Misschien later,het is natuurlijk wel zo dat hij het dan zelf weer oprakelt....beter wachten totdat ze eruit zijn.....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft de man alleen bij de bevruchting aanwezig te zijn toch
Maar dat zal je wel niet bedoelen.
Anyways, gaat Matt nog een keer iemand aanspreken in dat huis of staat ie iedere keer zgn op ontploffen en drukt ie zijn snor.
Ik snap ook niet dat BB dat risico neemt, de kans dat hij er uit moet stappen om complicaties lijkt mij groot en dab ben je sowieso een speler kwijtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als hij zich zo kan bemoeien met andermans relatie en daar alles over leest vind ik triest...en dan lekker in dat huis aan het verkondigen is.
Hoe bedoel je, als ze het huis verlaten hebben?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien later,het is natuurlijk wel zo dat hij het dan zelf weer oprakelt....beter wachten totdat ze eruit zijn.....
Vooral dat laatste denk ik.. hij verkondigd wel meer maar er komt weinig van uit. Mattheus lult met iedereen mee ze trappen er allemaal in. Er is nog niet echt iemand die het doorheeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft de man alleen bij de bevruchting aanwezig te zijn toch
Maar dat zal je wel niet bedoelen.
Anyways, gaat Matt nog een keer iemand aanspreken in dat huis of staat ie iedere keer zgn op ontploffen en drukt ie zijn snor.
Inderdaad.....het hoeft maar een klein dingetje te zijn en ook al zou het goed komen. Je laat je vrouw daar niet alleen in staan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat BB dat risico neemt, de kans dat hij er uit moet stappen om complicaties lijkt mij groot en dab ben je sowieso een speler kwijt
Die was ik ff vergeten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, als ze het huis verlaten hebben?
Gezellig wachten tot mei bij de all-you-can eat.
Ben bang dat iedereen dan bij Keanu op gesprek moet komen.
ze speculeren er op los. Want ook zij hebben totaal geen idee hoe het gaat lopen of wat BB van plan isquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:02 schreef Flow3r het volgende:
Ze gaan er nu al van uit dat er nog iemand genomineerd gaat worden omdat er nog een vrijstelling te verdienen valt
hele shock effect weg![]()
raaaaaaaaaaarrrrr
En wie loopt er weer op te stoken en uit te dagen maar blijft zelf buiten schot?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
De beelden van ijskoffiegate:
https://streamable.com/te8vz4
ze ligt al in haar bedquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:10 schreef ledn81 het volgende:
Mileentje mag weer lekker de hele dag in haar snuggy lopen liggen
[ afbeelding ]
En inmiddels in bed.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:10 schreef ledn81 het volgende:
Mileentje mag weer lekker de hele dag in haar snuggy lopen liggen
[ afbeelding ]
Jane ook wat dat betreftquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp er niets van. Met de vergiftigde appel was Sharice toch uitgesloten van een vrijstelling?
Juistquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wie loopt er weer op te stoken en uit te dagen maar blijft zelf buiten schot?
In dat spel wel idd maar dat is uitgespeeld dus doet wee4 gewoon mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp er niets van. Met de vergiftigde appel was Sharice toch uitgesloten van een vrijstelling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |