Wat een stel vieze, enge meiden zijn dat...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
De beelden van ijskoffiegate:
https://streamable.com/te8vz4
Wauw wat valsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
De beelden van ijskoffiegate:
https://streamable.com/te8vz4
Van haar had ik het eigenlijk niet verwacht..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar vlak ook Sharice niet uit ... die komt met het idee.
Had ze geen Thomas tattoo?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:22 schreef Joyce-43 het volgende:
Jill had ook BB tattoo genomen toch?
Ik denk dat Pootje bedoeld hoe Mattie met Milena omgaat ivm vriendin thuis. Pootje heeft heel veel sm gelezen voordat hij het huis ingang. Hij heeft ook verteld over de berichten van sm over die 2.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat is er met Mattie zijn normen?
Pootje laat zich kriebelen en ligt bij Sharice op schootquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat Pootje bedoeld hoe Mattie met Milena omgaat ivm vriendin thuis. Pootje heeft heel veel sm gelezen voordat hij het huis ingang. Hij heeft ook verteld over de berichten van sm over die 2.
nee dat nietquote:
Aha ok ja ik vind dat erg opgeblazen geweest, waren gewoon vrienden die aan dollen warenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat Pootje bedoeld hoe Mattie met Milena omgaat ivm vriendin thuis. Pootje heeft heel veel sm gelezen voordat hij het huis ingang. Hij heeft ook verteld over de berichten van sm over die 2.
En terecht.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy : geen valentijnskaart, geen feest , als enige geen persoonlijk voorwerp maar het boeit hem echt niet
Ben ik met je eens. Daarom schreef ik ook dat Pootje z'n spel zo speelt alsof hij naar huis wil, maar dus niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pootje laat zich kriebelen en ligt bij Sharice op schoot
hoe kan hij dit zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |