Bed afpakken lijkt me een goeie optie. Hup terug op de grond in slaapzakquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Jeessss BB Pleur der die bed eens uit!
hij had hier meteen op moeten inhaken!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Ik wil slapen Big Brother, mag dat? Ik ben moe.
Klaar om Sharice te ontvangen die haar weer de hele middag gaat vlooienquote:
Echt Nawel!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:11 schreef Jockari het volgende:
Die ligt nu echt de hele dag...
[ afbeelding ]
Hij zal niet aanwezig ziijn, alleen een bandje afspelen met "Controleer je zender "quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij had hier meteen op moeten inhaken!
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp er niets van. Met de vergiftigde appel was Sharice toch uitgesloten van een vrijstelling?
ja daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als hij zich zo kan bemoeien met andermans relatie en daar alles over leest vind ik triest...en dan lekker in dat huis aan het verkondigen is.
Een ander krijgt meteen commentaar maar Milena mag daar alles.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:13 schreef Frummelie het volgende:
Dat op bed liggen is toch ook niet gewoon... lui mormel die Milena...
En BB vindt het gewoon oké..![]()
Hij is er wel, maar misschien zit ie lekker te lunchen in het bedrijfsrestaurant van ShineEndemol.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij zal niet aanwezig ziijn, alleen een bandje afspelen met "Controleer je zender "
Het zegt ook een keer iets nuttigsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : 1 ding wat ze niet meer kunnen veranderen, is dat we vanavond kaasfondue hebben!
Nog steeds benieuwd van wie die stem is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is er wel, maar misschien zit ie lekker te lunchen in het bedrijfsrestaurant van ShineEndemol.
Mocht net praten met Axel, en straks het spel doen met Jane en Sharice.
Samequote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog steeds benieuwd van wie die stem is.
Dat lijkt me een hele goeiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:13 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Bed afpakken lijkt me een goeie optie. Hup terug op de grond in slaapzak![]()
je kunt ook gewoon alle fohns innemenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:16 schreef ledn81 het volgende:
volgende keer graag een 1persoons geluidsdichte cabine waar je je haar in mag fohnen
Nu is het roddelhok ook de fohnhoek geworden.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij zal niet aanwezig ziijn, alleen een bandje afspelen met "Controleer je zender "
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een ander krijgt meteen commentaar maar Milena mag daar alles.
dat blijft toch wel goed geheimquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog steeds benieuwd van wie die stem is.
Ook zoiets raars: er zijn regels waar een een aantal mensen totale schijt aan hebben, en waar blijkbaar ook andere regels voor gelden dan anderen daar..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja
als milena 1.5 uur mag slapen
Jordy wordt omgeturnt tot Juliusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy's haar wordt ... gefatsoeneerd?
Heb sowieso het idee dat Milena enorm uit de wind wordt gehoudenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook zoiets raars: er zijn regels waar een een aantal mensen totale schijt aan hebben, en waar blijkbaar ook andere regels voor gelden dan anderen daar..
Ik zat gisteren een stukje podcast van Michelangelo te luisteren en daar hadden ze het over het concept van deze editie, dat het allemaal erg lang duurt dat ze niks hebben veel te weinig eten, de keuken die nog steeds niet is vrijgespeeld , en over de kledingkasten en de exit van mensen die nog steeds niet hun eigen kleding hadden en bij de exit in hun BB pakjes moesten vertrekken.. anderen lopen al weken in hun eigen kleding en verzorgingsspullen en een paar mensen hebben nu nog steeds niets anders dan een bamboe tandenborstel en wat kleren van BB ..
Milena slaapt , er wordt niet ingegrepen , en ander slaapt en krijgt meteen een check..
De houtopdracht met gebrekkig gereedschap geen eten .... nee het stoort mij enorm allemaal..
Jane en Axel hebben nog steeds hun eigen spul niet en daarmee doet BB ook actief mee aan mensen uitsluiten
Dit is wmb heel erg fout
Alles lekt uit tegenwoordig, maar dit is het best bewaarde geheim van Amsterdam-ZuidOost...en ver daar buiten...quote:
Elsa ook las ik op internet.. Vreemdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb sowieso het idee dat Milena enorm uit de wind wordt gehouden
Helemaal mee eens en wat heeft al die onzin nu nog voor nut.. we weten het nu wel en zij daar al helemaal. Ik vraag me af of ze nog steeds een potje tandpasta hebben ipv een tube.. dat zou te ranzig zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook zoiets raars: er zijn regels waar een een aantal mensen totale schijt aan hebben, en waar blijkbaar ook andere regels voor gelden dan anderen daar..
Ik zat gisteren een stukje podcast van Michelangelo te luisteren en daar hadden ze het over het concept van deze editie, dat het allemaal erg lang duurt dat ze niks hebben veel te weinig eten, de keuken die nog steeds niet is vrijgespeeld , en over de kledingkasten en de exit van mensen die nog steeds niet hun eigen kleding hadden en bij de exit in hun BB pakjes moesten vertrekken.. anderen lopen al weken in hun eigen kleding en verzorgingsspullen en een paar mensen hebben nu nog steeds niets anders dan een bamboe tandenborstel en wat kleren van BB ..
Milena slaapt , er wordt niet ingegrepen , en ander slaapt en krijgt meteen een check..
De houtopdracht met gebrekkig gereedschap geen eten .... nee het stoort mij enorm allemaal..
Jane en Axel hebben nog steeds hun eigen spul niet en daarmee doet BB ook actief mee aan mensen uitsluiten
Dit is wmb heel erg fout
ja het 'grapje'van elsa over de oom van wickyquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Elsa ook las ik op internet.. Vreemd
Het is dit jaar sowieso raar en oneerlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is wmb heel erg fout
Wat dan? Heb ik niet gehoord..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja het 'grapje'van elsa over de oom van wicky
kan echt niet!!
Dat heb ik dan weer gemistquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja het 'grapje'van elsa over de oom van wicky
kan echt niet!!
Ik had het ook gemist, maar las het ergens en vroeg hier of mensen het gezien hadden, omdat ik die artikels ook niet altijd geloof, ik schrok er echt vanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer gemistMaar wel heel veel mensen die het gevoel hebben dat Elsa ook uit de wind wordt gehouden en dat op haar insta heel veel haatberichten stonden,
Wat een domme actie weer..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.showbizzsite.(...)guber-grapje-1711831
matti had met keanu en jolien een gebedje gedaanquote:
Ik heb het niet meegekregen maar als je ziet hoe Elsa gisteravond bezig was over haar nominatie en eigenlijk mensen daar over wilde aanspreken dan weet ik genoeg.. Zuur en best wel rancuneusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik had het ook gemist, maar las het ergens en vroeg hier of mensen het gezien hadden, omdat ik die artikels ook niet altijd geloof, ik schrok er echt van
What?!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
matti had met keanu en jolien een gebedje gedaan
of ze allemaal konden blijven
daar hadden jolien en keanu het over met Elsa
daarop zei Elsa iets in de trant van dus jullie zijn schuld aan de dood van de oom van Wicky
Zonder beeldbewijs (op fok heb ik niemand erover gehoord) neem ik dit voorlopig even met een korreltje zout.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.showbizzsite.(...)guber-grapje-1711831
ik heb het gezien. Was op de dag dat fok er uit lag, Ik kon mijn oren niet geloven. Jolien en Keanu zeiden dat ze tijdens de talkshow de hele tijd zeiden dat ze hoopten dat er niemand zou hoeven vertrekken en toen zei Elsa dat zij de schuld zijn dat Wickies oom dood is, omdat zij dat hiermeehebben afgeroepen,quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik had het ook gemist, maar las het ergens en vroeg hier of mensen het gezien hadden, omdat ik die artikels ook niet altijd geloof, ik schrok er echt van
pure vervelingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:30 schreef Joyce-43 het volgende:
toch ook wel grappig dat er elke editie wel mannen zijn die vrouwen willen opmaken of zichzelf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |