 schreef Flow3r het volgende:
weten we al wat het zwaailicht betekende ?
De bitches op heterdaad betraptquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
Slaat toch nergens op om zoiets te doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
ja en BB die niets zegt, is echt bespottelijk nu alweer in bed leggenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:59 schreef Droopie het volgende:
Milena gaat weer in bed liggen.
T is ook allemaal zo vermoeiend he.
Wat een takkewijven zeg, allebei.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
Sjees wat ben je dan voor een zielige personen danquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
En dan tegen Jolien zeggen dat ze er niks van weten, zoals de beelden zullen laten zienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De bitches op heterdaad betrapt
psychiatrisch verpleegkundige meen ik ..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:09 schreef Droopie het volgende:
Dat zijn dan moeder en verpleegkundige
Eerde ontsnapt uit die kliniekquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
psychiatrisch verpleegkundige meen ik ..
Daar is niets mis meequote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
psychiatrisch verpleegkundige meen ik ..
Gelukkig hebben we mensen zoals jij die deze misstanden aan het licht brengen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan tegen Jolien zeggen dat ze er niks van weten, zoals de beelden zullen laten zien
Was het jolien haar koffie?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan tegen Jolien zeggen dat ze er niks van weten, zoals de beelden zullen laten zien
Nee, van Jane, Jolien stond in de keuken en had door wat er gebeurde toen Jane terugkwam en vroeg waar haar ijskoffie was.quote:
geloof dat ik las dat ze zei kijk de beelden maar ( weet niet zeker hoor)quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wat Jolien later ook op de slaapkamer vertelde. Leugenachtige wezens.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof dat ik las dat ze zei kijk de beelden maar ( weet niet zeker hoor)
Jolien moet even naar Jane toelopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, van Jane, Jolien stond in de keuken en had door wat er gebeurde toen Jane terugkwam en vroeg waar haar ijskoffie was.
Vliegtuigje met sleepquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jolien moet even naar Jane toelopen.
Of iemand moet even een tennisbal met de afbeelding van het misdrijf de tuin ingooien.
Je ziet hier precies hoe Milena mensen opstookt om dingen te doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
Maar vlak ook Sharice niet uit ... die komt met het idee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je ziet hier precies hoe Milena mensen opstookt om dingen te doen.
of even gillen hahaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jolien moet even naar Jane toelopen.
Of iemand moet even een tennisbal met de afbeelding van het misdrijf de tuin ingooien.
wat is er met Mattie zijn normen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:19 schreef OmaJacky het volgende:
Pootje ( die veel zeurt dat hij wel naar huis zou willen) is echt ook wel met het spel bezig.
Nu vragen aan Jane waarom ze niet op Mattie is gegaan met daarbij iets zeggen over de normen van Matti. Pootje en Mattie zijn de enige Belgische mannen nog dus ....
Jane antwoordde dat zolang Mattie niet op haar gaat, zij ook niet op hem zal gaan.
Wat een stel vieze, enge meiden zijn dat...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
Wauw wat valsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
Van haar had ik het eigenlijk niet verwacht..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar vlak ook Sharice niet uit ... die komt met het idee.
Had ze geen Thomas tattoo?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:22 schreef Joyce-43 het volgende:
Jill had ook BB tattoo genomen toch?
Ik denk dat Pootje bedoeld hoe Mattie met Milena omgaat ivm vriendin thuis. Pootje heeft heel veel sm gelezen voordat hij het huis ingang. Hij heeft ook verteld over de berichten van sm over die 2.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat is er met Mattie zijn normen?
Pootje laat zich kriebelen en ligt bij Sharice op schootquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat Pootje bedoeld hoe Mattie met Milena omgaat ivm vriendin thuis. Pootje heeft heel veel sm gelezen voordat hij het huis ingang. Hij heeft ook verteld over de berichten van sm over die 2.
nee dat nietquote:
Aha ok ja ik vind dat erg opgeblazen geweest, waren gewoon vrienden die aan dollen warenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat Pootje bedoeld hoe Mattie met Milena omgaat ivm vriendin thuis. Pootje heeft heel veel sm gelezen voordat hij het huis ingang. Hij heeft ook verteld over de berichten van sm over die 2.
En terecht.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy : geen valentijnskaart, geen feest , als enige geen persoonlijk voorwerp maar het boeit hem echt niet
Ben ik met je eens. Daarom schreef ik ook dat Pootje z'n spel zo speelt alsof hij naar huis wil, maar dus niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pootje laat zich kriebelen en ligt bij Sharice op schoot
hoe kan hij dit zeggen
Hoezo charice nou weerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:27 schreef ledn81 het volgende:
sharice en jane battelen voor een vrijstelling
Snap dat ook niet, waarom zou hij Jane een risico laten lopen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Snap er niets van, Jane is toch niet genomineerd en Sharice ook toch niet?
nee maar krijgen dan een vrijstelling en kunnen niet genomineerd wordenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Snap er niets van, Jane is toch niet genomineerd en Sharice ook toch niet?
Is geen risico ... alleen vrijstelling te winnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap dat ook niet, waarom zou hij Jane een risico laten lopen?
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:28 schreef Lrod01 het volgende:
Kiest hij voor Sharice ook nog.. wat een debiel is dat zeg.![]()
hij is gewoon bevriend geworden met der, hij ligt continue met der de laatste dagenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij wil haar nog even te vriend houden omdat ie haar nog nodig kan hebben
de verliezer krijgt niets dus geen nominatie ook is alleen prijs voor de winaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap dat ook niet, waarom zou hij Jane een risico laten lopen?
Er zijn al genomineerde. Er komt er hoogstens 1 bij.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee maar krijgen dan een vrijstelling en kunnen niet genomineerd worden
En Jolien stijgt bij mij met de dag sinds Jeff (Who the f*** is Jeff ?). weg is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:30 schreef Lrod01 het volgende:
Axel daalt voor mij ook naar het dieptepunt met z'n keuze voor Sharice. Loser eerste klas.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:31 schreef spapaars het volgende:
Die nominaties van gisteren slaan dus nergens op.
Behalve dan Keanu
Modderworstelleenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:31 schreef Droopie het volgende:
Enige wat ik kan bedenken is dat die GC van Sharice dan niet even niet mee doet. Omdat het haar dan weinig interesseert.
Maar hopelijk is het boksen
Echt gatver...scoort hij geen pluspunten mee bij mij... wat een lummel zeg..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij is gewoon bevriend geworden met der, hij ligt continue met der de laatste dagen
Jawel de nominaties die staan vast er komt er alleen nog wel 1 bij. Ik denk dat hij Sharif heeft gekozen omdat Jane dan de meeste kans maakt om te winnenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:31 schreef spapaars het volgende:
Die nominaties van gisteren slaan dus nergens op.
Behalve dan Keanu
Axel!! Waarom Sharice?? Ze lag gisteren ook al tegen hem aan. Wordt hij ingepalmd? Hoop het niet! Waarom niet Jolientje? Dan had Jane of Jolien de vrijstelling. Jane moet deze winnen!!!quote:
daarom zei ik gisteren al ik rijd vandaag wel even langs om te zeggen dat er ngo niet gestemd kan worden hahahahquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:31 schreef Sestra666 het volgende:
[..]![]()
en we kunnen niet eens stemmen nu
Dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Beetje vaag...of ingefluisterd door BB
Nee toch? Er is alleen een vrijstelling te winnen en zo geeft hij maatje Jane de kans om er van af te komen. Hij moest nog een andere genomineerde kiezen voor het spel, en zelf mocht hij niet.quote:
waar van af dan ? Ze is niet genomineerd ? Alleen Elsa, keanu en Axel zijn genomineerdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee toch? Er is alleen een vrijstelling te winnen en zo geeft hij maatje Jane de kans om er van af te komen. Hij moest nog een andere genomineerde kiezen voor het spel, en zelf mocht hij niet.
Laten we het hopen...🙏quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Of Axel weet wat voor spel het is en gunt Jane de vrijstelling
O, dan zit ik er goed naastquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waar van af dan ? Ze is niet genomineerd ? Alleen Elsa, keanu en Axel zijn genomineerd
Je kunt er op wachten iddquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:37 schreef Droopie het volgende:
Straks bezorgen Team Jaxel Milena en Sharice een vrijstelling
How sad.
Ik zit te kijken naar twee vrouwen die altijd hun mond vol hebben over oprecht ,eerlijk en integer handelen ..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar vlak ook Sharice niet uit ... die komt met het idee.
het is net nouchine nawelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zit te kijken naar twee vrouwen die altijd hun mond vol hebben over oprecht ,eerlijk en integer handelen ..
twee vrouwen die vanaf het begin volledig in elkaar opgaan, alles met elkaar doen , elkaar nodig hebben.
Eigenlijk een symbiotische vriendschap waar het gif vanaf druipt.
Het een houdt het ander in stand en andersom .. Wat een walgelijk leugenachtig duo
Die waren ook eng met elkaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is net nouchine nawel
x100 qua toxic gedrag
Nou ja datquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:39 schreef greysbones het volgende:
en jolientje laat haar haren wassen door Sharice
ik zou nog liever mijn kop kaal scheren
Het kan dus betekenen dat er nog een vierde genomineerd gaat wordenquote:
Lief lief mehquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef cheanny het volgende:
[..]
Maar wel een stuk liever dan deze twee.
Denk ik ook. En hij wil Charice nog een beetje te 'vriend' houden voor in het spel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:42 schreef Verida het volgende:
ik denk dat Axel heeft gekozen voor charise omdat hij het gevoel heeft dat Jane makkelijk kan winnen van charise![]()
en dan heeft Jane een vrijstelling.
Het is totaal niet relevant dat jij een mening hebt over wat een user denkt, dus laat dat dan ook maar.quote:
Dat snap ik dan weer nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Denk ik ook. En hij wil Charice nog een beetje te 'vriend' houden voor in het spel.
ik ook nietquote:
Die moeders op het schoolplein zullen haar straks ook niet als mooi mens binnenhalen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef riri het volgende:
Mooie moeder die Milena die haar kinderen live op beeld laat zien hoe je mensen moet opstoken tegen anderen en de valse Charise die het pestgedrag uitvoert, samen met Elsa vind ik deze drie heel oneerlijke spelers
Ik wel. Je speelt dit spel alleen.quote:
Sharice heeft 50% kans op een vrijstellingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik wel. Je speelt dit spel alleen.
Het enige echte maatje wat Axel heeft is Jane. Een van de mannen zal hij niet tegenover Jane zetten. Dan blijven Jolien en Charice over.
Hij zal misschien denken dat Charice, of ze nu wint of verliest, iets ' schuldig' is aan hem later in het spel.
Ik geloof niet dat zij ooit op het schoolplein staat. Ze lijkt me het type dat haar kinderen uit de auto zet precies voor het hek als net de bel is gegaan. Zo kan ze snel door naar de kapper ofzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die moeders op het schoolplein zullen haar straks ook niet als mooi mens binnenhalen.
Ik vind Elsa niet oneerlijk.. leuk is ze zeker niet en irriteer me bijna aan alles van haar. Milena en Sharice zijn de twee die het meest vals zijn in huis maar ook zo verschrikkelijk kinderachtig. Er is niets leuks of grappigs aan die twee. Ze zitten de hele dag verstrengeld in elkaar en elkaar te vlooien en dan in de tussentijd te smoezen en te roddelen over anderen. Pure jaloezie lijkt het wel tegenover Jolien en Jane.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef riri het volgende:
Mooie moeder die Milena die haar kinderen live op beeld laat zien hoe je mensen moet opstoken tegen anderen en de valse Charise die het pestgedrag uitvoert, samen met Elsa vind ik deze drie heel oneerlijke spelers
Hij gaat toch nergens heen, en ik vraag me af andere ook wel ergens heen gaan nadat Eva weg moest deze week.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat hij zelf niet zijn nominatie omgedaan kan maken. En er een ander voor in de plaats kan opzetten.
Is eigenlijk bekend of hij ook 1 van de genomineerde kon kiezen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat hij zelf niet zijn nominatie omgedaan kan maken. En er een ander voor in de plaats kan opzetten.
Dan breekt de pleuris weer uit op de socials/ fans.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
We gaan het zien vrijdag. Blijft spannend op deze manier.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij gaat toch nergens heen, en ik vraag me af andere ook wel ergens heen gaan nadat Eva weg moest deze week.
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan breekt de pleuris weer uit op de socials/ fans.
Maar we kunnen nog steeds niet stemmen. Dat zal wel geen exit worden deze week.
Hopelijk resetten ze alles weer vrijdagavonden doen ze tijdens de live maar even de sneaky momenten tonen van de medebewoners aan de medebewoners.
Hij is echt blind voor haar.. liefde maakt blind zeggen ze en ik denk ook echt dat hij gevoelens heeft voor haar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:47 schreef riri het volgende:
Mattheüs moet eens heel snel zijn ogen open doen wat betreft Milena, wat Sharice betreft heeft hij dat wel door wat voor valse slang dat is
Ik kan geen oordeel geven hoe mensen hun kinderen opvoeden, zelf ben ik blij dat mijn moeder er altijd was.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat zij ooit op het schoolplein staat. Ze lijkt me het type dat haar kinderen uit de auto zet precies voor het hek als net de bel is gegaan. Zo kan ze snel door naar de kapper ofzo.
Ja dat was echt mooi geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Laat hem maar zorgen voor zijn eigen relatie,,,,,wie welke man gaat in het huis terwijl zijn vrouw zwanger is.....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
moet die dan der handje vast houden, sorry hoor maar als hij dat nou met zijn vrouw besproken heeft en zij vind het neit erg wie zijn wij dan om het erg te vindenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat hem maar zorgen voor zijn eigen relatie,,,,,wie welke man gaat in het huis terwijl zijn vrouw zwanger is.....
Hij zei ook dat Jolien hem de vrijstelling ook niet gunde en hij had haar al een keer iets gegeven en gisteren ook mee naar de Spa genomen. Het was mooi geweest als Jolien meer naar Axel zou zijn getrokken maar ze kiest toch de kant van het andere groepje. Axel zou dan de keuze anders hebben gemaakt. Was ook erg sterk geworden als Axel Jane en Jolien een front zouden vormenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik wel. Je speelt dit spel alleen.
Het enige echte maatje wat Axel heeft is Jane. Een van de mannen zal hij niet tegenover Jane zetten. Dan blijven Jolien en Charice over.
Hij zal misschien denken dat Charice, of ze nu wint of verliest, iets ' schuldig' is aan hem later in het spel.
Logisch toch als er nog iemand een nominatie krijgt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan breekt de pleuris weer uit op de socials/ fans.
Maar we kunnen nog steeds niet stemmen. Dat zal wel geen exit worden deze week.
Hopelijk resetten ze alles weer vrijdagavonden doen ze tijdens de live maar even de sneaky momenten tonen van de medebewoners aan de medebewoners.
Als hij zich zo kan bemoeien met andermans relatie en daar alles over leest vind ik triest...en dan lekker in dat huis aan het verkondigen is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
moet die dan der handje vast houden, sorry hoor maar als hij dat nou met zijn vrouw besproken heeft en zij vind het neit erg wie zijn wij dan om het erg te vinden
Volgens mij hoeft de man alleen bij de bevruchting aanwezig te zijn tochquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat hem maar zorgen voor zijn eigen relatie,,,,,wie welke man gaat in het huis terwijl zijn vrouw zwanger is.....
Misschien later,het is natuurlijk wel zo dat hij het dan zelf weer oprakelt....beter wachten totdat ze eruit zijn.....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft de man alleen bij de bevruchting aanwezig te zijn toch
Maar dat zal je wel niet bedoelen.
Anyways, gaat Matt nog een keer iemand aanspreken in dat huis of staat ie iedere keer zgn op ontploffen en drukt ie zijn snor.
Ik snap ook niet dat BB dat risico neemt, de kans dat hij er uit moet stappen om complicaties lijkt mij groot en dab ben je sowieso een speler kwijtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als hij zich zo kan bemoeien met andermans relatie en daar alles over leest vind ik triest...en dan lekker in dat huis aan het verkondigen is.
Hoe bedoel je, als ze het huis verlaten hebben?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien later,het is natuurlijk wel zo dat hij het dan zelf weer oprakelt....beter wachten totdat ze eruit zijn.....
Vooral dat laatste denk ik.. hij verkondigd wel meer maar er komt weinig van uit. Mattheus lult met iedereen mee ze trappen er allemaal in. Er is nog niet echt iemand die het doorheeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft de man alleen bij de bevruchting aanwezig te zijn toch
Maar dat zal je wel niet bedoelen.
Anyways, gaat Matt nog een keer iemand aanspreken in dat huis of staat ie iedere keer zgn op ontploffen en drukt ie zijn snor.
Inderdaad.....het hoeft maar een klein dingetje te zijn en ook al zou het goed komen. Je laat je vrouw daar niet alleen in staan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat BB dat risico neemt, de kans dat hij er uit moet stappen om complicaties lijkt mij groot en dab ben je sowieso een speler kwijt
Die was ik ff vergeten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, als ze het huis verlaten hebben?
Gezellig wachten tot mei bij de all-you-can eat.
Ben bang dat iedereen dan bij Keanu op gesprek moet komen.
ze speculeren er op los. Want ook zij hebben totaal geen idee hoe het gaat lopen of wat BB van plan isquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:02 schreef Flow3r het volgende:
Ze gaan er nu al van uit dat er nog iemand genomineerd gaat worden omdat er nog een vrijstelling te verdienen valt
hele shock effect weg![]()
raaaaaaaaaaarrrrr
En wie loopt er weer op te stoken en uit te dagen maar blijft zelf buiten schot?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
ze ligt al in haar bedquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:10 schreef ledn81 het volgende:
Mileentje mag weer lekker de hele dag in haar snuggy lopen liggen
[ afbeelding ]
En inmiddels in bed.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:10 schreef ledn81 het volgende:
Mileentje mag weer lekker de hele dag in haar snuggy lopen liggen
[ afbeelding ]
Jane ook wat dat betreftquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp er niets van. Met de vergiftigde appel was Sharice toch uitgesloten van een vrijstelling?
Juistquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wie loopt er weer op te stoken en uit te dagen maar blijft zelf buiten schot?
In dat spel wel idd maar dat is uitgespeeld dus doet wee4 gewoon mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp er niets van. Met de vergiftigde appel was Sharice toch uitgesloten van een vrijstelling?
Bed afpakken lijkt me een goeie optie. Hup terug op de grond in slaapzakquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Jeessss BB Pleur der die bed eens uit!
hij had hier meteen op moeten inhaken!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Ik wil slapen Big Brother, mag dat? Ik ben moe.
Klaar om Sharice te ontvangen die haar weer de hele middag gaat vlooienquote:
Echt Nawel!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:11 schreef Jockari het volgende:
Die ligt nu echt de hele dag...
[ afbeelding ]
Hij zal niet aanwezig ziijn, alleen een bandje afspelen met "Controleer je zender "quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij had hier meteen op moeten inhaken!
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ja daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als hij zich zo kan bemoeien met andermans relatie en daar alles over leest vind ik triest...en dan lekker in dat huis aan het verkondigen is.
Een ander krijgt meteen commentaar maar Milena mag daar alles.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:13 schreef Frummelie het volgende:
Dat op bed liggen is toch ook niet gewoon... lui mormel die Milena...
En BB vindt het gewoon oké..![]()
Hij is er wel, maar misschien zit ie lekker te lunchen in het bedrijfsrestaurant van ShineEndemol.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij zal niet aanwezig ziijn, alleen een bandje afspelen met "Controleer je zender "
Het zegt ook een keer iets nuttigsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : 1 ding wat ze niet meer kunnen veranderen, is dat we vanavond kaasfondue hebben!
Nog steeds benieuwd van wie die stem is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is er wel, maar misschien zit ie lekker te lunchen in het bedrijfsrestaurant van ShineEndemol.
Mocht net praten met Axel, en straks het spel doen met Jane en Sharice.
Samequote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog steeds benieuwd van wie die stem is.
Dat lijkt me een hele goeiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:13 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Bed afpakken lijkt me een goeie optie. Hup terug op de grond in slaapzak![]()
je kunt ook gewoon alle fohns innemenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:16 schreef ledn81 het volgende:
volgende keer graag een 1persoons geluidsdichte cabine waar je je haar in mag fohnen
Nu is het roddelhok ook de fohnhoek geworden.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij zal niet aanwezig ziijn, alleen een bandje afspelen met "Controleer je zender "
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een ander krijgt meteen commentaar maar Milena mag daar alles.
dat blijft toch wel goed geheimquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog steeds benieuwd van wie die stem is.
Ook zoiets raars: er zijn regels waar een een aantal mensen totale schijt aan hebben, en waar blijkbaar ook andere regels voor gelden dan anderen daar..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja
als milena 1.5 uur mag slapen
Jordy wordt omgeturnt tot Juliusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy's haar wordt ... gefatsoeneerd?
Heb sowieso het idee dat Milena enorm uit de wind wordt gehoudenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook zoiets raars: er zijn regels waar een een aantal mensen totale schijt aan hebben, en waar blijkbaar ook andere regels voor gelden dan anderen daar..
Ik zat gisteren een stukje podcast van Michelangelo te luisteren en daar hadden ze het over het concept van deze editie, dat het allemaal erg lang duurt dat ze niks hebben veel te weinig eten, de keuken die nog steeds niet is vrijgespeeld , en over de kledingkasten en de exit van mensen die nog steeds niet hun eigen kleding hadden en bij de exit in hun BB pakjes moesten vertrekken.. anderen lopen al weken in hun eigen kleding en verzorgingsspullen en een paar mensen hebben nu nog steeds niets anders dan een bamboe tandenborstel en wat kleren van BB ..
Milena slaapt , er wordt niet ingegrepen , en ander slaapt en krijgt meteen een check..
De houtopdracht met gebrekkig gereedschap geen eten .... nee het stoort mij enorm allemaal..
Jane en Axel hebben nog steeds hun eigen spul niet en daarmee doet BB ook actief mee aan mensen uitsluiten
Dit is wmb heel erg fout
Alles lekt uit tegenwoordig, maar dit is het best bewaarde geheim van Amsterdam-ZuidOost...en ver daar buiten...quote:
Elsa ook las ik op internet.. Vreemdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb sowieso het idee dat Milena enorm uit de wind wordt gehouden
Helemaal mee eens en wat heeft al die onzin nu nog voor nut.. we weten het nu wel en zij daar al helemaal. Ik vraag me af of ze nog steeds een potje tandpasta hebben ipv een tube.. dat zou te ranzig zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook zoiets raars: er zijn regels waar een een aantal mensen totale schijt aan hebben, en waar blijkbaar ook andere regels voor gelden dan anderen daar..
Ik zat gisteren een stukje podcast van Michelangelo te luisteren en daar hadden ze het over het concept van deze editie, dat het allemaal erg lang duurt dat ze niks hebben veel te weinig eten, de keuken die nog steeds niet is vrijgespeeld , en over de kledingkasten en de exit van mensen die nog steeds niet hun eigen kleding hadden en bij de exit in hun BB pakjes moesten vertrekken.. anderen lopen al weken in hun eigen kleding en verzorgingsspullen en een paar mensen hebben nu nog steeds niets anders dan een bamboe tandenborstel en wat kleren van BB ..
Milena slaapt , er wordt niet ingegrepen , en ander slaapt en krijgt meteen een check..
De houtopdracht met gebrekkig gereedschap geen eten .... nee het stoort mij enorm allemaal..
Jane en Axel hebben nog steeds hun eigen spul niet en daarmee doet BB ook actief mee aan mensen uitsluiten
Dit is wmb heel erg fout
ja het 'grapje'van elsa over de oom van wickyquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Elsa ook las ik op internet.. Vreemd
Het is dit jaar sowieso raar en oneerlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is wmb heel erg fout
Wat dan? Heb ik niet gehoord..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja het 'grapje'van elsa over de oom van wicky
kan echt niet!!
Dat heb ik dan weer gemistquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja het 'grapje'van elsa over de oom van wicky
kan echt niet!!
Ik had het ook gemist, maar las het ergens en vroeg hier of mensen het gezien hadden, omdat ik die artikels ook niet altijd geloof, ik schrok er echt vanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer gemistMaar wel heel veel mensen die het gevoel hebben dat Elsa ook uit de wind wordt gehouden en dat op haar insta heel veel haatberichten stonden,
Wat een domme actie weer..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.showbizzsite.(...)guber-grapje-1711831
matti had met keanu en jolien een gebedje gedaanquote:
Ik heb het niet meegekregen maar als je ziet hoe Elsa gisteravond bezig was over haar nominatie en eigenlijk mensen daar over wilde aanspreken dan weet ik genoeg.. Zuur en best wel rancuneusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik had het ook gemist, maar las het ergens en vroeg hier of mensen het gezien hadden, omdat ik die artikels ook niet altijd geloof, ik schrok er echt van
What?!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
matti had met keanu en jolien een gebedje gedaan
of ze allemaal konden blijven
daar hadden jolien en keanu het over met Elsa
daarop zei Elsa iets in de trant van dus jullie zijn schuld aan de dood van de oom van Wicky
Zonder beeldbewijs (op fok heb ik niemand erover gehoord) neem ik dit voorlopig even met een korreltje zout.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb het gezien. Was op de dag dat fok er uit lag, Ik kon mijn oren niet geloven. Jolien en Keanu zeiden dat ze tijdens de talkshow de hele tijd zeiden dat ze hoopten dat er niemand zou hoeven vertrekken en toen zei Elsa dat zij de schuld zijn dat Wickies oom dood is, omdat zij dat hiermeehebben afgeroepen,quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik had het ook gemist, maar las het ergens en vroeg hier of mensen het gezien hadden, omdat ik die artikels ook niet altijd geloof, ik schrok er echt van
pure vervelingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:30 schreef Joyce-43 het volgende:
toch ook wel grappig dat er elke editie wel mannen zijn die vrouwen willen opmaken of zichzelf![]()
Wat een domme opmerking weer.. heel vaak zegt zei iets zonder er bij na te denken. Ik denk dat ze op dat moment dan ook echt denkt dat ze grappig isquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
matti had met keanu en jolien een gebedje gedaan
of ze allemaal konden blijven
daar hadden jolien en keanu het over met Elsa
daarop zei Elsa iets in de trant van dus jullie zijn schuld aan de dood van de oom van Wicky
Jij vond het een leuk grapje, denk dat je 1 van de enigen bent. Het is geen grapje, het is een walgelijke uitspraakquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:35 schreef Verida het volgende:
ik vond het wel een leuk grapjeEn natuurlijk moet je zoiets niet te letterlijk nemen
net zoals je Jordy niet te letterlijk moet nemen die gisteren zei dat hij hoopte dat ze in de hottub zouden verdrinken.
ik mag daar toch gewoon mijn eigen mening over hebben?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij vond he teen leuk grapje, denk dat je 1 van de enigen bent. Het is geen grapje, het is een walgelijke uitspraak
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:35 schreef Verida het volgende:
ik vond het wel een leuk grapjeEn natuurlijk moet je zoiets niet te letterlijk nemen
net zoals je Jordy niet te letterlijk moet nemen die gisteren zei dat hij hoopte dat ze in de hottub zouden verdrinken.
Dat vind ik toch een heel ander soort opmerking. Er was niet echt iemand verdronkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:35 schreef Verida het volgende:
Sow!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Diegene waar het tegen gezegd wordt krijgt op dat moment een stomp in de maag......afschuwelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij vond het een leuk grapje, denk dat je 1 van de enigen bent. Het is geen grapje, het is een walgelijke uitspraak
Jane even netjes gemaaktquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:38 schreef Adat231 het volgende:
Vind jordyś haar echt leuk zitten. Nooit verwacht dat dat zo snel weer hersteld zou zijn
Ik vraag me alleenverdieners of Jeffrey het ook zo leuk vindt, die is nogal jaloers en denk dat als hij dit nu zou zien op stream dat hij zijn laptop door het raam gooit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:37 schreef C.A.I het volgende:
Wel leuk dat jolien zo open is en mattie totaal vertrouwd hiermee toch gewaagd 🤩
eens jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:38 schreef cheanny het volgende:
Ik vind het een gezellig clubje zo in de make up room. Jammer dat Axel hier niet vaak bij zit.
Dit vind ik wel even verder gaan en niet deugen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:35 schreef Verida het volgende:
Op dat soort momenten willen sommige mensen nog niet eens horen "het is beter zo".. het is zo vers en fragiel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Diegene waar het tegen gezegd wordt krijgt op dat moment een stomp in de maag......afschuwelijk.
gelukkig zit die thuis zich op te vreten en jolien nog in het huis 😉quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vraag me alleenverdieners of Jeffrey het ook zo leuk vindt, die is nogal jaloers en denk dat als hij dit nu zou zien op stream dat hij zijn laptop door het raam gooit.
dus dat hele iedereen elke dag 2 eieren is voor BB ook maar zolang hij zin heeftquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Eten geleverd voor 5 dagen geen eieren
Elsa is soms erg onhandig met haar grapjes en uitspraken. Zijn dan totaal niet grappig. Vreemde humor. Denk echt niet dat ze het heel slecht bedoelde. Maar hoort inderdaad niet op zo'n moment.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:40 schreef Droopie het volgende:
Op dat soort momenten willen sommige mensen nog niet eens horen "het is beter zo".. het is zo vers en fragiel.
De eerste periode geen grapjes, punt.
Niks mis met een grapje , maar ook grapjes kunnen erg ongepast zijn in een specifieke situatie waar je weet dat dat iemand verdriet heeft om een verlies.. Grapjes zijn niet altijd grappigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:35 schreef Verida het volgende:
Eerste keer vond ik grappig, ondanks dat het Milena was.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:40 schreef greysbones het volgende:
Jordy heeft dat helemaal niet gezegd
dat was Milena die zei dat ze hoopte dat ze zouden verdrinken
jeetje
stemmingmakerij
Ik denk dat je dan onderhand de laatste bent. Het komt hier elke dag wel een paar keer voorbijquote:
Daar gaat het toch helemaal niet om?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ik mag daar toch gewoon mijn eigen mening over hebben?
Wicky was hier toch niet bij?
Waarschijnlijk is die laptop gisteravond al door het raam gegaan toen jolien in de hottub gingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vraag me alleenverdieners of Jeffrey het ook zo leuk vindt, die is nogal jaloers en denk dat als hij dit nu zou zien op stream dat hij zijn laptop door het raam gooit.
weet niet of je dit kan zienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zonder beeldbewijs (op fok heb ik niemand erover gehoord) neem ik dit voorlopig even met een korreltje zout.
En Milena riep gisteren wel zo'n tien keer dat ze hoopte dat ze zouden verdrinken. De 1 zijn humor is die van de ander niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:35 schreef Verida het volgende:
Hangen daar ook camara's??quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:41 schreef C.A.I het volgende:
[..]
gelukkig zit die thuis zich op te vreten en jolien nog in het huis 😉
Soms onhandigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:42 schreef cheanny het volgende:
[..]
Elsa is soms erg onhandig met haar grapjes en uitspraken. Zijn dan totaal niet grappig. Vreemde humor. Denk echt niet dat ze het heel slecht bedoelde. Maar hoort inderdaad niet op zo'n moment.
vond het de eerste keer al niet grappigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eerste keer vond ik grappig, ondanks dat het Milena was.
Maar 4x, toen spatte de afgunst ervan af en kon het niet meer onder de noemer grappig.
Is wel gezegd, maar was een grapje van Elsa. Zou ik ook gemaakt kunnen hebben. Maar gelukkig heb ik geen 20 camera's op mijn smoeltje staanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zonder beeldbewijs (op fok heb ik niemand erover gehoord) neem ik dit voorlopig even met een korreltje zout.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is wel gezegd, maar was een grapje van Elsa. Zou ik ook gemaakt kunnen hebben. Maar gelukkig heb ik geen 20 camera's op mijn smoeltje staanOf je het een leuk grapje vind is een ander verhaal, maar er word heel veel uit het verband getrokken weer. Alles om de favorietjes naar voren te halen en vooral de tegenstanders naar beneden te halen op de socials.
Prima maar ik zie het toch iets andersquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan onderhand de laatste bent. Het komt hier elke dag wel een paar keer voorbij![]()
Het was een hele foute opmerking, maar ik denk dat iedereen er wel eens iets stoms uitflapt
Pijp randje?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:45 schreef Jockari het volgende:
Jolien gaat haar lip "linen", heeft ze nog nooit gedaan.
Dat zou goed kunnen.. zou beter zijn en hoeft hij dit allemaal niet te zienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:42 schreef engine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die laptop gisteravond al door het raam gegaan toen jolien in de hottub ging
Precies dat dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is wel gezegd, maar was een grapje van Elsa. Zou ik ook gemaakt kunnen hebben. Maar gelukkig heb ik geen 20 camera's op mijn smoeltje staanOf je het een leuk grapje vind is een ander verhaal, maar er word heel veel uit het verband getrokken weer. Alles om de favorietjes naar voren te halen en vooral de tegenstanders naar beneden te halen op de socials.
Ik denk dat ze een eigen interpretatie heeft van de dingen die ze heeft meegemaakt. Haak meestal af als ze begint te vertellen. Maar als ze iemand troost of probeert op te beuren weet ze het vaak wel heel goed te verwoorden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:44 schreef lojanda het volgende:
Soms onhandig
Ik kan niet met haar humor en vind dan ook niets grappigs aan al haar uitspraken en verhalen. Zijn ook niet te volgen en erg vermoeiend. Soms denk ik eerlijk gezegd ook dat ze een enorme fantasie heeft.
Tering!!! Wat gênantquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
weet niet of je dit kan zien
https://www.facebook.com/(...)ity=2677751565805752
Geweldig tochquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:48 schreef greysbones het volgende:
en dan het commentaar van Keanu en Jordy
Godverrquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Milena riep gisteren wel zo'n tien keer dat ze hoopte dat ze zouden verdrinken. De 1 zijn humor is die van de ander niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |