Ik wel. Je speelt dit spel alleen.quote:
Sharice heeft 50% kans op een vrijstellingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik wel. Je speelt dit spel alleen.
Het enige echte maatje wat Axel heeft is Jane. Een van de mannen zal hij niet tegenover Jane zetten. Dan blijven Jolien en Charice over.
Hij zal misschien denken dat Charice, of ze nu wint of verliest, iets ' schuldig' is aan hem later in het spel.
Ik geloof niet dat zij ooit op het schoolplein staat. Ze lijkt me het type dat haar kinderen uit de auto zet precies voor het hek als net de bel is gegaan. Zo kan ze snel door naar de kapper ofzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die moeders op het schoolplein zullen haar straks ook niet als mooi mens binnenhalen.
Ik vind Elsa niet oneerlijk.. leuk is ze zeker niet en irriteer me bijna aan alles van haar. Milena en Sharice zijn de twee die het meest vals zijn in huis maar ook zo verschrikkelijk kinderachtig. Er is niets leuks of grappigs aan die twee. Ze zitten de hele dag verstrengeld in elkaar en elkaar te vlooien en dan in de tussentijd te smoezen en te roddelen over anderen. Pure jaloezie lijkt het wel tegenover Jolien en Jane.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef riri het volgende:
Mooie moeder die Milena die haar kinderen live op beeld laat zien hoe je mensen moet opstoken tegen anderen en de valse Charise die het pestgedrag uitvoert, samen met Elsa vind ik deze drie heel oneerlijke spelers
Hij gaat toch nergens heen, en ik vraag me af andere ook wel ergens heen gaan nadat Eva weg moest deze week.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat hij zelf niet zijn nominatie omgedaan kan maken. En er een ander voor in de plaats kan opzetten.
Is eigenlijk bekend of hij ook 1 van de genomineerde kon kiezen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat hij zelf niet zijn nominatie omgedaan kan maken. En er een ander voor in de plaats kan opzetten.
Dan breekt de pleuris weer uit op de socials/ fans.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
We gaan het zien vrijdag. Blijft spannend op deze manier.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij gaat toch nergens heen, en ik vraag me af andere ook wel ergens heen gaan nadat Eva weg moest deze week.
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan breekt de pleuris weer uit op de socials/ fans.
Maar we kunnen nog steeds niet stemmen. Dat zal wel geen exit worden deze week.
Hopelijk resetten ze alles weer vrijdagavonden doen ze tijdens de live maar even de sneaky momenten tonen van de medebewoners aan de medebewoners.
Hij is echt blind voor haar.. liefde maakt blind zeggen ze en ik denk ook echt dat hij gevoelens heeft voor haar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:47 schreef riri het volgende:
Mattheüs moet eens heel snel zijn ogen open doen wat betreft Milena, wat Sharice betreft heeft hij dat wel door wat voor valse slang dat is
Ik kan geen oordeel geven hoe mensen hun kinderen opvoeden, zelf ben ik blij dat mijn moeder er altijd was.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat zij ooit op het schoolplein staat. Ze lijkt me het type dat haar kinderen uit de auto zet precies voor het hek als net de bel is gegaan. Zo kan ze snel door naar de kapper ofzo.
Ja dat was echt mooi geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Laat hem maar zorgen voor zijn eigen relatie,,,,,wie welke man gaat in het huis terwijl zijn vrouw zwanger is.....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat Pootje bedoeld hoe Mattie met Milena omgaat ivm vriendin thuis. Pootje heeft heel veel sm gelezen voordat hij het huis ingang. Hij heeft ook verteld over de berichten van sm over die 2.
moet die dan der handje vast houden, sorry hoor maar als hij dat nou met zijn vrouw besproken heeft en zij vind het neit erg wie zijn wij dan om het erg te vindenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat hem maar zorgen voor zijn eigen relatie,,,,,wie welke man gaat in het huis terwijl zijn vrouw zwanger is.....
Hij zei ook dat Jolien hem de vrijstelling ook niet gunde en hij had haar al een keer iets gegeven en gisteren ook mee naar de Spa genomen. Het was mooi geweest als Jolien meer naar Axel zou zijn getrokken maar ze kiest toch de kant van het andere groepje. Axel zou dan de keuze anders hebben gemaakt. Was ook erg sterk geworden als Axel Jane en Jolien een front zouden vormenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik wel. Je speelt dit spel alleen.
Het enige echte maatje wat Axel heeft is Jane. Een van de mannen zal hij niet tegenover Jane zetten. Dan blijven Jolien en Charice over.
Hij zal misschien denken dat Charice, of ze nu wint of verliest, iets ' schuldig' is aan hem later in het spel.
Logisch toch als er nog iemand een nominatie krijgt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan breekt de pleuris weer uit op de socials/ fans.
Maar we kunnen nog steeds niet stemmen. Dat zal wel geen exit worden deze week.
Hopelijk resetten ze alles weer vrijdagavonden doen ze tijdens de live maar even de sneaky momenten tonen van de medebewoners aan de medebewoners.
Als hij zich zo kan bemoeien met andermans relatie en daar alles over leest vind ik triest...en dan lekker in dat huis aan het verkondigen is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
moet die dan der handje vast houden, sorry hoor maar als hij dat nou met zijn vrouw besproken heeft en zij vind het neit erg wie zijn wij dan om het erg te vinden
Volgens mij hoeft de man alleen bij de bevruchting aanwezig te zijn tochquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat hem maar zorgen voor zijn eigen relatie,,,,,wie welke man gaat in het huis terwijl zijn vrouw zwanger is.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |