Eerste keer vond ik grappig, ondanks dat het Milena was.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:40 schreef greysbones het volgende:
Jordy heeft dat helemaal niet gezegd
dat was Milena die zei dat ze hoopte dat ze zouden verdrinken
jeetje
stemmingmakerij
Ik denk dat je dan onderhand de laatste bent. Het komt hier elke dag wel een paar keer voorbijquote:
Daar gaat het toch helemaal niet om?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ik mag daar toch gewoon mijn eigen mening over hebben?
Wicky was hier toch niet bij?
Waarschijnlijk is die laptop gisteravond al door het raam gegaan toen jolien in de hottub gingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vraag me alleenverdieners of Jeffrey het ook zo leuk vindt, die is nogal jaloers en denk dat als hij dit nu zou zien op stream dat hij zijn laptop door het raam gooit.
weet niet of je dit kan zienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zonder beeldbewijs (op fok heb ik niemand erover gehoord) neem ik dit voorlopig even met een korreltje zout.
En Milena riep gisteren wel zo'n tien keer dat ze hoopte dat ze zouden verdrinken. De 1 zijn humor is die van de ander niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:35 schreef Verida het volgende:
ik vond het wel een leuk grapjeEn natuurlijk moet je zoiets niet te letterlijk nemen
net zoals je Jordy niet te letterlijk moet nemen die gisteren zei dat hij hoopte dat ze in de hottub zouden verdrinken.
Hangen daar ook camara's??quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:41 schreef C.A.I het volgende:
[..]
gelukkig zit die thuis zich op te vreten en jolien nog in het huis 😉
Soms onhandigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:42 schreef cheanny het volgende:
[..]
Elsa is soms erg onhandig met haar grapjes en uitspraken. Zijn dan totaal niet grappig. Vreemde humor. Denk echt niet dat ze het heel slecht bedoelde. Maar hoort inderdaad niet op zo'n moment.
vond het de eerste keer al niet grappigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eerste keer vond ik grappig, ondanks dat het Milena was.
Maar 4x, toen spatte de afgunst ervan af en kon het niet meer onder de noemer grappig.
Is wel gezegd, maar was een grapje van Elsa. Zou ik ook gemaakt kunnen hebben. Maar gelukkig heb ik geen 20 camera's op mijn smoeltje staanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zonder beeldbewijs (op fok heb ik niemand erover gehoord) neem ik dit voorlopig even met een korreltje zout.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is wel gezegd, maar was een grapje van Elsa. Zou ik ook gemaakt kunnen hebben. Maar gelukkig heb ik geen 20 camera's op mijn smoeltje staanOf je het een leuk grapje vind is een ander verhaal, maar er word heel veel uit het verband getrokken weer. Alles om de favorietjes naar voren te halen en vooral de tegenstanders naar beneden te halen op de socials.
Prima maar ik zie het toch iets andersquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan onderhand de laatste bent. Het komt hier elke dag wel een paar keer voorbij![]()
Het was een hele foute opmerking, maar ik denk dat iedereen er wel eens iets stoms uitflapt
Pijp randje?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:45 schreef Jockari het volgende:
Jolien gaat haar lip "linen", heeft ze nog nooit gedaan.
Dat zou goed kunnen.. zou beter zijn en hoeft hij dit allemaal niet te zienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:42 schreef engine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die laptop gisteravond al door het raam gegaan toen jolien in de hottub ging
Precies dat dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is wel gezegd, maar was een grapje van Elsa. Zou ik ook gemaakt kunnen hebben. Maar gelukkig heb ik geen 20 camera's op mijn smoeltje staanOf je het een leuk grapje vind is een ander verhaal, maar er word heel veel uit het verband getrokken weer. Alles om de favorietjes naar voren te halen en vooral de tegenstanders naar beneden te halen op de socials.
Ik denk dat ze een eigen interpretatie heeft van de dingen die ze heeft meegemaakt. Haak meestal af als ze begint te vertellen. Maar als ze iemand troost of probeert op te beuren weet ze het vaak wel heel goed te verwoorden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:44 schreef lojanda het volgende:
Soms onhandig
Ik kan niet met haar humor en vind dan ook niets grappigs aan al haar uitspraken en verhalen. Zijn ook niet te volgen en erg vermoeiend. Soms denk ik eerlijk gezegd ook dat ze een enorme fantasie heeft.
Tering!!! Wat gênantquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
weet niet of je dit kan zien
https://www.facebook.com/(...)ity=2677751565805752
Geweldig tochquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:48 schreef greysbones het volgende:
en dan het commentaar van Keanu en Jordy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |