Als het zonnetje schijnt dan maakt het mij niet zoveel uit hoe koud het is. Ik vind deze temp perfect om naar buiten te gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vrijdag wordt een verloren dag voor ons kijkers.
15 graden, kunnen we zelf ook een keer naar buiten. Kunnen zij daar 80x het verhaal van Keanu aanhoren (wel in t zonnetje).
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:25 schreef Jockari het volgende:
Milena haar tanden staan scheef, komen los... zegt ze.
Het verval van het keizerrijk is begonnen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het zonnetje schijnt dan maakt het mij niet zoveel uit hoe koud het is. Ik vind deze temp perfect om naar buiten te gaan.
Matt zou Milena vandaag toch aanspreken, die vriendin van hem zal zich zitten op te vreten als ze dit zietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:29 schreef ledn81 het volgende:
Mileentje wil nu ook aandacht van Mattie.
Nu mag Mattie Mileentje opmaken met de de opmaakmeuk van Jolien.![]()
(hebben ze gevraagd als het goed is, want Mileen heeft niet zoveel)
Ze zijn nu ook aan het sneren over Mattie, alles onder het mom van hi hi geintje tochquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:28 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een ***** is die Milena. Ze blijft gewoon hatelijke sneren over Jane zeggen.
Mattheus en iemand aansprekenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Matt zou Milena vandaag toch aanspreken, die vriendin van hem zal zich zitten op te vreten als ze dit ziet
Milena is een parasietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:29 schreef ledn81 het volgende:
Mileentje wil nu ook aandacht van Mattie.
Nu mag Mattie Mileentje opmaken met de de opmaakmeuk van Jolien.![]()
(hebben ze gevraagd als het goed is, want Mileen heeft niet zoveel)
En natte dweil Mattheus zou ze erop aanspreken zei hij een uur geleden nog tegen Jolien want hij was het slecht praten en geroddel helemaal zat van Milena en Sharicequote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:28 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een ***** is die Milena. Ze blijft gewoon hatelijke sneren over Jane zeggen.
Slappeling bah.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
En natte dweil Mattheus zou ze erop aanspreken zei hij een uur geleden nog tegen Jolien want hij was het slecht praten en geroddel helemaal zat van Milena en Sharicehij had weer praatjes genoeg maar weer is er niets van uitgekomen.
Na wat hij van de week over zichzelf vertelde snap ik wel beter waar het vandaan komt..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:32 schreef OmaJacky het volgende:
En die Mattie mag er ook uit.
Die zwijgt gewoon nadat die Milena van de hatelijke sneren over Jane eruit gooit.
Zeggen dat hij het wel hoort en ziet, maar zo'n schijterd dat hij haar niet eens over aanspreekt.
Heeft hij eigenlijk nog een gesprek gehad met Pootje ? Hij was daar kwaad over dat Pootje had gesproken met Milena en sharice over zijn thuissituatie en vriendin en zou hem er op aam gaan sprekenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
En natte dweil Mattheus zou ze erop aanspreken zei hij een uur geleden nog tegen Jolien want hij was het slecht praten en geroddel helemaal zat van Milena en Sharicehij had weer praatjes genoeg maar weer is er niets van uitgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |