quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
De vergelijking met kringspier is niet te vermijden.
Nu we toch vragen stellenquote:
Zou toch fantastisch zijn als ze dan beiden zijn genomineerd en dat zure Jordy dan het veld moet ruimenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:34 schreef mazaru het volgende:
Jordy haat Axel. Hij denkt dat hij vrijdag misschien al weg gaat. Maar anders moet hun groepje ervoor zorgen dat hij volgende week geëlimineerd wordt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou toch fantastisch zijn als ze dan beiden zijn genomineerd en dat zure Jordy dan het veld moet ruimen
Zo zuur is Jordy niet, maakt leuker tv dan de rest daar dus mag nog wel even blijven.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou toch fantastisch zijn als ze dan beiden zijn genomineerd en dat zure Jordy dan het veld moet ruimen
Gelukkig weten Axel en Jane dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:37 schreef mazaru het volgende:
Jane en Axel moeten dus heel goed uitkijken voor Jolien. Die heult gewoon met Jordy en consorten
Het kunnen goede maatjes zijn maar aan het eind is dat over worden ze elkaars rivalen....dus het is goed om je te mengen.....quote:
jane zit er 9 van de 10 x zelf bijquote:
ik lust ook kaas ben gek op oude kaas, maar kaasfondue pas ik ook voor hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
We hebben gisteren kunnen zien in de hottub hoe ze grote stukken kaas afhapt dus ze zal het wel lusten
Dan de rest? Dan sommigen zou ik zeggen. Milena is nog een stuk ergerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo zuur is Jordy niet, maakt leuker tv dan de rest daar dus mag nog wel even blijven.
ze lopen een beetje te geinenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:41 schreef Ireth het volgende:
Ik heb 5 minuten de streams aan en heb al 10x het woord kartel gehoord
Jordy is here to stay. Gaat zeker nog niet weg de komende weken. Eerst andere droeftoeters eruit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:34 schreef mazaru het volgende:
Jordy haat Axel. Hij denkt dat hij vrijdag misschien al weg gaat. Maar anders moet hun groepje ervoor zorgen dat hij volgende week geëlimineerd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |