quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heeft hij eigenlijk nog een gesprek gehad met Pootje ? Hij was daar kwaad over dat Pootje had gesproken met Milena en sharice over zijn thuissituatie en vriendin en zou hem er op aam gaan spreken
quote:
Nee , ze voelt zich nu sterk want ze is samen met Milena en Mattie is dan een prima doelwitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:36 schreef lojanda het volgende:
Wat zit Sharice weer zuur te kijken naar de make-up sessie van Mattheus en Milena.. jaloers natuurlijk weer
en sharish is alweer terug, of moet ze nog?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:38 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Duurt best lang al.. benieuwd wat voor spel het is.
Moet nog gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:38 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en sharish is alweer terug, of moet ze nog?
De streken die een Jordy en Niels hebben , die heeft Mattie niet..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:38 schreef Jockari het volgende:
Matti kan ook de tondeuze gebruiken om haar snor bij te trimmen.
Als eyecandy mag hij van mij ook nog wel even blijven. Hij is de enige waar je met plezier naar kijkt als het shirt uitgaat. En er zitten er een paar die ik ook liever eerder dan hem zie gaan. Maar qua karakter vind ik het een slappe drol.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Na wat hij van de week over zichzelf vertelde snap ik wel beter waar het vandaan komt..
Voor mij hoeft hij nog niet weg
Voor zover ik weet niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heeft hij eigenlijk nog een gesprek gehad met Pootje ? Hij was daar kwaad over dat Pootje had gesproken met Milena en sharice over zijn thuissituatie en vriendin en zou hem er op aam gaan spreken
mocht ook niet van Janequote:
Dat 'slappe' snap ik nu wel beter , ik herkende het wel wat hij toen vertelde. Sociaal wat onhandig , is erg op zichzelf . Zijn voorkomen geeft een heel ander beeld dan zijn innerlijk .. En normaliter gaat hij alles uit de wegquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als eyecandy mag hij van mij ook nog wel even blijven. Hij is de enige waar je met plezier naar kijkt als het shirt uitgaat. En er zitten er een paar die ik ook liever eerder dan hem zie gaan. Maar qua karakter vind ik het een slappe drol.
Ik zit ook chagerijnig te kijken naar deze poppenkast.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:36 schreef lojanda het volgende:
Wat zit Sharice weer zuur te kijken naar de make-up sessie van Mattheus en Milena.. jaloers natuurlijk weer
ik had een heel ander beeld van hem voor hij erin gingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat 'slappe' snap ik nu wel beter , ik herkende het wel wat hij toen vertelde. Sociaal wat onhandig , is erg op zichzelf . Zijn voorkomen geeft een heel ander beeld dan zijn innerlijk .. En normaliter gaat hij alles uit de weg
Hij zou wat dat betreft nog wel wat kunnen leren van Jordy![]()
Die heeft dat weer te veel
Hij klikt goed met beiden, maar heeft ze allebei ook nog nodig in het spel. Het is niet zijn gevecht en laat Jane en Milena het zelf maar uitvechten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:32 schreef OmaJacky het volgende:
En die Mattie mag er ook uit.
Die zwijgt gewoon nadat die Milena van de hatelijke sneren over Jane eruit gooit.
Zeggen dat hij het wel hoort en ziet, maar zo'n schijterd dat hij haar niet eens over aanspreekt.
Ze hoeft er niet bij te gaan zitten hè..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zit ook chagerijnig te kijken naar deze poppenkast.
Of zit er nu iemand oprecht te genieten van deze tv ?
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:48 schreef Verity het volgende:
Vraag me af of Sharice bewust in de bourdoir is. Hoopt ze iets te horen van wat er in de game area gebeurd?
Ze lijkt wel cravings te hebben naar Milena toequote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hoeft er niet bij te gaan zitten hè..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |