Milena is voornamelijk bezig met Milenaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:10 schreef Snensie het volgende:
Milena vind het wel fijn om geadoreert te worden door Sharice. Ze moet toch ook wel voelen dat er meer speelt bij Sharice. Als ze niks wil met Sharice zou ze wat afstand moeten bewaren, dat doe je ook bij een man waar je niks mee wil. Anders is het gewoon gek makerij.
Nou he kijk eens hoe ze op dit moment der pijlen op axel heeft gerichtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Milena is voornamelijk bezig met Milena
Ik gok dat ze dat weer doet voor Mattiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou he kijk eens hoe ze op dit moment der pijlen op axel heeft gericht
Ja heel vreemd altijd. Keanu en Jordy wilden wakker blijven voor de knop volgens mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:14 schreef b_engeltje het volgende:
Dat was een knap truckjes van BB
Ze waren nog druk in gesprek in de slaapkamer
Keano liep nog in kleding buiten
Korte streamlock van nog geen 4 min en zogenaamd naar terug op stream ligt iedereen in diepe rust
Ja,ja
En ze doet net of ze het niet door heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Milena is voornamelijk bezig met Milena
Heb ook al een aantal keren de deur open en dicht horen gaan, kan zijn dat er bewoners naar de woonkamer zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:20 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja heel vreemd altijd. Keanu en Jordy wilden wakker blijven voor de knop volgens mij.
Ja hopelijk laten ze het nog zien maar niet voor mij want mijn ogen gaan dicht. Trustuhquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:22 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Heb ook al een aantal keren de deur open en dicht horen gaan, kan zijn dat er bewoners naar de woonkamer zijn
Ik voorzie dat het tot woensdagavond doorgeven wordt van de nominaties net zolang totdat BB de mensen genomineerd heeft staan die ze willen en alle spellen en nominaties voor noppes zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 03:50 schreef Koos1958 het volgende:
Zo teruggelezen. Nominatie niet officieel. Zou het weer zo zijn dat de mensen die gewonnen hebben weer genomineerd kunnen worden door een spel. En axel bv weer van de bank af kan komen. Waarom dan die spellen spelen voor targets enzo.
Dat was niet de reactie van Jordy. En na zijn reactie op de persoonlijke voorwerpen die de andere kregen en hij niet ging hij hier ook prima mee om. Keanu zat in een dip die had het kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Sneue sukkels. Mimimimi zij wel en ik niet mimimimi
Ze hadden zeker wel de pest in dat ze niet mee mochten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:25 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was niet de reactie van Jordy. En na zijn reactie op de persoonlijke voorwerpen die de andere kregen en hij niet ging hij hier ook prima mee om. Keanu zat in een dip die had het kunnen gebruiken.
Ik wil Elsa er graag uit maar die gaat nergens heen die wordt wel gered door BB want op een na laatste Nederlandse vrouw.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:14 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Als we mogen stemmen stem ik op Axel.
IkIk w wil het liefst die zemelaar Keanu er uit maar als mensen op hem gaan stemmen om Elsa weg te krijgen lekker doen.
Eigen schuld dikke bult zemelaar op beeld.
Zolang we niet kunnen stemmen is de kans daar groot op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:31 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemorgen.
'Nominaties ' bekend lees ik.
Onder de noemer alles is anders kan BB nog heel veel doen, dus zal wel pas donderdag bekend zijn wie er werkelijk genomineerd zijn.
Onzin ja ze stonken naar rook en nee hij hoefde niet in de jacuzzi zoals hij al aangaf niet aan hem besteed. Jordy heeft van nature een zuur hoofd daar kan hij niet veel aan doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hadden zeker wel de pest in dat ze niet mee mochten.
En Jordy reageerde zeker wel sneu toen de jacuzzi gasten weer terug kwamen. Hij trok een zure kop en hij vond dat ze stonken. Zei hij wel 3 x keer.
Keanu was de enige van de 5 die geïnteresseerd was in wat ze beleefd hadden in de jacuzzi. De rest was zuur.
Dat heb ik ook gezien van Milena ze draaide in 1e instantie niet eens haar hoofd omquote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hadden zeker wel de pest in dat ze niet mee mochten.
En Jordy reageerde zeker wel sneu toen de jacuzzi gasten weer terug kwamen. Hij trok een zure kop en hij vond dat ze stonken. Zei hij wel 3 x keer.
Keanu was de enige van de 5 die geïnteresseerd was in wat ze beleefd hadden in de jacuzzi. De rest was zuur.
Milena wilde in eerste instantie net doen of ze ze niet zag of hoorde. "hoor ik wat? Zie ik wat" En ze spoorde Keanu aan en de anderen aan de tafel dat ook te doen maar die reageerden er niet op. ( niks las ik daar over hier overigens)
Goedemorgen...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien van Milena ze draaide in 1e instantie niet eens haar hoofd om
Goedemorgen
Als dat zo zou zijn dan wil toch niemand meer op die knop drukken?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:16 schreef marky het volgende:
[..]
Ik voorzie dat het tot woensdagavond doorgeven wordt van de nominaties net zolang totdat BB de mensen genomineerd heeft staan die ze willen en alle spellen en nominaties voor noppes zijn geweest.
Hoe bakken ze brood dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:12 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn twee broden gebakken. Wow goed van ze.
zis is tievie .. alles is nepquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:08 schreef Rhosyn het volgende:
Wat ik wel leuk vond om hier te lezen en zien was Axel die met de hele tafel waar die knop op staat er vandoor ging en die in zijn bed "verstopte".
Wel raar dat die tafel gewoon opgetild kon worden. Hoe is die knop dan verbonden met het alarm en hoe kan je dan horen dat iemand op die knop drukt.
Zuiver en alleen op beeld? Dat is toch raar.
Lichten zijn aan.
Dat zielige gepraat is het enige waar ik mij aan irriteer. Dat heeft ze helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:26 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel wat een vertoning![]()
Elsa zat gisteravond al te rekenen wie op haar hebben gestemd en wilde eigenlijk mensen daarop aanspreken..
En nu doet ze zielig
[ afbeelding ]
Toch wel , dit zegt veel over iemand..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zielige gepraat is het enige waar ik mij aan irriteer. Dat heeft ze helemaal niet nodig.
Dan beslist BB ongeveer wie er mag drukken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou hup ... zwaailicht en dan Jordy of Axel die op de knop slaat. Liefst Jordy denk ik.
Van mij mag ze eruitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:26 schreef Puzzie het volgende:
Elsa zat gisteravond al te rekenen wie op haar hebben gestemd en wilde eigenlijk mensen daarop aanspreken..
En nu doet ze zielig
[ afbeelding ]
Yep.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:31 schreef Frummelie het volgende:
Oooh bedankt!!.... ze hebben een broodbakmachine...
Ja .. maar dat gaan ze niet doen natuurlijk, er moet maximaal gestuurd worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan beslist BB ongeveer wie er mag drukken.
Laat het maar afgaan als ze allemaal bij elkaar zijn.
Agossie hoe durven ze op haar te stemmen. Zelf hele plannen maken met anderen en nu ze zelf kans maakt op nominatie het niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:26 schreef Puzzie het volgende:
En nu doet ze zielig
[ afbeelding ]
Dat jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Agossie hoe durven ze op haar te stemmen. Zelf hele plannen maken met anderen en nu ze zelf kans maakt op nominatie het niet leuk vinden.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:36 schreef Frummelie het volgende:
Is dat het geluid van die broodbakmachine??
Maakt alleen geluid als die machine het deeg mengt, daarna is het alleen het rijzen van het deegquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
Pootje gaat weer een brood bakken. Ik vind het een lawaai ding. Ik wil al een tijdje zo'n ding aanschaffen maar ik weet nu dat ik moet opletten dat die geruisloos is. Niet zo lawaaiding dat klinkt als een sirene.
bbmachine heeft eigenn zenderquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:36 schreef Frummelie het volgende:
Is dat het geluid van die broodbakmachine??
Crisis wat een lawaai, je zou hem voor de nacht voorgeprogrammeerd hebben..quote:
Lactose vrije melk is gewoon melk hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:18 schreef Rhosyn het volgende:
5 flessen melk haalt Jordy uit de voorraadkamer. Lactose vrij. Dat is geen echte melk toch?
Pootje haalt 3 potten kwark en krijgt van Jordy orders er 1 op de tafel te zetten en de rest in de koelkast.
Dan zal de kwark ook wel lactose vrij zijn.
Ja maar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maakt alleen geluid als die machine het deeg mengt, daarna is het alleen het rijzen van het deeg
en afbakken.
Ik vind het meevallen qua geluid, daar in bb wordt het geluid versterkt door al die microfoons die er hangen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja maar.
Als je de timer gebruikt om 'sochtends wakker te worden van de geur van brood wordt je niet om 7 uur wakker van de geur van brood maar van die sirene...uurtje of 5![]()
En je bent 's nachts niet in de keuken maar in de slaapkamer. Dus dan is het geluid ook wat verder weg.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vind het meevallen qua geluid, daar in bb wordt het geluid versterkt door al die microfoons die er hangen.
Het brengt leven in de brouwerij...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En toch ook wel een smaakmaker... maar dat vind ik dan..
Ja precies dat...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het brengt leven in de brouwerij...
he he eindelijk zat er al dagen op te wachtenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:
De leidingen. Buiten zijn bevroren![]()
Wat een stommelingen bij de FEBO ook
Ik stiekem ook 🤫quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
he he eindelijk zat er al dagen op te wachten
ik verwacht dat die zich nog vrij zal spelen op miraculeuze wijzequote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:26 schreef Puzzie het volgende:
En nu doet ze zielig
[ afbeelding ]
past bij zijn playmobil kapselquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze blijven lachwekkend die wenkbrauwen van Keanu![]()
![]()
lijken wel van die getekende cartoonborsteltjes
Voorlopig mag hij van mij ook blijven.....brengt leven in de brouwerij.....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En toch ook wel een smaakmaker... maar dat vind ik dan..
Vandaag dan maar een spel voor keukenblok B.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:
De leidingen. Buiten zijn bevroren![]()
Wat een stommelingen bij de FEBO ook
Van mij ook...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voorlopig mag hij van mij ook blijven.....brengt leven in de brouwerij.....
Die man mag van mij weg,,,,,met zijn beenwarmers en rond lopend in zijn onderbroek....doet of hij geen nederlands kan. Nee hij nog liever dan Keanuquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:25 schreef 5thencounter het volgende:
Pootje doet nog steeds Knopwacht?
ik zou ook heeeel blij zijn dat ik in gevoelstemperatuur (wat zal het daar zijn)-5 weer buiten kan afwassen met koud waterquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:34 schreef Droopie het volgende:
Niet allemaal tegelijk Jordy bedanken aub.
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze blijven lachwekkend die wenkbrauwen van Keanu![]()
![]()
lijken wel van die getekende cartoonborsteltjes
Het is ook heel goed voor het glaswerk e.d. zelfs die protesteren.....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou ook heeeel blij zijn dat ik in gevoelstemperatuur (wat zal het daar zijn)-5 weer buiten kan afwassen met koud water
Ze wast niet elke keer haar haar.....waarom dan niet met een washand je wassen met een bak warm water.....deden ze toch altijd.....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:38 schreef b_engeltje het volgende:
Elsa staat toch te douchen onser die koude bevroren douche
Bevroren kranen moeten wel bevroren water geven 0 gradenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
water uit de kraan in NL is niet kouder dan 7 graden meestal rond de 12 graden
dat scheelt al
bevroren kranen geven geen waterquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Bevroren kranen moeten wel bevroren water geven 0 graden
Dont knowquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze wast niet elke keer haar haar.....waarom dan niet met een washand je wassen met een bak warm water.....deden ze toch altijd.....
Vandaar dat ik het zo neerzettequote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
bevroren kranen geven geen water
Waarschijnlijk vindt ze het gewoon prettig om koud te douchen, ze doet dit al vanaf het beginquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze wast niet elke keer haar haar.....waarom dan niet met een washand je wassen met een bak warm water.....deden ze toch altijd.....
ik dacht der toch te zien met een pan die ze bovenop neerzettenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt ze het gewoon prettig om koud te douchen, ze doet dit al vanaf het begin
Zegt net tegen jane dat ze die niet gebruikt heeftquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik dacht der toch te zien met een pan die ze bovenop neerzetten
ik zat ook al te kijken dat is suiker met koffiequote:
Mooie opdracht voor ze verschoon de vijverquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:53 schreef b_engeltje het volgende:
Die vijver zal volgende week wel gaan meuren
Oud stilstaand water met het zonnetje en voorspelde 12 graden
gaat niet zo snel stinkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mooie opdracht voor ze verschoon de vijver
Alles wat er plantaardig uitziet is plastic, dus dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:53 schreef b_engeltje het volgende:
Die vijver zal volgende week wel gaan meuren
Oud stilstaand water met het zonnetje en voorspelde 12 graden
zijn parcour aan het opruimenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:59 schreef zodeju het volgende:
Wat is Matti aan het doen in de tuin....??
lamp branden wel dacht ik te zienquote:
Oh , ach dat laatste weekje moet ze natuurlijk nog buitenopnames hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn parcour aan het opruimen
anders kan Elsa niet wandelen
Dit had toch iedereen kunnen zien?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:04 schreef Joyce-43 het volgende:
is toch wel beetje van de zotte dat hij nu alles als eerste pakt
Je speelt voor jezelf hequote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Daar kan hij niks aan doen. Hij speelt niet vals ofzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:04 schreef Joyce-43 het volgende:
hij en Jane zijn de enige zonder eigen kledingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:04 schreef Joyce-43 het volgende:
vind ik eigenlijk wel logisch gedacht van Elsaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:07 schreef greysbones het volgende:
Elsa is er nogal op gebrand
aan iemand anders geven
Nou.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat een held is het ook he, onze Axel.
Beetje geluk, maar zit er bovenop.
Jammer dat hij zijn onderbroek al aan had.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat een held is het ook he, onze Axel.
Beetje geluk, maar zit er bovenop.
niemand was er iedereen was achterquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit had toch iedereen kunnen zien?
hahahah misschien geen recht op knop net als met telefoonquote:
Het was al nadat hij op de knop had gedruktquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hahahah misschien geen recht op knop net als met telefoon
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:11 schreef Kodiak100 het volgende:
De verf bladdert al lekker los van het aanrecht
Dat is elk jaar, verf is heel snel los. AliXpress verf.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:11 schreef Kodiak100 het volgende:
De verf bladdert al lekker los van het aanrecht
Ah dat is naar. Hij stond in de douche.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hahahah misschien geen recht op knop net als met telefoon
BB weet wanneer hij hem laat afgaan en wie ze willen dat hem pakt Dus is diegene dichtbij laten ze hem afgaan net als met de telefoonquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niemand was er iedereen was achter
Nou he..maar die nepplanten in de tuin zijn wel best prijzigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
alles is cheapass deze editie
nee axel was net in de kamer samen met Jordy maar zei niets geloof ik over die knopquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane wordt ook even op de hoogte gebracht
Sjordy weet volgens mij nog van niks
Had er een ander werkblad op gedaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
alles is cheapass deze editie
en sharice doet geen moerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
zoooo Jolien
tegen sharice
wil u zich nie moeien
en mij verder laten kuisen
alstublieft
zoals verwachtquote:
zoiets jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Speculaas van mij de zwaailamp gaat nog een paar keer vandaag
Iedereen die drukt vanavond weer een Hottub sessie
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoiets ja
ik verwacht dat BB wacht op ELsa dicht bij de knop
anders heeft ze straks migraine
Ik ben niet zo naief om te denken dat er een vaste prijs/ consequentie in t draaiboek staat nu.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:16 schreef Thorelf het volgende:
Gaat BB nu iets verzinnen..wat ze gaan doen nu Axel gedrukt heeft. zullen ze naar het persoon kijken?
drama die 2, mogen er van mijn wel uitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals verwacht
lekker rustig aan met omkleden
samen met prinses Milena
Als ze het geld er voor had gehad, dan had Milena denk ik wel een Nannyquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:18 schreef zodeju het volgende:
Milena en Sharice aan de makeup tafel.....zie nu voor me hoe ze thuis is voor dat de kindjes naar school moeten.... Vol in de plamuur en weinig tijd voor de kleintjes....precies hoe ze is tegen Sharice die al een paar keer ergens om vraagt....
ik was ook al aan het kijkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje aait de vloer,
Dat is toch geen dweilen
Dat denk ik ook, lijkt niet op vrijwillig alle neuzen dezelfde kant op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, kan toch niet anders dan dat ze een opdracht vanuit BB hebben gehad om eindelijk eens die klerebende een beetje schoon te maken.
laat dan ook meteen zien, wie zich daar te goed voor voelen (en ik ben totaal niet verrast of zo van Sharice, Milenaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, kan toch niet anders dan dat ze een opdracht vanuit BB hebben gehad om eindelijk eens die klerebende een beetje schoon te maken.
Oh, dus zoals altijd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu klinkt wel een beetje zuur dat hij het zwaailicht gemist heeft
ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zei op dat moment oh die is van mij en later toch weer nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als hij voor mattie te klein is
Kan hij onmogelijk van elsa zijn
Straks klagen tegen zijn spirituele guide/ animal..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Die wil toch naar huis? Lekker belangrijk dan zou je denken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Trui voor Mattie te klein en het is 2x xl.......dan is hij veeelsssteheeet gewassen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als hij voor mattie te klein is
Kan hij onmogelijk van elsa zijn
Hij zal vrijdag de zwaaideur alleszins niet missen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe kom je daarbij? Keanu wil helemaal niet naar huis.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die wil toch naar huis? Lekker belangrijk dan zou je denken.
Tja dat is wel te zien dat elsa niet kan wassenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Trui voor Mattie te klein en het is 2x xl.......dan is hij veeelsssteheeet gewassen.
Echt wel, al weken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Keanu wil helemaal niet naar huis.
Na de finale week misschienquote:
Misschien wil jij dat Keanu naar huis gaat, maar hijzelf niet. Dan was hij wel gegaan, denk je niet?quote:
Hij zat al met zijn hoofd thuis, waren zijn eigen woorden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Na de finale week misschien
Net als Jolien heeft ie wel eens een lastige dag qua huis gehad, maar een dringende wens om naar huis te gaan heeft ie niet hoor.
We gaan niet persoonlijk worden vriendelijke vriend!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:37 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Misschien wil jij dat Keanu naar huis gaat, maar hijzelf niet. Dan was hij wel gegaan, denk je niet?
Was dat niet gisterenavond, toen ie zij dat ie afgelopen vrijdagavond al met zijn hoofd thuis zat?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij zat al met zijn hoofd thuis, waren zijn eigen woorden.
Ik zie hem voortdurend met een zwaarmoedig hoofd daar rond lopen en hem horen klagen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Was dat niet gisterenavond, toen ie zij dat ie afgelopen vrijdagavond al met zijn hoofd thuis zat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:39 schreef Jockari het volgende:
OP FB op heden deze voting, Keanu op kop1 van de vele polls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Waar slaat het op om dat te doen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus ik begrijp dat Sharice de ijskoffie van Jane heeft weggegooid toen Jane even weg was. Opgestookt door Milena.... nou nou ... dat is pas pesten.
johquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef freaky40 het volgende:
Uiteindelijk vertrekt er weer niemand en hebben we ons weer allemaal voor niets laten mee slepen.
Owwwwwe, dat heb ik gezien.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus ik begrijp dat Sharice de ijskoffie van Jane heeft weggegooid toen Jane even weg was. Opgestookt door Milena.... nou nou ... dat is pas pesten.
Ik heb eerder andersom het ideequote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice is echt de Bitch die zich laat ophitsen als slaafje van Milena
hij kopieert en plakt hem direct zag ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef Puzzie het volgende:
Godverr, mijn gyazo maakt geen automatische link meer![]()
Ik snap er niets van
Heej, bij jou ook? ik dacht misschien dat het een limiet had "copy to clipboard" staat er steedsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef Puzzie het volgende:
Godverr, mijn gyazo maakt geen automatische link meer![]()
Ik snap er niets van
normaal gedrag is het zeker nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat is zijn persoonlijkheid en onzekerheid. Dat betekent niet dat Keanu naar huis wil. Hij heeft dat ook niet uitgesproken. Integendeel zelfs.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie hem voortdurend met een zwaarmoedig hoofd daar rond lopen en hem horen klagen.
Hier ook zelfde.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej, bij jou ook? ik dacht misschien dat het een limiet had "copy to clipboard" staat er steeds
Ik hoorde hem niet anders roeptoeteren voortdurend.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is zijn persoonlijkheid en onzekerheid. Dat betekent niet dat Keanu naar huis wil. Hij heeft dat ook niet uitgesproken. Integendeel zelfs.
Ze kunnen doen wat ze willen......quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:16 schreef Thorelf het volgende:
Gaat BB nu iets verzinnen..wat ze gaan doen nu Axel gedrukt heeft. zullen ze naar het persoon kijken?
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:39 schreef Jockari het volgende:
OP FB op heden deze voting, Keanu op kopIk denk dat er veel op Keanu stemmen omdat ze Elsa eruit willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit problemen gehad maar ik kan niets meer, zodra ik op de share direct knop klik verdwijnt dat menuquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hij kopieert en plakt hem direct zag ik
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej, bij jou ook? ik dacht misschien dat het een limiet had "copy to clipboard" staat er steeds
Het is idd duidelijk dat BB het Pootje niet gundequote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze kunnen doen wat ze willen......
En dat Axel op de knop drukte. BB bepaalt het moment dat iemand in de buurt is, of het kan zien!
prima,maar axel niet vergeten danquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel op Keanu stemmen omdat ze Elsa eruit willen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien heet meer en meer een vriendschapsgevoel met Jane
Zodra we kunnen gaat mijn stem naar axelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
prima,maar axel niet vergeten dan
Zij klikken ook echt met elkaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien heet meer en meer een vriendschapsgevoel met Jane
Straks gaan alle belgen op Keanu, want hij voelde zich meer Belg dan Nederlanderquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
prima,maar axel niet vergeten dan
Dat geeft ook niet, de een gaat er alleen volwassener mee om dan de ander.quote:
Even pagina refreshen of cache wissen misschien. functie is iets veranderdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nooit problemen gehad maar ik kan niets meer, zodra ik op de share direct knop klik verdwijnt dat menu
Denk dat Sharice er nog wel bij komt dus het zal wel een bank van 4 worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu weer over zijn rechtvaardigheidsgevoel en dat sharice op de bank moet zitten
Deze snap ik nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat geeft ook niet, de een gaat er alleen volwassener mee om dan de ander.
Dat heb ik idd ,ik ben dus niet de enige .quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Even pagina refreshen of cache wissen misschien. functie is iets veranderd
[ afbeelding ]
Ahquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb m'n post al aangepast
Je hoeft zelf niet meer te kopieren. Hij kopieert vanzelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ,ik ben dus niet de enige .
.. cache wissen?? Daar heb ik geen verstand van, weet niet hoe en wat ik zou moeten doen en vind dat soort dingen doodeng
Ik kom daar ook nooit aan..
Straks gaat iets fout en heb ik een nog groter probleem![]()
Iets met de wet van Murphy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |