Ik zit te kijken naar twee vrouwen die altijd hun mond vol hebben over oprecht ,eerlijk en integer handelen ..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar vlak ook Sharice niet uit ... die komt met het idee.
het is net nouchine nawelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zit te kijken naar twee vrouwen die altijd hun mond vol hebben over oprecht ,eerlijk en integer handelen ..
twee vrouwen die vanaf het begin volledig in elkaar opgaan, alles met elkaar doen , elkaar nodig hebben.
Eigenlijk een symbiotische vriendschap waar het gif vanaf druipt.
Het een houdt het ander in stand en andersom .. Wat een walgelijk leugenachtig duo
Die waren ook eng met elkaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is net nouchine nawel
x100 qua toxic gedrag
Nou ja datquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:39 schreef greysbones het volgende:
en jolientje laat haar haren wassen door Sharice
ik zou nog liever mijn kop kaal scheren
Het kan dus betekenen dat er nog een vierde genomineerd gaat wordenquote:
Lief lief mehquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef cheanny het volgende:
[..]
Maar wel een stuk liever dan deze twee.
Denk ik ook. En hij wil Charice nog een beetje te 'vriend' houden voor in het spel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:42 schreef Verida het volgende:
ik denk dat Axel heeft gekozen voor charise omdat hij het gevoel heeft dat Jane makkelijk kan winnen van charise![]()
en dan heeft Jane een vrijstelling.
Het is totaal niet relevant dat jij een mening hebt over wat een user denkt, dus laat dat dan ook maar.quote:
nou jaquote:
Dat snap ik dan weer nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Denk ik ook. En hij wil Charice nog een beetje te 'vriend' houden voor in het spel.
ik ook nietquote:
milena ligt ook alweerquote:
Die moeders op het schoolplein zullen haar straks ook niet als mooi mens binnenhalen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef riri het volgende:
Mooie moeder die Milena die haar kinderen live op beeld laat zien hoe je mensen moet opstoken tegen anderen en de valse Charise die het pestgedrag uitvoert, samen met Elsa vind ik deze drie heel oneerlijke spelers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |