vind ik eigenlijk wel logisch gedacht van Elsaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:07 schreef greysbones het volgende:
Elsa is er nogal op gebrand
aan iemand anders geven
Nou.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat een held is het ook he, onze Axel.
Beetje geluk, maar zit er bovenop.
Jammer dat hij zijn onderbroek al aan had.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat een held is het ook he, onze Axel.
Beetje geluk, maar zit er bovenop.
niemand was er iedereen was achterquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit had toch iedereen kunnen zien?
hahahah misschien geen recht op knop net als met telefoonquote:
Het was al nadat hij op de knop had gedruktquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hahahah misschien geen recht op knop net als met telefoon
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:11 schreef Kodiak100 het volgende:
De verf bladdert al lekker los van het aanrecht
Dat is elk jaar, verf is heel snel los. AliXpress verf.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:11 schreef Kodiak100 het volgende:
De verf bladdert al lekker los van het aanrecht
Ah dat is naar. Hij stond in de douche.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hahahah misschien geen recht op knop net als met telefoon
BB weet wanneer hij hem laat afgaan en wie ze willen dat hem pakt Dus is diegene dichtbij laten ze hem afgaan net als met de telefoonquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niemand was er iedereen was achter
Nou he..maar die nepplanten in de tuin zijn wel best prijzigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
alles is cheapass deze editie
nee axel was net in de kamer samen met Jordy maar zei niets geloof ik over die knopquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane wordt ook even op de hoogte gebracht
Sjordy weet volgens mij nog van niks
Had er een ander werkblad op gedaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
alles is cheapass deze editie
en sharice doet geen moerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
zoooo Jolien
tegen sharice
wil u zich nie moeien
en mij verder laten kuisen
alstublieft
zoals verwachtquote:
zoiets jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Speculaas van mij de zwaailamp gaat nog een paar keer vandaag
Iedereen die drukt vanavond weer een Hottub sessie
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoiets ja
ik verwacht dat BB wacht op ELsa dicht bij de knop
anders heeft ze straks migraine
Ik ben niet zo naief om te denken dat er een vaste prijs/ consequentie in t draaiboek staat nu.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:16 schreef Thorelf het volgende:
Gaat BB nu iets verzinnen..wat ze gaan doen nu Axel gedrukt heeft. zullen ze naar het persoon kijken?
druk druk drukquote:
drama die 2, mogen er van mijn wel uitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals verwacht
lekker rustig aan met omkleden
samen met prinses Milena
Als ze het geld er voor had gehad, dan had Milena denk ik wel een Nannyquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:18 schreef zodeju het volgende:
Milena en Sharice aan de makeup tafel.....zie nu voor me hoe ze thuis is voor dat de kindjes naar school moeten.... Vol in de plamuur en weinig tijd voor de kleintjes....precies hoe ze is tegen Sharice die al een paar keer ergens om vraagt....
ik was ook al aan het kijkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje aait de vloer,
Dat is toch geen dweilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |