Hij denkt dat hij sterker is......quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jane heult ook met beide kampen, maar het kamp met Sharice is de taak van Axel, die de domme fout heeft gemaakt haar de kans op een vrijstelling te geven.
ze zijn niet aan het stoken hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:33 schreef mazaru het volgende:
Het stookgroepje is weer volop aan het fluisteren. En Jolien doet er net zo hard aan mee
[ afbeelding ]
ze zitten hardop te praten aan de barquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zijn niet aan het stoken hoor
Dat klopt maar ze zit wel echt aan de kant van Axel..ze zal hem boven de anderen kiezen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
jane zit er 9 van de 10 x zelf bij![]()
Kaas is gewoon in welke vorm of smaak goddelijkquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik lust ook kaas ben gek op oude kaas, maar kaasfondue pas ik ook voor hoor![]()
Jane en Axel doen precies hetzelfde volgens mijn is Jane nog erger die praat echt met iedereen over de nominaties en probeert zo iedereen in een richting te sturen die voor haar en Axel alleen denk ik goed uitpakkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:37 schreef mazaru het volgende:
Jane en Axel moeten dus heel goed uitkijken voor Jolien. Die heult gewoon met Jordy en consorten
Ja, vind het ook jammer maar er zijn eigenlijk geen bewoners buiten Matti om die ik graag zie.....Axel erger ik me niet zo aan maar aan de rest wel,quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan de rest? Dan sommigen zou ik zeggen. Milena is nog een stuk erger
Dat is hun tactiek.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel en Jane zie je ook steeds minder samen. Axel is meer met Pootje en de 2 meiden, S en M
Dat wil ik zien..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan hij nog beter na een paar biertjes !
Zij zijn echt veel samen en delen ook alles met elkaar. Ze mengen zich beiden in andere gesprekken en groepjes maar vervolgens vertellen ze dan weer tegen elkaar wat ze te weten zijn gekomen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel en Jane zie je ook steeds minder samen. Axel is meer met Pootje en de 2 meiden, S en M
ja ben ik niet met je eens tosti ja lekker maar fondue nee echt nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kaas is gewoon in welke vorm of smaak goddelijk
Ik vind het juist doorzichtig. Het is precies wat ze bij ER ook altijd doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is hun tactiek.
heel af en toe hebben ze kort overleg, ze weten van elkaar precies wat ze moeten doen of waar ze moeten meeluisteren. Verder laten ze nergens echt merken dat ze een heel goed bondje zijn
goed gespeeld vind ik dat
Ja, maar verder hebben ze ook niet zoveel gemeen....Axel hoor je alleen maar jaja eehh jaja ik ook als Jane praat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat klopt maar ze zit wel echt aan de kant van Axel..ze zal hem boven de anderen kiezen.
Tuurlijk doet ze dat.. ze doen dat allemaal en daar is ook niets mis mee.. ze zitten immers in een spel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jane en Axel doen precies hetzelfde volgens mijn is Jane nog erger die praat echt met iedereen over de nominaties en probeert zo iedereen in een richting te sturen die voor haar en Axel alleen denk ik goed uitpakken
Ik vind Axel het meest fair spelen en daarbij vind ik het leuk om hem met Jane samen te zien en ik vind ook Jolien wel positief veranderdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vind het ook jammer maar er zijn eigenlijk geen bewoners buiten Matti om die ik graag zie.....Axel erger ik me niet zo aan maar aan de rest wel,
Dat dusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is hun tactiek.
heel af en toe hebben ze kort overleg, ze weten van elkaar precies wat ze moeten doen of waar ze moeten meeluisteren. Verder laten ze nergens echt merken dat ze een heel goed bondje zijn
goed gespeeld vind ik dat
Ik prik daar snel doorheen hoor als speler en dat duurt heel niet lang voordat de tegenpartij dat ook door heeft.quote:
Alles achter de tralies, bij mij ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:50 schreef Jockari het volgende:
Nieuw spelletje (streepjes krijg ik er bij van GoPlay)
[ afbeelding ]
Gister was ook moeilijk met Jane, ik had geen keus....dat krijg je als je er drie belooft niet op diegene te stemmen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik prik daar snel doorheen hoor als speler en dat duurt heel niet lang voordat de tegenpartij dat ook door heeft.
Jordy laat zich door niemand de mond snoeren, ook door Jane niet. Hij zegt ook gewoon rechtstreeks wat hij vindt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar verder hebben ze ook niet zoveel gemeen....Axel hoor je alleen maar jaja eehh jaja ik ook als Jane praat.
maar jij zit daar niet als spelerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik prik daar snel doorheen hoor als speler en dat duurt heel niet lang voordat de tegenpartij dat ook door heeft.
Vanmorgen vertelde ze dat ze had gedroomd over haar overleden oma en volgens Elsa was dat niet goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:42 schreef cheanny het volgende:
[..]
Elsa is soms erg onhandig met haar grapjes en uitspraken. Zijn dan totaal niet grappig. Vreemde humor. Denk echt niet dat ze het heel slecht bedoelde. Maar hoort inderdaad niet op zo'n moment.
Dat klopt.....ik had het over Axelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jordy laat zich door niemand de mond snoeren, ook door Jane niet. Hij zegt ook gewoon rechtstreeks wat hij vindt.
Als speler? Achter je toetsenbord is het makkelijk te zien maar daar in het huis is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gelukkig maar voor even! Ze hadden vast plaspauzequote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:55 schreef ledn81 het volgende:
Elsa vertelt weer over haar avonturen op 2 streams
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat klopt.....ik had het over Axel
Tuurlijk wel, dan weet je toch of dit te vertrouwen is of niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:53 schreef Verida het volgende:
[..]
maar jij zit daar niet als speleren wat kan er gebeuren als de tegenpartij het door zou hebben?
helemaal niets toch?
Dat is toch oké? Hij weet goed wat hij wil en gaat daar voor.quote:
Ik droomde van de week (serieus) dat Keanu op het surfboard stond in de gameroom.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanmorgen vertelde ze dat ze had gedroomd over haar overleden oma en volgens Elsa was dat niet goed.
Het was een voorteken over iets naars wat gaat gebeuren( Mijn eigen woorden maar daar kwam het ongeveer op neer)
Dat er in het algemeen ruimte is voor eigen interpretatie over de diepere spirituele betekenis van het leven en de dood maar dat het voor jou waarheid is, dat het je zodanig kan bezighouden en een belangrijk onderdeel van je leven is, je veel met je geloof bezig bent,
bepaalde overtuigingen hebt en daar naar leeft is jouw keuze ,cultuur of geloof en dat is prima
Dat je continu verteld dat je voorspellende dromen hebt die altijd uitkomen
Dat een overleden oma in je droom voor jou betekent dat er iets naars staat te gebeuren staat en waar je de hele nacht wakker van hebt gelegen , lijkt mij heel erg vervelend
Als iemand daar op dat moment een grap over had gemaakt dan vraag ik me af of ze dat zelf ook grappig had gevonden..
Ik gok van niet![]()
En wat zij zei was niet grappig , het was misplaatst, vals en in combinatie met wat andere dingetjes van haar ook behoorlijk in tegenstrijd met waar ze zo voor zegt te staan..
Die geniet zo erg van het spel dat het spel spelen ook gewoon grappig kan zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:47 schreef greysbones het volgende:
Jordy
we hebben vanavond open vergadering
voor alle leden![]()
we moeten zorgen dat wij de onderwereld strijd winnen
de battles of the titans
Klopt, is stijgende zelfs samen met Mattheus.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik heb het idee dat Jordy er "buiten" behoorlijk goed op staat, al zou hij op de bank komen, denk ik niet dat hij moet vertrekken
ligt er net aan waar je kijktquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik heb het idee dat Jordy er "buiten" behoorlijk goed op staat, al zou hij op de bank komen, denk ik niet dat hij moet vertrekken
X doet er niet toe.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ligt er net aan waar je kijkt
op FB wel
op X niet
Op dinsdag 18 februari 2025 13:23 schreef lojanda het volgende:
Ik duim meequote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:09 schreef lojanda het volgende:
Jane en Sharice moeten naar de GR..
Hoop dat het Jane lukt om de vrijstelling te winnen
Wat moet dat een vreselijke ervaring voor jou zijn geweest , dromen over BB bewonersquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik droomde van de week (serieus) dat Keanu op het surfboard stond in de gameroom stond.
Dag erna lag Fok! er een hele dag uit en was zaterdag de halve dag een SL.
Dit komt voort uit het blauwe lichtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds geen blauw zwaailicht geweest, ze moeten dus wéér om vrijstellingen spelen.. haal dat blauwe zwaailicht maar weg, en gelijk ook die doofstomme papagaai
Dan mag de telefoon ook wel wegquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds geen blauw zwaailicht geweest, ze moeten dus wéér om vrijstellingen spelen.. haal dat blauwe zwaailicht maar weg, en gelijk ook die doofstomme papagaai
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat moet dat een vreselijke ervaring voor jou zijn geweest , dromen over BB bewoners![]()
Ik voel je
Ohja, wie heeft er gedrukt ?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit komt voort uit het blauwe licht
Milena komt iedere keer weg. Het begint nu wel op te vallen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:10 schreef lojanda het volgende:
Ik gun Sharice echt de nominatie.. al zou het alleen al zijn dat ik het Milena zo gun
Op dinsdag 18 februari 2025 14:07 schreef Tascha071 het volgende:Als hij dat al zou doen dan krijgt hij een waarschuwing van BB. Dat kreeg Doriana ook vorig jaar.quote:[ afbeelding ] Op dinsdag 18 februari 2025 13:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik krijg vast weer users over me heen maar imo is dit alleen maar voor tv momentjes en stemmen te winnen. Jordy kijkt mij net iets teveel in de camera voordat hij iets gaat doen.
[/quote
Ja dat heb ik ook doorgaans
Big Dog Axelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja, wie heeft er gedrukt ?
Gooi Milena dan ook maar gelijk bij het afval.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:11 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Dan mag de telefoon ook wel weg
Sharice erachter aanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gooi Milena dan ook maar gelijk bij het afval.
Die heeft al een nominatie, gaat 'ie die nu weer vrijspelen, gaat aardig lood om oudijzer worden zoquote:
Axel speelt nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die heeft al een nominatie, gaat 'ie die nu weer vrijspelen, gaat aardig lood om oudijzer worden zo
Neen, hij mag niets vrijspelen, alleen Sharice en Janequote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die heeft al een nominatie, gaat 'ie die nu weer vrijspelen, gaat aardig lood om oudijzer worden zo
Nee, hij moest twee mensen kiezen die voor de vrijstelling moesten strijden. Hij koos Jane en Charisequote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En daar moest voor op de knop gedrukt worden, het wordt steeds meer lood om oudijzer dusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, hij moest twee mensen kiezen die voor de vrijstelling moesten strijden. Hij koos Jane en Charise
Vrijdag wordt een verloren dag voor ons kijkers.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:19 schreef mazaru het volgende:
Kan het daar niet gaan regenen? Krijgen we dit beeld weer hele dagen achter elkaar
[ afbeelding ]
vanmorgen blauw zwaailicht geweest, axel op de knop gedrukt en die mocht twee bewoners aanwijzen die om een vrijstelling mogen spelenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
staat pootje leuk, dat condoompje op zijn hoofdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:19 schreef mazaru het volgende:
Kan het daar niet gaan regenen? Krijgen we dit beeld weer hele dagen achter elkaar
[ afbeelding ]
Kapootjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:22 schreef Verida het volgende:
[..]
staat pootje leuk, dat condoompje op zijn hoofd
Axel..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja, wie heeft er gedrukt ?
Dan let BB toch niet goed op want hij kijkt regelmatig of de camera op hem staat voordat hij wat gaat doen of zeggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:12 schreef marky het volgende:
[..]
Als hij dat al zou doen dan krijgt hij een waarschuwing van BB. Dat kreeg Doriana ook vorig jaar.
Hij mocht zelf niet spelen en dus mocht hij kiezen wie er voor mocht strijden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
dat doet zij inderdaad vaker, van de week ook “ja ik heb voor je gebeden en je nominatie is eraf”quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanmorgen vertelde ze dat ze had gedroomd over haar overleden oma en volgens Elsa was dat niet goed.
Het was een voorteken over iets naars wat gaat gebeuren( Mijn eigen woorden maar daar kwam het ongeveer op neer)
Dat er in het algemeen ruimte is voor eigen interpretatie over de diepere spirituele betekenis van het leven en de dood maar dat het voor jou waarheid is, dat het je zodanig kan bezighouden en een belangrijk onderdeel van je leven is, je veel met je geloof bezig bent,
bepaalde overtuigingen hebt en daar naar leeft is jouw keuze ,cultuur of geloof en dat is prima
Dat je continu verteld dat je voorspellende dromen hebt die altijd uitkomen
Dat een overleden oma in je droom voor jou betekent dat er iets naars staat te gebeuren staat en waar je de hele nacht wakker van hebt gelegen , lijkt mij heel erg vervelend
Als iemand daar op dat moment een grap over had gemaakt dan vraag ik me af of ze dat zelf ook grappig had gevonden..
Ik gok van niet![]()
En wat zij zei was niet grappig , het was misplaatst, vals en in combinatie met wat andere dingetjes van haar ook behoorlijk in tegenstrijd met waar ze zo voor zegt te staan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |