Gooi Milena dan ook maar gelijk bij het afval.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:11 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Dan mag de telefoon ook wel weg
Sharice erachter aanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gooi Milena dan ook maar gelijk bij het afval.
Die heeft al een nominatie, gaat 'ie die nu weer vrijspelen, gaat aardig lood om oudijzer worden zoquote:
Axel speelt nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die heeft al een nominatie, gaat 'ie die nu weer vrijspelen, gaat aardig lood om oudijzer worden zo
Neen, hij mag niets vrijspelen, alleen Sharice en Janequote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die heeft al een nominatie, gaat 'ie die nu weer vrijspelen, gaat aardig lood om oudijzer worden zo
Nee, hij moest twee mensen kiezen die voor de vrijstelling moesten strijden. Hij koos Jane en Charisequote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En daar moest voor op de knop gedrukt worden, het wordt steeds meer lood om oudijzer dusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, hij moest twee mensen kiezen die voor de vrijstelling moesten strijden. Hij koos Jane en Charise
Vrijdag wordt een verloren dag voor ons kijkers.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:19 schreef mazaru het volgende:
Kan het daar niet gaan regenen? Krijgen we dit beeld weer hele dagen achter elkaar
[ afbeelding ]
vanmorgen blauw zwaailicht geweest, axel op de knop gedrukt en die mocht twee bewoners aanwijzen die om een vrijstelling mogen spelenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds geen blauw zwaailicht geweest, ze moeten dus wéér om vrijstellingen spelen.. haal dat blauwe zwaailicht maar weg, en gelijk ook die doofstomme papagaai
staat pootje leuk, dat condoompje op zijn hoofdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:19 schreef mazaru het volgende:
Kan het daar niet gaan regenen? Krijgen we dit beeld weer hele dagen achter elkaar
[ afbeelding ]
Kapootjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:22 schreef Verida het volgende:
[..]
staat pootje leuk, dat condoompje op zijn hoofd
Axel..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja, wie heeft er gedrukt ?
Dan let BB toch niet goed op want hij kijkt regelmatig of de camera op hem staat voordat hij wat gaat doen of zeggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:12 schreef marky het volgende:
[..]
Als hij dat al zou doen dan krijgt hij een waarschuwing van BB. Dat kreeg Doriana ook vorig jaar.
Hij mocht zelf niet spelen en dus mocht hij kiezen wie er voor mocht strijden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
dat doet zij inderdaad vaker, van de week ook “ja ik heb voor je gebeden en je nominatie is eraf”quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanmorgen vertelde ze dat ze had gedroomd over haar overleden oma en volgens Elsa was dat niet goed.
Het was een voorteken over iets naars wat gaat gebeuren( Mijn eigen woorden maar daar kwam het ongeveer op neer)
Dat er in het algemeen ruimte is voor eigen interpretatie over de diepere spirituele betekenis van het leven en de dood maar dat het voor jou waarheid is, dat het je zodanig kan bezighouden en een belangrijk onderdeel van je leven is, je veel met je geloof bezig bent,
bepaalde overtuigingen hebt en daar naar leeft is jouw keuze ,cultuur of geloof en dat is prima
Dat je continu verteld dat je voorspellende dromen hebt die altijd uitkomen
Dat een overleden oma in je droom voor jou betekent dat er iets naars staat te gebeuren staat en waar je de hele nacht wakker van hebt gelegen , lijkt mij heel erg vervelend
Als iemand daar op dat moment een grap over had gemaakt dan vraag ik me af of ze dat zelf ook grappig had gevonden..
Ik gok van niet![]()
En wat zij zei was niet grappig , het was misplaatst, vals en in combinatie met wat andere dingetjes van haar ook behoorlijk in tegenstrijd met waar ze zo voor zegt te staan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |